Sylwester ( jeszcze nie poprawiony)

237 11 41
                                    

Początek do Nevry,  Ezarela, Leiftana, Valkyona oraz Lanca/Ashkora. 

Ahh. Sylwester praktycznie jedno z najlepszych świąt jakie mogło by wypaść. Te uczucie wiedzy że kolejny rok praktycznie za nami jak i zła które się wydarzyły , nowe szanse , nadzieję, marzenia oraz pragnienia.

Pewnym krokiem szłaś do K.S gdyż Miiko zebrała dla wszystkich zebranie. O dziwo sala zamieściła wszystkich i także zostało jeszcze miejsce przy krysztale gdzie dumnie stała Miiko, Jamon, brownie, Kero, Leiftan jak i szefowie straż. Chyba każdy wiedział co się dzieje będzie wieczorem Sylwester. Dlatego jedyne misję do wykonania w tamtym tygodniu polegały na wysłanie innych po rzeczy potrzebne do świętowania. Teraz w sali miał być podział na zadania, będziemy przydzielani w grupy jak i pary wykonujące dane zadanie z listy. 

Po dość oficjalnej przemowie Mii, nieśmiałym krokiem Kero wystąpił na środek z dużą listą strażników oraz strażniczek , dobrane grupy oraz pary i ich zadania. 

-Będę wymieniać imiona tych którzy będą w grupie lub lub w parze oraz powiem co mają zrobić. W razie pytać proszę udać się do biblioteki. 

Wszyscy przytakneli, oraz przymilkli.

-Dobrze a więc Ariana, Lucy,  Andrew, Etan mają oczyścić plażę. Do oczyszczenia drogi łącząca K.G z lasem, norą oraz wejściem na plażę to Alice, Tom, Thomas , Nike oraz Lucy z Absyntu. Do oczyszczenia ogrodów oraz aleji będą przydzielone osoby przed chwilą wymienione. 

*Biedaki

-Colaja, Alaja oraz Entraa proszę was o pomoc z oczyszczenieniem morza oraz wody w lochach. Pomoże w lochach wam Drake. Anastazja oraz Karen macie przystroić aleje oraz ogrody. Orion i Chrom mają pomóc przy jedzeniu. 

Chwilę potem inni z już przydzielonymi zadaniami szli na przygotowania, na szczęście nadszedł czas na mnie. 

( UWAGA TERAZ JEST JUŻ KONIEC WSPÓLNEGO WSTĘPU)

Ezarel-

-Dobrze a więc (T.I) będzie pomagać Ezarelowi z ... fajerwerkami. 

No pięknie wysadzimy laboratorium. Już nie mogę się doczekać. Może da się zmienić partnera?  

Nie lepiej nie, jeszcze bym coś namieczała. 

-No więc śledziu idziesz czy będziesz tu stać jak kółek. Powinnaś być gotowa.

-Co? AH tak gotowa na wysadzenia twego królestwa, już idę. 

-Ehhh przecież ty mnie na żywo wysadzisz. 

-Co tam mamroczesz? 

-To żebyś poszczerzyła się do ściany bo przynajmniej ona zniesie JESZCZE twój widok. 

-Jedyną ścianę jaką tu widzę to tylko ty! -odgryłam mu się. 

*pff co za idiota. 

Dotarliśmy. Dotarliśmy do chyba najgorszego miejsca w tej krainę .....do pieczary zła. 

-Dobra dorszu idź po kolorowe proszki ze skrzyni na końcu półki po lewej,  a i weź jeszcze kolbe, probówkę oraz pipetę! Tylko ruchy bo z twoimi ruchami możemy skończy na Mikołaja. 

Dobra kolorowe proszki i sprzęt jest już w  moich rękach. Szłam do stoiska pracy elfa gdy nagle moim oczom ukazał się na półce jakiś płyn. Podeszłam i przeczytałam jego etykietę. 

*kolorowy płyn, pomysł o kolorze i wylej trochę specyfiku na daną rzecz. Uwaga!  Działa tylko 5h.

* Mam genialny pomysł

Preferencje~Eldarya zawieszoneWhere stories live. Discover now