"O nasıl güzel bir gülmeydi , öldürseydin."
Son Ders Zil'i çalmıştı Tekrar Selin İle Konuş'mak için yanına gitti Yağız...
(Yağız) ; Merhaba Selin Şey Eyer bir işin yoksa İler deki parka gidelim nedersin ?
(Selin) ; Olur...Şey bu arada Adın ne sormadım da ?
(Yağız) ; Ha Pardon,o heyecanla unttum adımı sana söylemeyi kusura bakma
(Selin) ; Sorun değil ya,şey gidelim mi artık parka ?
Yağız Çok Mutluydu...Mutluluk dan havalara uçacaktı resmen çünkü ilk defa bir kızla baş başa olucak dı.
(Yağız) ; Ha şurdan dümdüz sağa döneceğiz.
Sen bu arada nerde oturuyorsun ?(Selin) ; Ben'mi hani okulun arksın daki Haşimoğulları villalarında oturuyoruz...Sen nerde oturuyorsun ?
Park'a varmışlardı Selin sallanmak istedi Yağız dan rica ederek sallamasını istedi...(Yağız) ; Ben Şimşek Vilların da oturuyorum gideceğimiz parkın az ilerisin de...
Selin'in telefonu çalar arayan annesi idi.
(Yağız) ; Noldu Selin kimmiş ?
(Selin) ; Annem ya eve çağırıyor zaten biraz da geç oldu gitmem lazım...
Yağız bu cümlesine üzülmüştü ama küçük bir tebessüm ile...
(Yağız) ; Tabiki sorun yok,o zaman yarın okulda görüşürüz
(Selin) ; Anlayışın için teşekkür ederim,yarın görüşürüz.
(Yağız) ; Şey Selin telefon numaranı vere bilir misin seni sınıfımızın iletişim grubuna ekleyim
(Selin) ; Tabiki, 0530 289 12 43
(Yağız) ; Teşekkür ederim yak'şamlar Selin
(Selin) ; Sanada
Yağız Hayatında ilk defa mutlu olmuştu,eve hemen yatıp bir an önce sabah olsun die sabırsızlanıyordu,hemen uymak istiyordu...
Eve vardığın da hemen arkdaşı olan Burak arkadaşını aradı hemen olan biteni ona anlatacak dı...(Yağız) ; Alo Burak kanka sana söylemek istedim çok önemli şeyler var
(Burak) ; Söyle kanka merak ettim?
(Yağız) ; Kanka hani bizim sınıfa yeni bir kız geldi ya?.
(Burak) ; Evet kanka nol'muş ona ?
(Yağız) ; Yok,kanka bir şey olmadı okul çıkışından sonra şu bizim okulun az önün de ki parka gittik biraz konuştuk sonra Selin salıncaya bindi salladım ben öyle yani...
(Burak) ; Süper,kanka yarın napacaksın?
(Yağız) ; Bilmiyorum,kanka napcam'ı bi yarın olsun...Ha bir de kızın numarasını alladım bizim sınıf grubuna eklesene?
(Burak) ; Tamam,kanka eklerim sen at bana numarayı.
(Yağız ) ; Tamam,kanka sana whatsapp'dan atarım numarayı...Neyse kanka iyi geceler ben uyucam.
(Burak) ; Tamam,kanka ben de uyucam şimdi zaten hadi görüşürüz,iyi geceler.
(Yağız); Sanada kankam.
Yağız o kadar heyecanlıydı ki bir türlü uyku tumuyordu onu sürekli Selini düşünüyordu çünkü Yağız,Seline sırılsıklam aşık olmuştu ona aşık olduğunu söylemek istiyordu ama sanki onu durduran bir engel vardı sanki ama ne olduğunu henüz bilmiyordu...Selini düşünürken yatakta uyuya kalır...
Belki çok saçma ilk görüşte aşk denen şey ama zaten saçma olmayan ne var ki bu dünyada ?
Bu bölümüzün de sonunda geldik eyer 3 bölümü istiyorsanız sadece sabredin ve bekleyin okudunuz için teşekkür ederim beni takip ederek diğer bölümlerden ve kitaplarımdan haber dar olabilirsiniz "Kitapım'ı okudunuz için teşekkür ederim 😊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
RomanceMerhaba Arkadaşlar Bu İlk Kitap deneyimim Sizleri Seviyorum İyi Okumalar 🌹💙