"Hani hep derler ya, sevdiğin hiçbir zaman seni sevmez, birine kendini sevdirmek istiyorsan ona kötü davranmalısın diye."
Yağız gece korkak bir şekilde uyanır su içmeye kalklar çok terlemiş korkular içinde balkona çıkar ve derin derin nefes alır sanki ölcekmiş gibi hisseder kendi kendine şunu der.
"Ya Beni Selin de Terk ederse ? , O Zaman Ne Yaparım Ben ?"
Çünkü Yağızın Annesi Babası yoktu varsa varı Babanesi ve Dedesi Yağız Hıç Kıra hıç kıra ağlıyordu ağlama sesini duyan Dedesi gelir der ki...
(Onur Bey Yağızın Dedesi) ; Oğlum Neden Ağlıyorsun noldu anlat bakayım birimi üzdü ?
Yağız Yutkunarak...
(Yağız) ; Yok dede ya annemle babamı gördüm rüyamda çok özledim onları
Dedesi Ne diceni bilmez hale gelir gözünden yaş gelmişti...
(Dedesi) ; Bak oğlum seni gayet iyi anlıyorum eyer onları görmek istiyorsan yüce allah'a dua et Annenle Baban hep yanında senin...
(Yağız) ; Nasıl yani Dede ?
(Dedesi) ; Bak oğlum onlar bedenen yanında olmaya bilirler ama onlar ruhları ile yanında şimdi hadi yatağına git yat okulun var.
(Yağız) ; Tamam de sen git ben az nefes alayım yatarım
(Dedesi) ; Tamam oğlum iyi geceler Allah Rahatlık Versin
(Yağız) ; Sanada Dede
Dolunay Çıkmıştı Saat Gece 3 dü Dolunaya Bakarak Şunları dedi
"Ulan Dolunay Keşke Senin Gibi Olsam Belirli Bir Zamanda Çıksam Ortaya Ama Ben Yapamıyorum Hep Oraya Çıkıyorum Senin Gibi Olmak İçin Ne Yapmam Gerekiyor Ulan Dolunay ? "
Yağız Bu Dediklerini Dolunaya Anllat dıkdan Sonra Yatağına Yatmaya Gider Alarmını Kurar Ve Uyur ...
*Alarm Çalar*
"Ben hiç bu kadar susmak istememiştim."
EVET ARKDAŞLAR BU HİKEYEMİZİN SONUNDA GELMİŞ BULUNUYORUZ DİER BÖLÜM İÇİN BEKLEMEDE KALIN İYİ GÜNLER OKUDUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SİZLERİ SEVİYORUM SELAMETLE KALIN ❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
RomanceMerhaba Arkadaşlar Bu İlk Kitap deneyimim Sizleri Seviyorum İyi Okumalar 🌹💙