A nap hátrelévő részében tanúltam meg videót néztem All Might-ról ,és miután meguntam elaludtam .
A reggeli felkelés még mindig nem megy a legfényesebben ,de majd csiszolom . A mai napot valahogy másnak éreztem mint a többit egy furcsa érzés kapott el amitől megválni nem tudtam pedig szerettem volna .
-hmm ma egész nap nem láttam Todoroki-kunt... motyogtam miközben a suli folyósoi között cikáztam . Eközben találkoztam Uraraka-sanal aki egy vidám mosollyal köszöntött . Én viszonoztam neki a mosolyt amitől szebb lett a napom . Egész nap nevettem Uraraka-sanékkal megfeletkezve az érzésről . A nap végén Uraraka-sannal beszélgettem és elmentünk sétálgatni meg ettünk .
-nos én vissza megyek a koleszbe ,majd holnap találkozunk . Köszöntem el Uraraka-santól és vissza mentem . Mikor felértem a szobámba lepakoltam majd megírtam a házim és tanultam . Aztán beugrott ,hogy Todoroki-kun azt mondta ,hogy menjek a kolesz elé . Ezért gyorsan össze pakoltam pár cuccot majd futottam a kolesz elé , Todoroki-kun ott várt .
-s-szia Todoroki-kun . Mosolygok majd kifújom magam .
-Szia Midoriya . Nyom egy puszit az arcomra ,melytől elpirulva fogtam az arcom .
-gyere utánam . Mondta Todoroki-kun és megfogta a kezem majd elkedztett húzni valahova .
-csukd be a szemed . Mondta Todoroki-kun majd megcsináltam amit kért . Sokat sétáltunk de megérte .
-oké most kinyithatod a szemed . Mondta majd kinyitottam a szemem . Elöttem egy egész égbolt tele csillagokkal és egy magas fával mely eltakarta a lemenő nap csodás fényét ,és egy faház mely a sűrű erdő rengetegére néz .
-e-ez csodaszép . Ámultam el .
-ez az én helyem ahol egyedül szoktam lenni kicsit elmélkedni ,de gonoltam most elhozlak magammal . Húzott magához és megcsókolt . Ezen a helyen ez a csók egy emlékezetes pillant marad számomra . Egy mélyreható érzés fogott el melytől könycseppek gördültek le az arcomon . Nem tudom pontosan megmondani ,hogy ez milyen érzés volt de azt tudom ,hogy ilyet sose éreztem még...
-T-Todoroki-kun szeretlek . Csókoltam vissza .
-whao ez nem volt semmi . Harap rá alsó ajkára Todoroki-kun egy féloldalas mosollyal.
-b-baka ! Tolom el magamtól elpirúlva . Ő közeledik felém és egyszer csak hátra esünk .
-áuchhh...jól vagy Todoroki-kun ? Nézek fel Todoroki-kunra aki felé támaszkodik .
-n-na mostmár szálj le rólam ,mert elég hideg a föld . Kuncogok .
-majd én felmelegítelek . Mondta és levette a pólóját .
-mi nehh várj egy percet ! Takartam el az arcóm ,de muszàly volt oda néznem.
~ahww de sexy~Gondoltam magamba majd ráharaptam alsó ajkamra .
-na ne harapj rá az ajkadta ezt ,nekem kell . Mondta majd megcsókolt .
-T-todoroki-kun...én erre nem állok készen. Nézek le a földre szomorúan .
-nyugi gyengéd leszek . Puszíl meg.
-n-nem erre értettem ! Félek bele kezdeni egy kapcsolatba félek ,hogy elrontom . Fogom meg Todoroki-kun arcát .
-én...szeretlek . Csókoltam meg .
-de Midoriya én tovább akarok lépni ! A sajátommá akarlak tenni ! Mondta majd levette rólam a felsőm .
-v-várj egy picit nekem ez gy- mondtam volna mondatom de Todoroki-kun a nyakamba harapott gyengéden. Amira csak egy halk nyögés hagyta el számat ,majd megszólaltam.
-ch ez fáj . Töröltem le a könnycseppet a szememről .
-s..sajnálom ,de akarlak... mondta majd elkezdte a melkasomat puszilgatni .
-k-kérlek h-hagyd abba. Mondtam már konkrétan sírva .
-s-sajnálom...mondta Todoroki-kun majd elfutott .
-v-várj ! Töröltem le a könnyeim majd fogtam meg a csuklóját .
-sajnálom ,de nem bírom magam féken tartani ! Mondta picit megszorítva a csuklóm. Feláltam a földről majd megfogtam az arcát és megcsókoltam .
-é-én elégé r-rosszúl érzem m-maga-
Montam volna tovább mondatom de elájjúltam .
YOU ARE READING
close to the stars, yet so far away !
RomanceEz egy Magyar yaoi , Melyben a bnha animének az egyik föszereplője és a másik "főszereplőjének" a szerelmi száráról van szó . A két hős , mégis csak valahogy rà talál az igaz szerelem tüzére ? A vállaszt a könyvben található . További , jó olvasást...