⚠️🔞! WARNING ! ⚠️🔞
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*Todoroki Szemszöge*
-Midoriya ! Fogtam meg Midoriyát majd szépen lassan letettem a főldre . Megfogtam a homlokát ,és tűz forró volt . Elég nehezen vette a levegőt ,így felvettem a hátamra és elcipeltem a koleszig . Bekopogtam Midoriya szobájába mintha bárki is bent lenne majd benyitottam . Az egész szoba tele volt All Mightos cuccokal . Tele volt poszterekkel a ,fal egy csomó bábú volt az író asztalon meg ilyenek .
-szóval ilyen egy igazi Hős ,rajongó . Kuncogtam . Letettem Midoriyát az ágyára majd hoztam egy vizes ,kendőt és a fejére tettem .
-ahjj ez mind az én hibám . Ha tudtam volna magam kontrolállni akkor ,ez nem történik meg . Suttogtam hallkan ,miközben csavartam ki a vizes kendőt .*Midoriya szemszöge*
Csak arra emléksze ,hogy Todoroki-kunnal beszélgettem és egyszer csak ,elsötétűl minden .
-T-Todoroki-kun ? Suttogom halkan ,majd egy meleg kezet éreztem az arcomon és éreztem ,hogy megpuszilta az arcom majd elaludtam .
-nyáhhh jó reggelt . Köszöntem miközben nyújtozkodtam .
-T-Todoroki-kun ?!?! Suttogtam halkan ,hogy fel ne ébredjen a melletem alvó Todoroki-kun .
-jujj de cukii~ .suttogtam majd ,néztem közelebről .
-Midoriya ? Kérdezi Todoroki-kun szemét dörzsőlve .
-jobban vagy ? Fogta meg a fejem .
-öhhm miért mi bajom volt ? Néztem értetlenűl .
-tegnap be lázasodtàl ,így ide hoztalak és ápoltalak . Mosolygott .
-ohh értem . De miért feküdtél be mellém ? Néztem rá kicsit ilyedten .
-jahh hát olyan kis cuki voltál így gondoltam nem gond ,ha melletem alszom el de esküszöm az égre ,hogy nem csináltam semmit . Tette szívére a kezét .
-én azt értem ,de mi lett volna ha meglátnak ? Állok fel a főldről .
-még ki is csaphatnak ,nem ?
Nézek félelemel telt szemekkel a földre .
-De nem láttak meg .
Lép közelebb Todoroki-kun ,és láttam szemét mely bàtorságot ,és kiváncsiságot tükrözött .
-M..mi az ?
Kérdeztem érdeklődöen Todoroki-kunt .
-semmi csak érezni akarom az ajkaid .
Majd éreztem ajkait az enyémen . Arcom pirosló rózsa volt egy nyári reggelen . Szemem tágra nyílt . Todoroki-kun nyelve bebocsájtást kért ajkamtól és nyelvünk tűzes Tangót járt .
Majd lihegve léptem hátrább Todoroki-kun-tól .
-ö..hhh n-nem kellene suliba menni ? Térek el a tárgytól ,kissé félve .
-hova pakolsz ,Szombat van . Majd Todoroki-kun a kezét a falnak támasztotta .
-ne térj el a tárgytól ! Nézett rám mérges szemekkel.
-b..bocsi . Kissé pirúltam el majd vakartam a tarkóm .
-érezni akarlak... ! Eme mondat hallatán az arcom piros volt akár egy paradicsom . Majd Todoroki-kun gyengéden csókolgatta a nyakam ,melyre halk nyögéssel vállaszoltam . Majd levette a felsőmet és alhasamat kezdte el simogatni miközben egyre lejjeb csókolgatott . Hangosabban kezdtem el nyőgni majd eltakartam a szám ,nem akartam ,hogy bárki meghallja . Todoroki-kun levette magárol a felsőt majd megfogta a kezem és férfiasságához tette .
-érzed ? Súgta fülembe melytől kirázott a hideg . Arcomat eltakartam teljesen vörös voltam és lihegtem akár egy kutya a nyári melegben . Sok-sok érzelem keringett bennem : vágy , fájdalom , szomorúság , öröm ! Todoroki-kun megfogott és bedobott az ágyba majd maradék ruháit is levette és csak ,alsó nadrágja maradt rajta . A szívem hevesebben vert mint eddig bármikorbmáskor ! Todoroki-kun felém támaszkodik majd megcsókól . Egy meleg érzés töltött el ,de mégis furcsán éreztem magam . Éreztem ahogy egy hideg könycsepp gördűl le meleg arcomon . Todoroki-kun levette rólam a nadrágot majd a boxeremen keresztül simogatta férfiasságom amely enyhén izgatottá tett . A szememben lángok égtek és vágytam rá ,de egyben feltem is . Todoroki-kun gyengéden elkezdte csókolgatni férfiasságom a textílen keresztűl ,amelytől bele markóltam a párnámban ,és egy hangos nyögés hagyta el ajkaim . Az egész testem tűz forro lett és lihegve ,csöpögött rólam a viz .
-jó most leveszem a boxered... hajólt fülemhez majd sugta bele . Arra se volt időm ,hogy felkészüljek . Todoroki-kun elkezdte húzogatni férfiasságomon a bőrt és közben csókolgatta . Az egész testem megremegett és ,hírtelen elkezdtem lihegni és már-már a könnyeimet tartoztam vissza . Todoroki-kun egyszer csak meggondolta magát és elkezdte nyalogatni férfiasságomat . Legszivesebben ott hejben letepertem volna de féltem ,de egyben jó érzés volt... majd bekapta az egészet és szájàt mozgatni kezdte nyelvével pedig rásegített . Már az elélvezés határán voltam amikor Todoroki-kun abba hagyta .
-jó érzés mi ? Vetett rám egy perverz mosolyt . Erre a kérdésre elég volt rám nézni ,hogy megkapd a vállaszt. Todoroki-kun megforditott majd közelebb hajolt a fülemhez és azt mondta ,hogy :
-lazúlj el úgy jó érzes lesz . Most beteszem az ujjamat szólj ha fáj .
Erre csak bólintok eggyet de az egész testem remeg . Éreztem ahogy Todoroki-kun betette az eggyik újját . Az ajkamra haraptam ,hogy eltereljem a fájdalmat . Todoroki-kun közben csókolgatta a hátam és a nyakam ,hogy ennyhítse a fájdalmat . Majd egyszer csak éreztem ,hogy már két ujja van bent . Ettől elkezdtem remegni ,és a szám elé raktam a kezem majd egyszer csak felnyőgtem .
-megvan~ súgta halkan Todoroki-kun majd betette férfiasságát ,majd rám dőlt és csókolgatta a nyakamat . Elsőnek fájt de lassan kezdtem megszokni aztán Todoroki-kun gyorsítani kezdtet és a végén már azt vettem észre ,hogy a fájdalomból jó érzés lett . A határaimat feszegettem és ahogy hallotam Todoroki-kun is . Egy halk nyögést hallotam Todoroki-kuntól majd elévezett ,és utána én is . Todoroki-kun lihegve dőlt rá a vállamra majd megcsókolt . Az a csók egyszerűen isteni volt .
-ez jó volt . Nyalta körbe szájàt Todoroki-kun majd befeküdt mellém .
-az volt . Vágtam vissza majd megcsókoltam és elaludtunk .(Hali emberek ^^ elhoztam ezt a részt is... szerintem eléggé 18+-os lett ,de nem lett olyan rosz :3 hamarosan hozom a kövi részt ;} )
ESTÁS LEYENDO
close to the stars, yet so far away !
RomanceEz egy Magyar yaoi , Melyben a bnha animének az egyik föszereplője és a másik "főszereplőjének" a szerelmi száráról van szó . A két hős , mégis csak valahogy rà talál az igaz szerelem tüzére ? A vállaszt a könyvben található . További , jó olvasást...