kapitola 17

3 3 0
                                    

Tak Nixo a Štemberrk jeli do vězení a tam počkali až příjde Mosby a odvede je za Maxem a popovídaj si sním.

***
"Tak jsme tady. Čau Mosby jak to jde? My jsme přijeli aby jesme si  mohli promluvit s Maxem  a zeptat se na pár otázek,, Nixo. " Čau jde to a co vy? Á tak vy jdete za Maxem tak kluci vás odvedou do kabiny a já tam pak přivedu Maxe,,Mosby.

***
"Tak Maxi jsme tady támhle sedí pan komisař Nixo. Tak jdeme dál,,Mosby. " Jé co on tady chce? Zas mě bude prudit,,Max. "Dobrý den Maxi já jsem Nixo už jsme se viděli tak já se zeptám na pár otázek a pak zase odejdu,,Nixo. " No jo tak se ptejte ale jestli to bude na dlouho tak chci právníka,,Max. "Dobře ne nadlouho to nebude a jestli nechceš aby to bylo na dlouho tak, spolupracuj,,Nixo. " Dobře tak já budu spolupracovat,,Max. "První atázka proč ti jsem táta nosí jídlo,,?Nixo. " No já tady ty blivajzi jíst nebudu a tak jsem tátovi řek ať mi nosí jídlo nebo se tady oběsím,,.Max. "No tak dál proč si na sebe vzal vinu za vraždu Kováře když jsi nám říkal že to podle tebe byl super kluk,, Nixo. " Jak víte že jsem vzal vinu na sebe? No to už je jedno tak jsem vám trochu lhal  aby jste to nepoznali,,Max. "No to máš pravdu že to je jedno jak jsem to zjistil a proč jsi nám  lhal,,Nixo. " Proč rptože jsem měl strach že mi prodloužej pobyt ve vězení tak jsem si to vymyslel.




A jak to bylo dál se dlzvíte v příštím díle. JÁ JSE CHCI OMLUVIT ŽE TY DÍLI VYCHÁZEJ HROZNĚ DLOUHO PO SOBĚ A PODĚKOVAT VÁM I PŘESTO ŽE TO NEVICHÁZÍ TAK ČASTO ZA AKTIVITU DĚKUJU.

Komisař Rex Kde žijí příběhy. Začni objevovat