2.rész

1.1K 39 0
                                    

•Másnap•
Megint más nap van , az altalános reggeli rutinomat elvégeztem aztán siettem a suliba hogy nehogy elkéssek. Persze Alexa már jóval hamarabb elment ezért én egyedül megyek. Mikor beértem az osztályunkba  hülye gyerekekkel lettem körül véve..szuper ez aztán hiányzott.. leültem a helyemre ahol a padtásam Reni köszönt.
-hello csajszi hogy hogy a tegnap nem jöttél?
-szia. Csak elaludtam.-mondtam.
-oh. Hát oké.
Reni a legjobb barátnőm!! Neki mindent elmondok s ő is nekem. Köztünk nincsenek titkok. Néha felmérgesít meg én is őt picit de ez nem árt a barátságunknak.
Eltelt 1 óra. Kimentem a folyósóra ott aztán az idegesítő barom egyik fiú osztálytársam észre vett és oda jött hozzám.
-sziaa. Rég láttalak. Hogy vagy baby?
-hagyd már ezt a "baby"-s dumát  kérlek.
-miert? Nekem tetszik
-na mindegy. Mivel akarsz idegesíteni?
-semmivel. Hisz neked sose tudnék ártani-mosolygott.
-oké. Na mentem. Csáo-hagytam ott
Jó tudom most elég köcsög voltam vele de ez a pali teljesen oda van értem s en nekem meg nem tetszik főleg utalom őt ugyhogy én nem fogok esélyeket adogatni..
A nap hamar eltelt. Hazafelé már nővérkémmel Alexával jöttem. Minket mindig essze tévesztenek. Mármint az idegenek. De mar osztálytársak stb ezek nem. Már ismernek :)
-hallod Alexa. Hogy ment  a randi?
-sehogy. Vagyis szarul. Nagyon
-mieert??-lettem kicsit ideges
-hát hogy fogalmazzak. Szerintem nem tetszek neki. Mind végig beszélgettünk meg ilyenek de én úgy éreztem hogy egyáltalán nem jövök be neki.
-oh ne mond már ezt hisz ő hívott el téged. Biztos lesz itt valami.
-dehogy.-szomorkodott.
-naa ne szomorkodj. Találsz jobbat ha nála nem sikerül.
-remélem sikerül ..én nagyon szeretem őt!
-hidd el ő is téged.
Beértünk a házba amikor Alexa egy üzenetet kapott.
Egy ismerőse meghívta a szülinapjára szombaton. Azaz holnap.
-jó neked bulizol..-szomorkodtam mert engem nem hivott.
-de te is jösz. Itt írja hogy hozd magaddal Alettát.
-komolyaan??? De jóó!!-ugrándoztam
-nincs mit felvennünk. Menjünk már el vásárolni!!
-menjünk!!
Imádok vásárolni ugyhogy gyorsan átöltöztem s elmentünk egy híresebb plázába a Westendbe.
Oda értünk és én gyorsan a cipők felé mentem (nem mintha most cipőért jöttem volna de imádom őket)

LIFE WITH MANUEL |ABBAHAGYVA|Where stories live. Discover now