FİNAL/☮Love Yourself☮

1.8K 152 57
                                    

Son Kez İyi Okumalar

Son Kez İyi Okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koreanboo. Dünyaca ünlü kpop gruplarının şirketi olan Yg'nin başkanı, kızları Yoona'nın doğum gününü kutlarken görüntülendi. Küçük kardeşi Jae Gi ile neşeli pozlar veren Yoona ve Min ailesinin keyifleri yerinde...

...

"Baba, Jae Gi saatimi aldı!"

Yoongi gülümseyerek karşısında duran kızına baktı. Neler neler olmuştu hem Yoona'yı, hem de Jae Gi'yi büyütürken.

Bir kere Yoona'nın doğumundan sonra yaklaşık yirmi gün boyunca trip yemişti Min Yoongi. Daha sonra araları düzelmiş, bir yılın sonunda ise küçük bir kaçamak yapmak isterken bir bebek yapmışlardı.

Ancak bu defa Jennie'nin hamilelik süreci eskisi kadar zorlayıcı geçmemişti. Çünkü bu ikinci çocuktu, en azından biraz tecrübelilerdi. Ve Jae Gi doğduğunda ise Yoona onu bir türlü kabullenemedi.

Günler, aylar hatta yıllar geçti ve Yoona on, Jae Gi ise sekiz yaşına bastı. Ne büyük bir tesadüftür ki, ikisinin doğum günü de 18 Marta denk gelmişti.

"Jae Gi, ablanın saatini almaman lazım. O senin değil. Hadi şimdi ablanın saatini verip özür dileyin..."

...

Koreanboo. Şok Haber!

Ünlü Yg Entertainment'in sahibi Min Yoongi, hisselerinin bir kısmını kızına ve oğluna bağışladığını açıkladı ve Min Yoona ile Min Jae Gi'yi kendi şirketinin modellik bölümüne soktu. Henüz üniversiteye yeni geçen Jae Gi ve oyunculuk okuyan Yoona'nın geleceği çok parlak görünüyor...

...

Yoongi gülümseyerek karısını izlemeye koyuldu. Şirketi bir süreliğine çocuklarına emanet eden çift, birlikte 'aşklarını' tazelemek adına bir geziye çıkmışlardı ve tatil için İzmir'e gitmişlerdi.

"Beni izlemeyi bırak Yoongi, onca yıldır bana bakmaya doyamadın, sinemanın tadını çıkarmalısın."

Şimdi ise sahil kenarında kurulan açık hava sinemasına gelmişlerdi. Neyseki İngilizce alt yazı vardı, yoksa hayatta hiçbir şey anlayamazlardı.

Dalgaların hafiften kıyıya vuran sesleri eşliğinde gözleri kapandı Jennie'nin. Mutluydu ve şu anda ondan huzurlusu yoktu. Yıllar sonra, onca yıldır karşılıksız sevdiği aşkı ile evlenmiş ve bu evlilikten aşklarının meyvelerini toplamışlardı. Önce Yoona'ya hamile kalmış ve ilk gebeliğin getirdiği durum ile beraber çok sıkıntılı zamanlar geçirmişlerdi.

Sonra ikinci çocukları, Jae Gi dünyaya gelmişti. Aralarında iki yaş vardı ve ınlar sayesinde evlerinde neşeleri eksik olmuyordu. Sevdiği adam yanındaydı, zenginlerdi ve iki tane çok sevdiği çocuğu vardı.

Jennie Kim çok zor zamanlar geçirmişti, ancak bu zor zamanları hep beraber telafi ediyorlardı.

Ve etmeye de devam edeceklerdi...

-Mutlu Sonsuz-

Bitti... Kısa süre önce aldığım ani bir kararla yazmaya verdiğim ilk yayınşadığım Yoonnie kurgumdu. Umarım zevkle okumuş ve eğlenmişsinizdir. Diğer kurgularda görüşmek üzere...

-Beril

Love YourselfあУооииιεHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin