1 zic eu

437 17 6
                                    

Bună ziua dragi telespel- puu băgamiaș pula.

Eu sunt Naruta și am o vulpiță demonică în mine.

Astăzi este despre mine și nu despre sclava aia putrezită de Sasuka.
M-am născut în sătucul ascuns între frunze.
La vârsta de prima zi a vieții mele adică când am ieșit din pizda lu mama, tata a bagat-o în mine.
Vulpița gen.

Dar din păcate aceștia au văzut ce față de mortăciune am și au murit prin sufocare cu oxigen.
Glm le-a dat Kyuubi daună la găoz.
Și așa a trecut timpul singură. De fapt nu singură, cu tot satu, pe noapte.
Dar stai, că azi cică ne bagă în echipă si eu pic cu Sasuka tipa din povestea cealaltă.
La academie am mulți prieteni cu care nu mă înțeleg și nu știu de ce..
Pentru că eu sunt o fetiță bună și prietenoasă băgavaș sârmă în gât de handicapați.
Nu mult timp trecu căci echipa mia a fost formată. Eu, Sasuka și Sakurva.
Și de aici dragii mei tovarăși comuniști a început adevărata distracție.
Kakashi este al nostru sensei și astăzi făceam cunoștință și se pare că Kakatshi a fost primul.

- Eu sunt căpitanul Burcea am o pulă de- a nu stai aia e dintr-un film.
De la capat.
- Eu sunt Hatake Kakashi și plm n-am chef de voi dar trebuie să strâng banii pt revistele mele cu femei goale.
Ooooo ( sunet de mirare )
- Dar ce stronk pari tu măi Kakashel, spuse Sasuka.
Acum e rândul lui Sakurva.
- Eu sunt Sakura nu Sakurva davaș muie, am părul roz că m-a atins praful de la Cernobâl și sunt lesbi.
Apoi la sfârșit am păstrat ce este mai bun adică pewdiepie.
Glumeam urmează Sasuka n-ai mai luat tzeapa forța steaua hey hey.
- Eu sunt UCHIBa Sasuka și am doar o dorință, să-i demolez colonul fratelui meu.
După ce ne-am prezentat Kakashi ne-a condus la o dubă și ne-a băgat cu forța. Atunci am crezut că gata direct Italia și asta e viața. Dar nu, ne-a dus pe terenul de antrenamente jutsu și ne-a dat mare misiune. Da coaie, misiunea cu clopoțeii să fac spume. După un minut de labă acesta spune:
- Vedeți clopoțeii ăștia doi?
- Da
- Dacă era Shisui aici el nu-i vedeA HAHAHA SĂ MOARĂ MĂ SA CE GLUMĂ BUNĂ, mă rog, luați aceștia clopoței de la mine și sunteți mari șmenari.
A fost o misiunea grea, pula a luat clopoțeii, am luat doar țeapă că Kakashi a zs că ne trece așa pe șpagă.
După misiune ne-am dus acasă și aia a fost ziua.

A doua zi m-am trezit cu poftă de chiftele dar cum sunt săracă am mâncat o pulă.
Am ieșit din casă inspirând aer proaspăt apoi apare Sasuka.
- Te iubesc vtm ce faci
- Pleaca fă în sânge să te bată. Spuse aceasta.
Avem o prietenie foarte strinsa. Ne-am îndreptat amândouă către academie unde deja se dădeau examenele chunin.
M-am așezat frumos în bancă și am intrat pe instagram să mă uit pe 5minute crafts. Poate așa găseam o soluție pentru test. La un moment dat una bună intră pe geam si ne spune să o urmăm afară că mergem la pădure să facem grătar blanao băgam boabe ne spargem cabina. Dar TZeapă că acolo era de fapt al doilea examen. Ne-am pregatit frumos papuci gucci și am pornit la dracu sa ne ia.

Orochimaru pov

Simt miros de copil Uchiha virgin.
- Orochimaru sama nu o lua pe Sasuka că îți dă daună peste câțiva ani. Spuse Kabuto
- Taci și continuă acolo și am zis mai ușor cu dinții o muie nu ești în stare să faci.
Deci o voi atrage pe Sasuka cu puterile mele de snake, și îi voi folosi corpul în scopuri umanitare. Dar cum pun eu mâna pe ea? Hmm.
A da bună idee, mă deghizez și îi spun că îi dau putere că aia face orice pentru putere.

Naruta pov

Ne învârteam de jumătate de oră în cerc și la un moment dat simt așa un miros de șopârlă oparită.
Era o arătare cu păr lung și negru, dinți de mamut și ochii ca de migdale expirate. Aceasta ne-a provocat la o confruntare xiaolin și ne-a dat demisie la ficat.
Era puternică. Parcă n-aveam așa nici-o șansă și atunci mă trezesc în mine și o văd pe vulpița demonică și decid să intru frumos cu ea în conversație:
- Dă fă putere
Și mi-a dat că i-am zis frumos. Atunci s-a întâmplat a ieșit Kyuubi și a facut bom bom picioare în gât și din păcate tot am pierdut. Tot ce am reușit să văd înainte să mor a fost cum aia o mușcă pe Sasuka de gâtleajă și aia a fost.
După ce stăteam eu așa moartă pe jos cu Sasuka lângă mine, Sakura ca de obicei plângea și se ruga la Isus să nu murim că altfel o mănâncă mistreții.
După ceva timp mă trezesc că îmi fute Shikamaru mare băț în creier și de acolo am plecat toți sănătoși.

Gaara pov.

Sunt un băiat dur. Eu cunosc durerea.
- Gaara ți-ai pus pampersul de dimineață că eu am uitat și la ce ai mâncat aseară numai de diarie n-am chef acum. Spuse Temari.
- Pula mea n-am cum să fiu dur așa fă cooperează și tu puțin.
- Ia liniște că aud un miros, spuse Kankuro după ce a tras din aurolac. Apoi niște ninja își fac apariția. Păreau puternici și periculoși, genul de ninja care mănâncă portocale cu tot cu coajă. Dar Gaara, a făcut el acolo amestecul lui cu nisip și sloboz de cal și ia învins definitiv gen au murit săracii parcă nu meritau chiar așa.
Iar atunci Gaara s-a enervat fără motiv că așa mai face el și l-a provocat pe Kankuro la duel spunându-i că e javră, dar Kankuro e acolo pe treaba lui n-are el treabă cu găinării d-astea. Și uite așa au plecat ei de acolo.
Toți au ajuns la turn cu pergamentele.
Alții au ajuns dar nu la turn ci la Dumnezeu.
Și de acum încep adevăratele examene chunin.

Viața lui Naruta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum