Of cred ca o sa inebunesc, toata lumea e sarita de pe fix azi...Mama sa hotarat ca nu este nevoie sa vina ieri acasa si a stat cu retardatul ala de Rick sau cum lo mai fii chemat, scumpa si draga mea prietena e la spital pentru ca a facut o toxiinfectie alimentara...iar eu, saraca de mine uitema aici in aeroport asteptand sa vina avionul care are deja o intarziere de 2 ore. Of ziua asta nu putea merge mai rau. Mam enervat si mam dus sa imi iau o cafea cu lapte pentru ca altfel cred ca as omora pe cineva,asa ca mam dus la cel mai apropiat tonomat si mi-am luat o cafea, insa cand dau sa ma intorc printre multimea de oameni vad cum cineva sta si se holbeaza la mine,insa nu am reusit sa imi dau seama daca am sau nu dreptate pentru ca in secunda 2 disparuse, uff urasc aeroporturile si asteptarea. Din microfoanele aeroportului se auzi o voce stridenta care anunta ca avionul meu va mai avea intarziere inca 30 de minute, ok daca d-na a zis 30 de minute inseamna ca mai dureaza inca o ora, bun mam hotarat ma duc sa fumez o tigara nu mai suport.(ah da poate e o surpriza dar fumatul mia fost cel mai bun prieten in ultima perioada)
Dupa inca doua ore de stat in aeroport si inca 3 in avion am ajuns in sfarsit la destinatie, mi-am luat rapid bagajele de pe rampa si am plecat in cautarea unui taxi, iar dupa alte 3 ore ajunsesm in sfarsit in fata cabanei parintilor mei....totul era la fel de perfect ca acum 3 ani cand fusesem cu parinti mei care inca nu erau divortati pe vremea aceea. mi-am luat rapid bagajele, le-am dus sus, luamdumi din una din genti un hanorac mai gros pentru ca afara sa lasa intunericul si devenise foarte rece , si am coborat pentru a privi lacul din fata casei, imi dadea un sentiment de nostalgie...acum si aici chiar incep sa simt ranile provocate de suferintele sufletesti pe care le-am avut in ultima perioadata, era bine sa fiu singura , fara sa fie cineva care sa imi tot puna intrebari, oricum stau singura doar noaptea asta pentru ca maine va ajunge si Mell si totul va fii doar o petrecere continua timp de doua luni ufff deja simteam acei mici fluturasi in stomac.
Noaptea veni pe nesimtite, eu eram inca langa lac cand un fosnait al frunzelor ce erau cazute pe jos ma trezira din visare, eram panicata, de ce mam naibi ma simteam asa, tot corpul mi se cutremura, apoi intre tufisele ce erau langa copacul cu leagan am vazut o silueta, silueta unei persoane, atunci nu am mai avut timp nici sa ma gandesc cat de frica imi era sau daca eram nebuna si aveam vedenii... nu trebuia sa ajung intrun loc sigur asa ca picioarele mele au luato la fuga instant, alergam cat de repede puteam si eram destul de buna la capitolul viteza, chiar cand am pus mana pe clanta si am reusit sa deschid usa cineva sa izbit puernic de mine aruncadupa pe jos apoi am auzit doar sunetul usi cum este inchisa. Imi era frica eram inspaimantata insa adrenalina din mine ma facut sa ma ridic incet in picioare prefacanduma ca abeam ma pot misca, iar in secunda urmatoare ma intors pe calcaie lovind sus pentru ca am simtit ca persoana din spatele meu era mai inalta ca mine , mai exact abea ii ajungeam la umeri, insa din fericire iam nimerit fata si iam spart buza ( asta fiind probabil o minune pe care nu stiu daca o sa reusesc sa o mai repet) un mic sir de sange se prelingea din buza pana la barbie apoi picurand pe podea, insa nici macar nu sa clintit la lovitura mea, parea un munte sau o piatra cum vreti voi sa il luati...insa cand mam uitat mai atent am ramas socata , era el ingerul care a sarit cu masina in lac doar pentru a nu ma omora pe mine, insa acum nu puteam sa citesc in ochii lui nimic alceva decat ura. Cand ma vazut ca eram deja palidat la fata sa apropiat de mine,si mai dat cu mana parul ce imi atarna pe fata dandul dupa urechea acum apropiinduse mai mult pana ajunsese la un nivel su urechea mea si mi-a spus incet
-Ti-ai amintit raza de soare?
Inima imi batea ca nebuna in piept iar lacrimile isi facusera aparitia,el se departa putin pentru a-mi putea privi fata, iar un zambet demonic ii aparu pe buze, acompaniat cu acei ochii plini de ura, parea un demon in corpul unui inger.
Acum dupa ce si-a satisfacut dorinta de a ma vedea exasperata se apropie incet de mine iar eu incercam sa il imping insa fara nici un folos parea ca eu il trag spre mine nu ca eu as fii cea care il respinge, apoi iam simtit respiratia fierbinte pe fata mea iar in secunda urmatoarele buzele mele facura contact , era un sarut animalic care expima prea multe sentimente pentru o singura persoana si simtind atractia aceea fizica ( sau nenorocitii aceia de hormoni) iam raspuns la sarut acum devenind din ce in ce mai salbatic, facanduma sa scot un mic geamat...
insa nu a adurat mai mult de cateva minute iar in usa de la intrare isi facu aparitia un topor iar usa incepu sa se deschida usor, ochii aceia reci care candva ii iubeam acum ma priveau cu dispret era el, era acolo si se apropia incet vrand parca sa prelungeasca momentul, sa oprit cu cativa pasi in fata mea iar atunci observasem in mana dreapta tinea un pistol cand la ridicat incet in sus lacrimile si-au facut aparitia pe chipul lui Ty, iar eu am inchis ochii singurul lucru pe care il mai auzisem era doar sunetul facut de arma care se descarcase....