kapitola 14

9 3 0
                                    

Tak Nixo a Štemberrk dojeli do kanclu a nixo začal hledat tu sloažku a jeho rodiče. "Dobrý den,,. Řek Nixo když se v telefonu ozval ženský hlas. " Já jsem komisař Nixo a volám na telefoní číslo 505 679 888 mělo by to údajně být číslo paní Kalenské,,Nixo. "Ano dobrý den jsem to já Jaroslava Kalenská a kde jste vzal moje tel. číslo,, Jaroslava. "No víte já jsem se trochu hrabal ve vaších složkách a zjistil jsem že bydlíte v praze 9 tady jestli, jste se nepřestěhovali,,Nixo." No je od vás hnusné že se hrabete v cizích věcech ale příjde te mi jako sympaťák,,Jaroslava. "To je sice hezká lichotka ale já volám kvůli vašemu synoj Maxoj,,Nixo. "Aha tak to jo proved zas ten kluk něco,,Jaroslava. "Ne já se chci zeptat na to proč je vevězení,,Nixo? "Co prosím můj Maxík je vevězení a zaco,,Jaroslava. " To já nevím proto jdu zavá.a jestli o tom nevíte myslíte že kdybych to věděl že vám budu volat nebo co,,Nixo." No já oničem nevím ale manžel by moch vědět,, Jaroslava. "Tak mi ho prosím dáte do telefonu,,Nixo? "Bohužel nedám,,Jaroslava."A proč vlastně. "No víte,,Jaroslava. " Covím tak proč,,Nixo. "No on není doma,,Jaroslava. " To myslíte vážně tak,,Nixo?  "Jo,,Jaroslava.  " Tak já zavolám zítra jo,,Nixo? "Dobře naschle,,Jaroslava. "Naschle,,Nixo. " Tak nic no tak jsem neuspěl protože ona oničem neví a její manžel není doma. Tak já půjdu taky jsem nějakej vyčerpanej,,Nixo.




Tak doufám že se vám to líbí a děkuju za podporu a za hlasování a ČAU.

Komisař Rex Kde žijí příběhy. Začni objevovat