kapitola 15

6 3 0
                                    

"Tak je den druhý a já musím zavolat ktý Jaroslavě,,Nixo. Nixo vytočil číslo 505 679 888 a pak se začalo ozíva dívčí hlas. " Dobrý den co potřebujete a u telefonu je Jaroslava Kalenská,,Jaroslava. "Dobrý den já vím já jsem Nixo a chci se zeptat jestli je doma manžel Martin Kalenský,,Nixo? " Jo to jste vy jak mi včera volal ten sympaťák ano je Martin doma a co mu potřebuje,,Jaroslava? " No já se ho chci zeptat na vašeho syna Maxe jestli neví proč je vevězení,,Nixo. "No Dobře tak já ho zavolám,,Jaroslava. " Dobrý den pane komisaři já musím rychle spěchám za mím synem do vězní,,Martin. "No dobrý den já jsem Nixo a proč musíte tak naléhavě za ním,,Nixo. " No víte oni mu tam nedaj vůbec najíst a já mu tam nesu jídlo,,Martin. "No a víte že já mluvil s jeho hlídačem a on mi řek že on nechce jíst protože ho prej dostanete ven,,Nixo. " No jo tak se sním chci domluvit aby stách svou vinu protože on Martina Kováře nezabil,,Martin. "A víte že jste proztadil že je vevězení kvůli obvinění zabití kováře takže já se domluvim smím kolegou a pak přijedeme popovídat z očí do očí naschledanou,,Nixo. "Naschledanou,,Martin.



***
Tak Nixo jel za Štemberrkem domů a tam mu všechno řek a Štemberrk sním souhlasil a pak jel Nixo domů a tam si lehnul a spal.


Tak jsme už u jeho otce kterej nám vše prozradil a tak víme že mají něco zaluben. TAK JO JÁ JSEM VÁM CHTĚLA PODĚKOVAT ZA VAŠÍ AKTIVITU A ZA HLASOVÁNÍ MOC TO MROMĚ ZNAMENÁ A TAK VÍM ŽE VÁS TO BAVÍ A NEMÁM V PLÁNU SKONČIT. ČAU.

Komisař Rex Kde žijí příběhy. Začni objevovat