~Todoroki-kun ált azt ajtóba . ~
-Midoriya... suttogta halkan majd bejött a szobámba és becsukta az ajtót .
-T..todoroki-kun ,m..mi az ? Kérdezem kissé idegesen és félve .
-nem lenne kedved eggyüt házit írni ? Kérdezte meg mosolyogva .
-n..nem tudom még mindig rosszúl érzem magam picit... köhögtem mintha olyan rosszúl lennék pedig csak nincs erőm és akaratom Todoroki-kun mellet lenni mert félek ,hogy mindent elveszítek vele kapcsolatba .
-miért nem ezzel kezdted ? Nyomott vissz az ágyba ,majd betakart és elrohant egy vizes kendőért .
-n..nem kell ápolnod ennyire nem vagyok rosszúl ,és magam is megtudom csinálni . Ültem fel az ágyból majd Todoroki-kun vissza fektetett .
-nem-nem te szépen itt maradsz . Mutatott rám majd a fejemre tette a vizes kendőt . Őszintén jól esett ,hogy törődött velem ,de féltem is egyben .
-kérdezhetek valamit ? Néztem le a földre .
-persze ,akármit . Mosolygott Todoroki-kun
-hogy álsz a szerelemmel ? Kérdeztem kissé szomorkásan bár tudtam ,hogy bármit mond az fájni fog mindenhogy..
-nos ez egy jó téma . Van valaki aki tetszik csak félek neki bevallani az érzéseim mert félek ,hogy elutasít és a kapcsolatunk csak romólni fog ,meg persze nem hiszem ,hogy neki tetszem . Mosolygott majd valarta a tarkóját zavarában .
~olyan cukiii gondoltam magamban~-ne mond ezt lehet ,hogy szeret csak nem meri bevallani ! Pattantam fel az ágyból majdnem üvöltve mondva ezt a mondatott ,majd hírtelen elhalkúltam .
-bocsi...fogtam be a szám .-semmi baj . Mosolygott Todoroki-kun .
-olyan cuki a mosolyod~ súgta hallkan a fülembe .-T..todoroki-kun még a végén zavarba jövök...! Takarom el a fejem kissé elpirúlva .
-ezért vagy olyan kis cuki . Türte be hajamat a fülem möge . Bele néztem a szemébe mely egy ür volt tele érzelmekkel ,csoda szép volt .
-Midoiriya... súgja halkan nevem majd megfogja az arcom és közeleb hajól .
-todoroki-kun nem akarom ,hogy te is- szakadt meg a mondatom ,mert Todoroki-kun megcsókolt .mintha a mennyben lettem volna ajka mézédes volt ,és mintha szívem langra gyúlt volna úgy dobogott . A szememem könycsepp gördült le ,azt hittem ,hogy ez egy álom .
-Midoriya ,mi a baj ? Törli le a könycseppet a szememről .
-t-te szeretsz engem ...? Szipogva kérdeztem . Todoroki-kun megfogta a vállamat majd az ágyra döltem .
-én mindig is szerettelek ! Mondta ,majd sírni kezdtem .
-én- mondtam volna mondatom de Todoroki-kun megcsókolt majd lejjeb ment a nyakamhoz ,és azt csókolgatta miközben vette le rólam a felsöm ,és hideg kezével megérintette a derekam amitől egy halk nyögés adtam ki .
-T-Todoroki-kun... tóltam el magamtól .
-Midoriya te is szeretsz ? Kérdezte csuklómat kissé megszorítva.
-ez fáj....Todoroki-kun amióta a U.A-be jàrsz azóta az érzéseim irántad többek lettek mint barát...
Közelebb hajolt majd a fülembe súgta miközben engedett a szorításból .
-akkor miért kerülsz...?
Nyomott neki az ágynak majd folytatta .
Eltoltamn magamtól és kimásztam az agyból .-azért mert féltem...féltem attól ,hogyha elmondom megutálsz vagy esetleg megtávolabb kerülünk egymástól... törőltem le a könycseppet az arcomról . Todoroki-kun kimászott az ágyból majd a falnak nyomott .
-Midoriya..holnap gyere ki a kolesz elé ,és lehetőleg ne hozz magaddal senkit . Kacsintott rám Todoroki-kun majd elviharzott .
-b..baka ! Suttogtam halkan elpirúlva .
A nap hátralévő részében tanúltam meg videót néztem All Might-ról ,és miután meguntam elaludtam .
KAMU SEDANG MEMBACA
close to the stars, yet so far away !
RomansaEz egy Magyar yaoi , Melyben a bnha animének az egyik föszereplője és a másik "főszereplőjének" a szerelmi száráról van szó . A két hős , mégis csak valahogy rà talál az igaz szerelem tüzére ? A vállaszt a könyvben található . További , jó olvasást...