Quarante Et Un

3.7K 163 25
                                    

Selamlaar.

*Çalışmanın gidişatı nasıl sizce,yavaş mı ilerliyoruz?

*Final de yakındır,çoğu şey aklımda fakat yazması kaldı.

26.01.2020


Bölümler gittikçe kısalmaya başlıyor

34.gün

Dünya*

Çıkışta beraberiz.

Çıkışı sabırsızlıkla bekledim.

Beyza,kolumdan çekiştirerek beni okuldan çıkarttı.Kolumla hala derdi vardı.Okuldan birkaç sokak ötedeki cafelerden birine girip oturduk.Bir şeyler içtik.

"Artık konuşayım yani,yedik içtik." Başımı salladım.

"Atakan,sen Gökhanla görüşmeye başladığında bana yazdı.Yardım istemek için.Sen ona inanmıyordun ve bir başkasıyla görüşüyordun.Seni kaybettiğini düşünüyordu.Ne zaman,nerede buluşacağınızı benden öğrendi.Gün boyu peşimizdeydi.Sinemada da.Birden karnımın ağrıması,dışarı çıkmamız onun yüzündendi.En sonunda dayanamamış ki önümüze çıktı.Sadece çarpıştık,sen de bizi sevgili ilan ettin." Durdum,düşündüm.İnanmamak için hiçbir nedenim yoktu.

"Dünya,Atakan seni gerçekten seviyor."

"Seni sevmek için deli olmak gerekir.Pek deliliğini de göremedim çocuğun ama." Gülerek koluna vurdum.

"Ee,ne yapacaksın?" Sırıttı.Gözlerimi devirdim.

"Ne yapayım,teklif mi?"

"Bence önce özür dile,sonra teklif et."

"Atakan'a çıkma teklifi edeceğim?Ben?"

"Evet,aynen öyle olacak." Ciddiyetle başını salladı.

"Ya doğru kişi değilse?" Suyundan bir yudum aldı.

"Denemeden bilemezsin."




Dünya|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin