Războiul a început și toată lumea aleargă speriată pentru că Madara și-a făcut apariția. Știi cine este legendarul Uchiha Madara? Un căcat ambulant.
Așa mă rog lăsând asta eu, Uzumaki Naruta, trebuie să fac ceva să opresc războiul. Da coaiemiu, eu sunt aia vânată și tot eu trebuie să fac ceva pentru că fosilele astea umblătoare cu pietre la rinichi n-au nici-o șansă. Mă refer la cei 5 kage.
Nu după mult timp m-am dus cu Kakashi și sensei mici de la obor pe frunte să-l înfruntăm pe Obito, adică Madara dar hai să fim serioși toată lumea știe că este Obito.
După câteva ore de talk no jutsu m-am gândit să-i fut un șpiț în gură și să îi sparg masca.
Iar atunci.... Kakashi se kaka pe el la cur și aproape începu a plânge.
Pentru că nimeni nu știa dar Obito avea o gagică bună pe care Kakashi a decedat-o prin dezvirginarea inimii. Adica a dat cu chidori în ea ce nu pricepi.Flashback ***
Eu sunt Hatake Kakashi am 12 ani și sunt singur la părinți pardon, părinte.
Dar din păcate tata pierde la păcanele și fuge de acasă glumeam, s-a sinucis.
După ce am făcut iar kakashi pipi pe covor plec în misiune cu Obito și Rin. Dar ca să vezi ce se întâmplă The Rock cade pe Obito iar acesta se transformă în omletă. Mmm cu brinza. De aici am rămas doar eu și Rin dar într-o zi voiam să ne futem și când să îi bag mâna la fofoloancă aveam chidori activat.
Și uite așa i-am rupt veverița și aceasta a murit. Și ea și veverița era culmea să îi rămână pizda vie să o auzi din coșciug cum strigă: aloo )))))))))End flashback. ***
Mamă smr ce glumă mi-a venit o știi pe Haku nu? Cum a murit Haku? :
Dacă nu ai înțeles gluma ți-o explică Madara că de aici preia el.
Madara's Pov
Has entered the playground.
Madara:
- Hmm.
- Madara noi cei 5 kage suntem aici ca să te învingem. Spuse Tsunade.
- Susanoo în bot sau muie cu kompot? Spuse MadaraDupă ce i-am mângâiat puțin, spun mângâiat pentru că dacă îi băteam nu rămânea nici căcat de analize, am plecat la Obito.
Dar stai.... nu, nu e Hashirama..mai rău. Bagameas pula în ochii tăi Obito! Mi-a dat iar banane cu lapte și mă fute o căcare de nu știu ce mă fac. Dacă mă cac o să rămână puțeală pe haine și mă fac se râs. Dar n-am de ales.Dupa ce am terminat am ajuns la Obito iar acolo simt un miros. Înafară de căcatul meu aburit. Era Hashirama.
- Bună siua coaie, spuse Hashirama
- Mamă care și-a spart găozu? Întrebă Tobirama
- ..... spuse Madara
- Madara iar te iei de ăștia mici?
- Bă mai luăm și noi vulpea aia sau sall, spuse ObitoDupă ceva vreme
Toată lumea se lupta până la ceasul morții, Naruta cu Obito, Madara cu Hashirama, eu cu viața...
Dar la un moment dat Obito fiind prost că pula mea să-i dea și creier, pierde ochiul ăla blanos și leșinează pe jos.
Nu după mult timp apare și curva de Sasuka dorind auzi la ea coaie, dorind să fie Hokage. Aceasta sare la bătaie cu Madara, acesta doar îi dă cu sabia în inimă și ea moare.
Era să mor chiar și eu dar Sakura m-a ajutat că nu e useless e doar proastă. Sakura fiind lesbi o ajută și pe Sasuka sau nu prea mai știu cine o ajută că la partea aia am uitat. Mă rog...
ERA PREA TÂRZIU.
Madara prinde eremitul celor 6 găuri de cur și nimeni nu mai avea nici-o șansă. Sau?
Nimeni: nimic.
Zetsu: bau să moară mă-ta.
Madara: Oof.
Atunci apăru, Kaguya:
- Dă-te că-mi bag pl
- Un fleac o termin cu noul meu rasengan
- Aici sau la pachet? Spuse Kaguya
Iar atunci Kaguya îi absoarbe pe toți la ea în albinuță. A daa am uitat să spun ce au pățit ceilalți. Au murit.
Bun, mai apoi Kaguya dorește politicos să ne franjureze pe mine și pe Sasuka cum și-a franjurat Itachi clanul dar aceasta nu apucă deoarece Kakashi îi dă cu boomerangul în cap și ea cade puțin dar se ridică dramatic că în filmele indiene.
Nu mai exista nici-o speranță, Kaguya este într-adevăr puternică. Puternică până îmi vin mie spumele și uite așa moare și Kaguya mai zi ceva.
După acest mic incident adică marele război shinobi m-am atacat cu Sasuka și ne-am pierdut brațele. Asta e se mai întâmplă. Apoi ne-am împăcat și ne-am dus toți la Brutal Russian Pancakes în centru vechi și am mâncat.Îți vine să crezi sau nu totul mergea minunat în sat. Era pace, și bucurie. M-am căsătorit cu unu bătrân cu bani și am fătat un copil numit Boruto.
Amin.
Madara s Pov
Foaie verde înfloresc pomii
Boruto e Mugen Tsukuyomi.