FAİK PAŞA NIN GÜNLÜĞÜ

5 1 0
                                    

Uykusuz geçirdiğim bir kaç gece sonra dinlenme fırsatı yakalayabilmiştim.Ben bu arayı sigara molası vererek geçirmey tercih ettim.Bana ulaşan mektuba geri dönüşüm ele geçirdiğimiz önemli Glan komutanlarını idam etmek oldu ve bende ona güzel bir mektubla cevap verdim.2 saat sonra odama Gürbüz Gezer geldi ve bana "Faik Glanlar  sınırlarını genişletmek için Çukyas ve Kadıköyden saldırıya geçmeyi hedefliyorlar bunun için ise FFPC bu olası saldırı için ordu hazırlıyor.Bu durumda biz ne yapacaz Faik"diye sordu ben ise şöyle cevap verdim.

-Çukyasın kuzeyindeki kentteki istihbaratı geçen ay kaybetmiştik ve bunu fırsta geçirmek istiyorlar.Bunun için bizim bi an önce varmamız lazım.Bu arada Vorstok taki KB lerde pastadan dilim almak için bir şeyler yapıyor.Bizim Çukyasa giden bütün yollar çeteler ile yönetiliyor.Yani güvenli bir şekilde gidemeyicez çok mermi ve zaaiyat verebiliriz.Bunun için bir süre FFPC ordusunu izlemek mantıklı olur.

GÜRBÜZ GEZER:Vorstok'ta ne olacak dedin Faik?

Faik Paşa:Ayaklanma! Hemde şu ana kadar gördüğümüz'ün enbüyüğü! Vorstok'a adam gönder çabuk neler dönüyor öğrenmemiz lazım?

Gürbüz Gezer:Çukyas'ne olacak?

Faik Paşa:Nasıl gidebiliriz? Biz Glanların karşısında kıçı kırık örgüt gibi duruyoruz! Allah aşkına doğru düzgün silahımız bile yok! Bu yüzden FFPC'yi izlesek iyi olcak.

Gürbüzle iyice bir tartışırken  o sırada son durumları anlatmak için KPT.Cennet odaya girdi."Faik Paşam size birkaç haberim var.Iııı Glanlar Çukyas'ta kan dökmeye başlamışlar bile o radaki istihbaratımız karşı koyamamış.Yani yarın bu binada olabirler." içimden böyle işin anasını ***** diye geçirdim.Gürbüz ise"Ben durumu FFPC deki birkaç kişiye telgrafla anlatayım.Sesimizi duyurmamız lazım bu saat ten sonra"diye söylendi.Bu son gelen haberler üzerine herkeze telsizden şumları söyledim."Değerli yoldaşlar! Değerli MHO yoldaşları! Son gelen bilgiler üzerine Çukyas'ında düştü haberi geldi.Oradaki kahramanlar ellerinden ne geldi ise yapsalarda karşı koyamadılar.Belki Allah birşekilde bir kolaylık gösterir umarım ama artık Birçok önemli yerle bağlantımız kalmadı belki şu geçirdiğimiz anlar son saatlerimiz olabilir.Evet hep birlikte bütün adayı ayağa kaldırdık.Hakkınızı Helal edin ben Faik Paşa"bu sırada Telgrafa cevap geldi.Telgraf'ta FFPC nin birçok çatışmalı saldırıya girdiğini Çukyas'ı geri almak için uğraştıklarını anlatıyordu bu sıralarda FFPC tankları üssümüze doğru gelmişti bile.Tankların sorumlusu Üsteğmen Rujav Pratkon gelerek"Faik bütün üsteki herşeyi yok edip buradan güvenli bir şekilde ayrılıcaz bu yüzden hazırlanın ve Malquesyanın Doğusundaki güvenli bölgede yürütüceksiniz her şeyinizi bu sırada sizlerede bir çok yardım yapacağız FFPC birçok ele geçirdiği yerde yardımlar yapmıştır."Bunun üzerine bizde 4 saat süren temizliğin ardından göz yaşları ile üssümüzü terk ettik.Bu sırada kendi aramızda konuşuyorduk.Nasıl böyle kayıplar verdik?Nasıl olduda kazanacağımız savaştan ağır yaralar ile dönüyoruz? Bu sorular beynimde döndü durdu.Fuat ise"Bence birçok yerde çok zaman harcadık.Bukadar fazla Malquesya macerası yeter bence."diye söyleyince bende bütün şimşekler çakıp"FUAT!Senin ben o olmayan beyninin ta a****** kodumun çocuğu  boş laflar edip boş konuşup boş öğütler verip MHO adına hiçbir bok yapmıcaksan s****ktir git de fazla zarar verme bize"aramızdaki sürtüşmeyi zorda olsa Ahmetcan Yavuz yatıştırmayı başara bildi.Öğlen 2.30 civarı bizde varacağımız yere vardık.Eşyalarımızı aldık ve doğruca odalarımıza doğru yol kat ettik.Saatlerce odamdaki radyodaki haberleri dinledim bu sırada Radyoda şu anaous geçti"Fredy Fazbear Cumhuriyeti'nin Toy Bonnie eyalerinde bombalı saldırı olmuştur.Bu bombalı saldırıda gayri resmi rakamlara göre 50 kişi hayatını kaybetti son bilgiler için radyoyu kapatmayınız."bunun üzerine bütün hangi radyo istasyonuna giderse gitsin hep bu anaostan yayınlar kesiliyordu.Ahmet Ünsal benim odaya girip"Faik FFPC kupa finali 100.44 fm deki kanalda dediler benim radyo çekmiyoda ben senin radyonu alabilrmiyim?" bende  sinirli bir şekilde Ahmet'e karşılık "Senin derdini ayrı kupanı ayrı ... neyse terbiyemi bozmicem bugün."Ahmet"Radyoyu  vercenmi" karşılık olarak"Al al al al götür sende rahatla bende rahatlayıyım."Aradan birkaç saat sonra Üs görevlesi gelerek"Faik sana bir kaç görevim var yaparmısın? Ama bir kaç gününü alacak(birkaç gün alan görevleri severim).Sen Toy Bonni'e kentindeki saldırı hakkında bilgi toplaya bilrmisin  gazetede yazıcaz." Ben geçen kısa şokın ardından görevi kabul ettim ve yolculuk için hazırlıklara başladım.


KOMİTERNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin