TURNECAN HARBİ

8 2 0
                                    

Bir çok eksiklerini halkın yardımlarıyla gideren MHO Kardeşköy harbinden önce stratejik ve coğrafi olarak çok büyük öneme sahip Malquesya nın Turnecan ve Nelapdosk kentlerini KB ve Glanevsky den kurtarmamız gerekiyordu hem böylelikle Kardeşköye daha kolay bir ulaşım yolu açılmış olacaktı.Bunu bilen Faik Paşa ve yoldaşları bu arada aramıza yeni yoldaşlar katılmıştı Gürbüz Gezer,Tuncay Ağırtaş ve Pilavburnu doğumlu Ahmet Ünsal da aramıza katılmıştı.Faik Paşa Kareşköyden önce Turnecan ve Nelapdosk'a girmek istiyordu bunu için hazırdık ama sadece karşımızta KB ve Glanlar olmıyacaktı bi de Terör örgütleriyle uğraşacaktık ve öylede oldu Pilavburnunda bir gurup Kominst yanlıları ayaklanma çıkardılar  oradaki birliklerimiz ayaklanmayı bi nebze de olsun durdursalarda tam olarak bastıramamışlardı bu yüzden aramızdaki bir çoğu gurup oraya gitmek zorunda kaldı ve bunu fırsat bilen Glan ve KB bizi geri püskürtme taaruzunda bulundu biz her ne kadar savunsakta malesef New Turkeyin batısına kadar çekilmek zorunda kaldık.Bu sırada Faik Paşa bizi toplantıya çağırdı.

-Evet yoldaşlar bir çok ciddi engellerle karşı kayağız ve bu sebeble ağır kayıplar vermek zorunda kaldık.Bundan sorna yapacağımız adımları dikkatli ve yaşadığımız veya yaşayacağımız durumları hesaba katarak hareket etmeliyiz.Evet Berke siz 300 kişi Gürbüz ile Malquesyanın Mrab kentine doğru taaruz yapacaksınız,Tuncay sizde Ahmetin ordusuyla beraber Apethon kentinde doğru bir taaruz yapacaksınız söyleyeceklerim bu kadar dır ve tartışmaya kapalıdır.

Ben ise Tuncay ve Ahmetin ordusundaydım ve Apethon kentine doğru yola çıkmak için hazırlanmaya başladık.7 gün içinde taaruz için hazırdık içimizdeki bir gurup yoldaşlar ise bulunduğumuz kışlanın  2 saat uzağında KB bölgesine yaptığı baskında bir çok güçlü mühümmat ile tank kamyon ve benzin bidonu çarpmışlardı ve artık hazırdık.12 gün süren çarpışmadan sorna Apethon kentini KB nin elinden almayı başarmıştık.Berke nin ordusu Mrab kentini almayı başarmışlardı FFPC ise birçok yeri temizlemişti ve yönetimlerini bize geri iade etmişti.9 Haziran günü Turnacan Harbine hazırdık ve 11 Haziran gecesi topçu atışlarıyla Harbi başlatan taraf olmuştuk.Doğu ve Batı cephelerinden KB nin yardım almasını engellemiştik ve böylece güçlü olan taraf biz olmuştuk.6 gün sonra ise FFPC ordusu da Harbe katıldı ve böylece iyice güçlenmiştik.Karargah binasından Harbi dikkatle takip eden FFPC ordusunun genel sorumlusu Horjen Glakyonavorts ordularına iyice bastırmalarını  emretmişti 3 saat sorna Faik Paşa bize de aynı emri verdi böylece ilk kez FFPC Ordusu ile ortaklaşa hareket etmiştik.Glanlar KB ye destek olmak için Harb meydanına geldi ve Turnecan Harbi iyice  ciddi bir hal almış oldu ve haberdar olan birçok CB ülkesi bu Harbin doğuracağı sonuçlar üzerine tartışmaya başlamışlardı bunun üzerine Faik Paşa

-Bu Harp ile Glanlar ve FFPC arasında iyice bir çatlaklara sebebiyet verdi ve bizim bundan yararlanmamız lazım FFPC nin desteği ile teknolojik olarak üstünüz ama onlarda sayıca üstünler bu yüzden Turnecan da pek ilerliyemiyoruz bunun bir çaresini bulamazsak bu Harp iyice bir sorunlara sebebiyet verir.Zaten CB kendini gözle görülür bir toparlama yapamadı bizde bu ateşten en çok zararla dönen ülke olduk.

9 Ağustos günü Turnecan Harbinde ciddi bir ilerleme kaydettik Glanları Malquesyanın doğusuna yani Turnecan'ın 100 km yakınana kadar püskürtmüştük eğer ciddi bir sorun olmazsa 90 gün içinde Turnecan'a girebiliriz ama bunu havalar soğumadan yapmalıyız çünkü kış için yeterli stoğumuz yoktu bunun üzerine Faik Paşa durumu FFPC Ordusunun genel sorumlusuna durumu bildirdi bunun üzerine FFPC Ordusunun genel sorumlusu Horjen Glakyonavorts telgraf aracılıyla güvenli bölgedeki birliklere durumu iletti.Yardımlar çok kısa süre içerisinde bize ulaşmıştı ve artık eski yoğunluğumuzda hareket ede bilirdik ama bu sefer yiyecek stoğumuz tükenmeye başladı bunun üzerine yolda bulduğumuz İnek,Koyun,Dağ Keçisi gibi hayvanları kesip yiyerek açlığımızı bi nebze yatıştırıyorduk.Hastane olarak cephe gerisindeki güvenli bölgede askerlerimiz iyileşiyordu fakat bir gece Glanlara ait uçak güvenli bölgedeki çadırlara saldırı yaparak yine insanlığını gün yüzüne çıkarmıştı.Bunu üzerine FFPC durumu bütün ülkelere bildirdi ve birçok CB ülkesi Glanlar ile olan ilişkilerini bitirdi.Birçok sırtını yasladığı yerden elinin çekilmesi üzerine Glanlar ve KB pek fazla varlık gösteremedi ve iyice sıkıştırmaya başladık artık Turnecan'a 30 yada 20 km kaldı.Turnecan'a saldırı düzenlememizin sebepleri 1:KB birçok arşivi orda tutuyor(Salak değiller kesin yok etmeye çalışıyorlar)2: Glanların yapmış olduğu birçok antlaşmalar orda düzenleniyo.3:Öldürülen vatandaşlarımızın cesetleri oradaki bir depoda saklanıyor.4:Öldürülen vatandaşlarımızın nüfus bilgileri de orada bir  kullanılamıyan bir klisede tutulduğu idda ediliyor pek emin değiliz belki şu an başka bir yere doğru taşımaya çalışıyorlardır.Liste uzaya bilir ama bunları kağıda dökecek vaktim yok belki savaştan sonra yazacağım bir otobiyografide kaleme alırım %90 Faik Paşa buraları kaleme dökecektir zaten.Yani eğer Turnecan kentini ele geçirmeyi başarırsak Uluslar arası alanda Glanlara karşı dökeceğimiz belgeler ve kanıtlar olacaktı.7 Ekim günü Glanlar ve KB karşımızda pek varlık gösteremedi ve Turnecan şehirini ele geçirmeye başardık şehir yıkık döküktü ve burayı onarmamız ciddi bir süre ve maddi kaynak isteyecekti.Adım adım Glanların genel meclisine doğru ilerliyoruz ve Turnecan'a tekrardan Maykarsitan bayrağını asmamıza az kalmıştı şehirdeki birliklerde pek varlık gösteremeyince 11 Ekimde Glanvejkov adını verdikleri ve sonradan ismi Faik Paşa Kongre ve Çok amaçlı Konferans saloni ismini taşıyacak olan binaya girerek burda da bir sıcak çatışmadan sonra Karlı bir(Turnecan Stalingrad'dan daha soğuktur)akşamüstü bayrağımızı dikmiştik ve bu sefer hedef cidden Kardeşköydü.


KOMİTERNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin