Emili este o fata frumoasa,inalta , cu ochii verzi, parul lung si saten si are 17 ani.Locuieste singura in casa parintilor ei, deoarece ei au murit intr-un accident.Cea mai buna prietena a ei este Rebeka.
Este normal sa ai si dusmani sau prieteni care sunt invidiosi pe ce ai tu ,ele sunt Caroline si Sandra.Caroline este o fata bogata ,blonda cu ochii albastrii si fitoasa, bineinteles! Sandra este "catelusul" lui Caroline si este bruneta si putin cam proastuta.
Fetele incep liceul, erau in clasa a XI-a B.
Se suna de ore si toti elevii intra la clasa la care are ora .Emili ramasese la dulapul ei sa-si ia cartile.Dupa ce a luat cartile a inchis dulapul,ea vede un baiat foarte dragut pe partea opusa unde era ea. El avea parul negru, ochii caprui si inalt.
P.S. Lui Emili ii plac mult baietii bruneti.
In pauza se duce la dulap si vorbeste cu Rebeca despre baiatul cel dragut:
Emili:-Rebeca,vezi acel baiat?spun aratand spre el.
Rebeka:-Da!
E:-Nu-i asa ca este frumos?spun muscandu-mi buza inferioara.
R:- Da,este sexi rau, spune ea chicotind.
E:-Eu ma duc la el!spun punadu-mi mainile in sold.
R:- Vrei sa rada de tine toata scoala? Pare genul lui Caroline,adica fitos, nu vezi ce fel se imbraca?
E:-Eu nu cred Rebe, nu ar trebui sa judeci o carte dupa coperti, spun facandu-i cu ochiul.
R:- Eu ma duc pana la dulapul meu sa imi iau un pix, ai grija ce faci, spune ea zambind.
Dupa pe Rebeka pleaca, ma hotarasc sa ma duc la el.
Emili:-Buna... eu sunt Emili, mergem amandoi la cursul de istorie, spun inghitind in sec.
Baiatul:- Buna, eu sunt Derek.
Deja inima incepea sa-mi bata mai tare...
Derek se uita in spate putin si vede pe cineva .Se uita unul la altul destul de urat.
Emili:-Esti bine?
D:- Da...Sunt!
Emili se uita putin in spate si cand vroia sa se uite la Derek el disparu..
Sper ca v-a placut pana aici. O sa pun continuarea cat de repede posibil. :*
CITEȘTI
O pustoaica si un vampir.
VampireEste vorba despre o fata Emili care se indragosteste de un vampir pe nume Derek mai mult nu zic va las sa cititi.