Közel ,de mégis távol...

461 24 1
                                    

-Midoriya~
Hallotam bársony hangját ,majd puha ajkait érezhettem az enyémen . Azt kívántam bárcsak sose lenne vége~

Az ébresztőm rikácsoló hangjára keltem mely megfosztott az álom szépségétől .

-egy újabb nap , mi ?
Súgtam halkan , majd kivánszorogva az ágyamból ,elhúztam a függönyt , és kinyitottam az ablakot . A reggeli szél megcsapta az arcom , csodállatos érzés volt majd a felhők eltakarták a napot és a szellő is abba maradt .

-ilyen a viszonzatlan szerelem ?
Kérdeztem majd egy fájdalmas mosollyal vállaszoltam . Lementem majd egy cetlit találtam a hűtő ajtón .

~jó reggelt ,kicsim a reggeli a hütőben találhatod . Szép napot
By: Inko ^^
Anya mindig csinál reggelit , nevettem majd kivettem a hűtőből . Miután megettem ,írtam én is cetlit.

~köszi anyu , puszi
By:Izuku
Felvettem a cipőm majd elindultam a suliba . Az út nem volt hosszú , de nekem elég volt ahoz , hogy elgondolkozzam azon , hogy milyen fájdalmas is a szerelem . Miután beértem a suliba leraktam a cuccom majd Urarakáékhoz mentem .
-jó reggelt .
Köszöntem nekik .

-jó reggelt Deku-kun .
Köszönt vissza Uraraka széles mosollyal .

-jó reggelt midoriya
Köszönt Iida-kun azzal a bizonyos robot mozgással . Elkezdtünk beszélgetni majd egyszer megjelent az a bizonyos valaki . Rögtön felfigyeltem bársony hangjára majd láttam őt . Belenéztem a szemébe majd elvesztem benne , futottam hozzá .

-jó reggelt Todoroki-kun
Vetettem rá egy nagy mosolyt .

-jó reggelt Midoriya
Köszönt vissza Todoroki-kun ,egy mosollyal amelytől a szívem elolvadt .Miután becsöngettek leűltem a helyemre . Ilyenkor szokott az agyam minden dolgon elgondolkozni . Az összes óra kb azzal telt ,hogy gondolkoztam vagy néztem ki az ablakon , semmi kedvem nincs suliba menni de muzsály és csak azért mert láthatom ,őt ! Néztem rá majd elkezdtem fantáziálni . A gondolatok csak úgy cikáztak a fejemben ,bárcsak élőben merném ezt tenni . Sosem gondoltam ,hogy egy fiúról fogok ilyeneket fantáziálni . Nem tehetek róla ,hiszen megbolondított . Órák utána Urarakáékkal mentünk sütizni .

-közel akár egy csillag ,de mégis oly
távol !
Suttogtam miközben elbambultam .

-deku-kun ?
Felfigyeltem a nevemre majd Uraraka-san szemében fürkésztem .

-minden rendben ?Hamarosan elindulunk a cukrászdába .
Nézett rám a lány ijedt szemekkel .

-p...persze minden rendben van csak egy kicsit elbambúltam .
Vakargattam tarkóm kissé kínos mosollyal . Miután mindenki elkészült elindultunk a cukrászdába .

-v...várjatok !
Hallotam Todoroki-kun hangját . Aki lihegve futott utánunk .

~nane ha ő ,velünk fog jönni akkor megőrülök !~ gondoltam magaban.

-öhmm...nos ha nem lenne gond ,akkor én is veletek mennék a cukrászdába .
Uraraka-san és Iida-kun is rábólintottak majd én következtem .

-Midoriya ?
Nézett rám kérdő tekintettel . Én erre csak ,gyorsan rábolintottam . Nem tehettem mást ,teljesen megbabonáz . Az út a cukrászdáig ,beszélgetéssel telt . Mikor oda értünk leültünk egy asztalhoz majd mindenki rendelt . Én egész végig Todoroki-kunt bámultam aki sajnos ezt nem viszonozta . Kezdtem feladnina reményt ,hogy rám néz . Aztán miután kezdtem feladni egy szikra újra lángba gyujtotta bennem a reményt .

-Midoriya minden rendben ? Nagyon furcsán viselkedsz az elmúlt napokban..
Nézett rám Todoroki-kun aggodó szemekkel .
Todoroki aggódik értem ? A gondolataim ezen jártak .

-jahh...p...persze minden rendben van .
Próbáltam egy nagyjából rendes mosolyt össze hozni ,de sajnos nem nagyon sikerűlt .

-Deku-kun , mostanaban tényleg magyon furcsa vagy ,van valami baj ?
Nezett rám a lány aggodó szemekkel .

-igen ,Midoriya-kun mostanában nagyon furcsa vagy .
Helyeselt Iida-kun .

-nos hát ti mit tennétek ha egy "bizonyos" személyt szeretsz ,de az semmi áron nem veszi észre ?
Néztem a földet a vállaszva várva .

-deku-kun ki az ?
Ugrott majdnem rám a lány .

-nem ismeritek .
Próbáltam elterelni a gyanút arról , hogy ez a személy egy fiú ,és ,hogy Todoroki-kun az.

-oh értem...
ült vissza a lány kicsit csalódottan .

-én azt tenném , hogy minél közelebb kerülnék az illetőhöz majd egy kis idő mulva úgy is észre fogja venni ,hogy szereted .
Mondta Todorki-kun .

~hmm ezt pont te mondod ?~

-köszönöm a segítseget . Remélem ez tényleg így van .
Mosolyogtam Todoroki-kunra .

(Nos emberek ez az első rész ennyi lett volna . Remélem tetszett ,és hamarosna jön a folytatás ^^)

close to the stars, yet so far away !Where stories live. Discover now