Olivia yatakta cenin pozisyonu almış bir şekilde yatmış düşünüyordu.
Nasıl bir belaya bulaştığını ,kardeşini nasıl kurtaracağını ve ya o adamdan nasıl kurtulacağını düşünüyordu.
Kafayı yemesine ramak kalmıştı. Aradan 3 gün geçmişti. Bu 3 gün içinde bilinmeyen ona hiç yazmamıştı ve bu durum Olivia'yı endişelendiriyordu. Kardeşinin ne durumda olduğunu bilmiyordu. Kardeşi onun için bir evrendi. Evren olmasa hayat olmazdı değil mi?
Yatağının yanında olan solmuş kahverengi komodinin üzerindeki telefondan bildirim sesi gelince Olivia hemen ayağa kalkıp telefonunu aldı. Önüne gelen dağınık olan saçlarını eliyle arkaya doğru ittirdi. Telefonun şifresini girip mesaja baktı.
Bilinmeyen numara: selam Olivia! Beni özledin mi?
Tam cevap verecek iken bir mesaj daha geldi.
Bilinmeyen numara:ah biliyorum, benden nefret ediyorsun ama bu benim umrumda bile değil. Hazır mısın Olivia?
Olivia en sonda ki mesajı okuduğunda yutkunmuştu. Vücudundan soğuk bir titreme geçti. Elleri titremeye, nefes alış verişi hızlanmaya başladı. Bu adam, Olivia'yı çok korkutuyordu.
Olivia: ne istiyorsun?
Olivia mesajı gönderdikten sonra cevabı beklemeye başladı. Telefonundan bildirim sesi gelince mesajı okudu.
Bilinmeyen numara:aslında istediğim çok kolay. Im... hatırlıyor musun? Lise zamanında bir kız vardı. Kız çok güzeldi fakat burnu hava da bir kızdı. Seni ne kadar rezil ettiğini söylemiyorum bile. Okulda olan bütün ezikleri aşağılamış birisi. O anıları hatırlıyor musun?
Olivia yutkunmaya çalıştı fakat olmadı.
Olivia:evet,hatırlıyorum.
Bilinmeyen numara:çok güzel. Mary Miller. Onu yakarak öldür Olivia. Canlı bir şekilde onu yakmanı istiyorum ve külleri kalana kadar oturup gözünü dahi kırpmadan izlemeni. Bol şanslar Olivia.
Olivia dehşete uğramış bir şekilde ekrana baktı. Bu, bu çok canice idi. Bir insan nasıl bu kadar acımasız olurdu? Olivia'nın ağzından çıkan kelimeye engel olamamıştı.
"Sen tam bir..." ettiği küfürle hemen elini ağzını kapattı.
"Ben öyle demek istememiştim. Çok özür dilerim."
Bilinmeyen numara:seni her yerde izliyorum Olivia. Dikkatli ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKIN ARKANA BAKMA
Misterio / SuspensoBilinmeyen numara:SAKIN ARKANA BAKMA!!! Bilinmeyen numara:SANA ARKANA BAKMAMANI SÖYLEMİŞTİM. Bilinmeyen numara:BEKLE VE BAŞINA GELECEKLERİ GÖR OLİVİA.