☮Love Yourself☮/13

1.9K 180 82
                                    

AgustD: SİKTİR JENNİE ÇIK O EVDEN

...

Genç kız ürkek adımlarla kapıyı açtı. Karşısında duran üvey babası, ona pis bir sırıtışla bakıyordu. Yutkundu ve onu içeri aldı. Yoongi'nin dediğini yapıp kaçamazdı. Bunu yapamazdı. Küçüklüğünden beri baba sevgisine muhtaçtı. Çünkü o duyguyu hiç tatmamıştı. Hala umut ediyordu ama.

"Belki üvey de olsa beni 'kızı' gibi sever."

Üvey babasını salona aldı ve koltuğa oturdu. Ancak hala adamın yüzünde anlam veremediği bir ifade vardı.

"N-Ne oldu baba?"

"Dün evine gelen o piç kimdi güzelim?"

"..."

"Ah, evin her yerine kamera taktırtmam iyi olmuş. Yoksa..." dedi elini Jennie'nin vücudunda gezdirerek. "Bu güzelliği her an göremezdim."

Jennie yerinde rahatsızca kıpırdanırken, babası tarafından atılan tokat, yere düşmesine sebep olmuştu.

"EVE ERKEK ÇAĞIRMAK DA NE DEMEK HA?!"

Jennie yerde sürüklenirken ağlıyordu.

"Hala benim kızım mısın?"

Jennie'nin boynu emilirken sadece minik elleriyle onu ittirmeye çalışıyordu. Ama nafile. Sonunda çok kızan babası, kızın kafasını cam masaya vurmuştu.

"Hala benim kızım mısın ha?!"

Diye bağırdı babası ve bir tokat daha attı babası ama nafile. Genç kız baygındı, bilinci yerinde değildi. Kediye benzeyen minik yüzünden aşağı akan kanlar ve her yerine batmış cam kırıkları, onu mahvetmişti.

"Söyle, söyle! Hala benim kızım olduğunu söyle!"

Hızla kızın üstündeki kıyafetleri çıkarmaya başladı ve onu koltuğa yatırdı. İğrenç dudaklarını kızın soğuk bedenine yaklaştırırken, kapının kırılma sesi ile içeri iki kişi girmişti...

Love YourselfあУооииιεHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin