Lehetséges ,hogy közelebb van mint gondoltam...

233 18 0
                                    


~ -köszönöm a segítséget .Remélem ez tényleg így van .
Mosolyogtam Todoroki-kunra. ~
Urarakának el kellet mennie ,mert otthon történt valami így elköszönt tőlünk majd elrohant . Márcsak hárman maradtunk . Kezdtem egyre ízzadni mert féltem ,hogy mi lesz ,hogyha Todoroki-kunnal kettesben maradunk . Aztán iida-kun is távozott mert valami sürgős dolga akadt .
~nane pont ezt nem akartam !~
-nos ketten maradtunk... vetettem egy ideges mosolyt Todoroki-kunra .

-Midoriya ? Nézett rám komoly szemekkel .

-I..igen ? Kérdeztem vissza kissé félve .

-jól vagy ,esetleg lázas vagy ? Ált fel székéről majd a homlokomat megfogva megnezte ,hogy lázas vagyok-e .

Lassan elkezdtem jobban ízzadni és gyorsabban vert a szívem mint eddig bármikor ,majd egyre jobban kezdtem elpirúlni ,de türtősztetni kell magam hiszen nem tudhatja meg ,hogy szeretem...

-p..persze minden r...rendben van ,c..csak picit f...fáradt vagyok . Elmegyek a mosdóba hamarosan jövök ! Futottam be a mosdóba majd leöntöttem az arcom egy adag jó hideg vizzel ,majd áltam a csap felett .
~nyugi , nyugi mondtam magamban~
Ajtó nyikorgást hallotam majd Todorokival kerűlte szembe magam .
-áhh..s..szia Todoroki-kun már jobban vagyok . Mosolyogtam rá .
Mikor kinyitom a szemem Todoroki-kunt magam elött találom ,és a falnak nyom .

-Todoroki-kun ? Néztem rá ilyedt szemekkel .

Az egész olyan gyorsan történt .
-ott egy morzsa . Szedi le szám széleről a morzsát .

-ohh...jahh észre se vettem köszi...mosolyogtam kissé szomorúan ,bár gondolhattam volna ,hogy Todoroki-kun nem meleg ,nah de mindegy is hajtottam le a fejem .

-van valami baj Midoriya ? Nézett rám gyönyörű szemével melyben folyamatosan elveszek...

-jahh..nincs semmi ,csak egy kicsit rosszul érzem ma magam ,szóval most vissza megyek a koleszba ! Rohantam ki a mosdó ajtón .

-midoriya ! Fogta meg csuklóm majd vissza rántott .

-hova sietsz ennyire ? Nézett rám kérdő szemekkel .

-a szerelem nehéz...! Mondtam majd szedtem ki kezemet az övéből ,és rohantam vissza a koleszba . Csak rohantam a könnyek az arcomon akárcsak egy patak . Miután vissza értem a koleszbe bezártam az ajtóm majd lefeküdtem az ágyamra .

-b..baka ! Todoroki-kun észre se veszi az érézesim !... motyogtam majd álomba sírtam magam . Kopogásr hallotam és arra ébretem . Nem volt kedvem kinyitni ,de érdekelt ,hogy ki az így kinyitottam .
-ahh..Deku-kun nem lenne kedve-..Deku-kun ?!? Mi a baj ? Nézett rám ilyedt szemekkel Uraraka-san .

-áhh s..semmi csak rosszul érzem magam egy picit . Mosolyogtam mintha minen rendben lenne .

-t..tényleg ? Nézett rám a lány kérdő szemekkel . Majd behúztam a szobámba és becsuktam az ajtót .

-nos tudod van az a lány akit szeretek...nos és találkoztam vele de ő nem veszi észre ,hogy hogy érzek íránta ,de nem merem neki elmondani ,hogy mit érzek ,mert félek ,hogy vissza utasít vagy megutál... néztem le a földre kissé szomorú szemekkel .

-nos ,én elmondanám annak a titokzatos lánynak ,mert lehet ,hogy nem lesz rá esélyed . Nézett rám a lány .

-ez egy jó ötlet ,köszi . Öleltem át .

-deku-kun nem lenne kedved velünk tartani ? Éppen egy esti sétára megyünk .

-hát még pihenek mert még egy picit rosszul érzem magam remélem nem gond . Mosolyogtam a lányra . ~jah meg persze nem akarok találkozni Todoroki-kunal gonoltam magamban~

-nem dehogy is ! Jobbulást . Mosolygott a lány majd elhagyta a szobám .
Leültem az iró asztalomra majd elkezdtem megírni a házim . Majd megint kopogásra lettem figyelmes ,és mentem ajtót nyitni mert azt hittem ,hogy megint Uraraka-san az . De aki elöttem ált az az a személy volt akit most a legszivesebben messziről elkerünlém . Todoroki-kun ált az ajtóba .

close to the stars, yet so far away !Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon