{ciel pov. }
Zostałem zaproszony na bal u Aloisa . Pewnie znowu będzie chciał mnie zabić więc nie spodziewałem się wiele .Gdy dojechałem w drzwiach stał Claude. Zaprosił mnie i Sebastiana do środka i pokazał mi pokój w którym będę nocować . Rozpakowałem się i usiadłem m na łóżku . Usłyszałem że ktoś uchylił moje drzwi i wszedł do pokoju .
- Siema Cielak !!! - wrzasnął Alois i wskoczył mi na łóżko .
- Dla ciebie hrabia Phantomhive . - powiedziałem próbując zachować powagę . Chłopak spojrzał na mnie zawiedziony i wstał . Wyszedł a ja po nim by na dole poczekać na resztę gości Gdy wszyscy już się zebrali bał się rozpoczą. Ja jak zwykle stałem na boku ponieważ nie umiem tańczyć i nie chciałem się ośmieszyć .Patrzyłem na ludzi którym szło to o wiele lepiej . Po pewnym czasie zachciało mi się do toalety więc wyszedłem z sali . Załatwiłem się i próbowałem spuścić wodę . Nie umiem tego . Dla mnie to zbyt trudne .Gdy wyszedłem z kabiny zobaczyłem że drzwi się otworzyły . Tak , to był Alois .Podszedł do mnie z takim uśmieszkiem który mówił " zaraz cię zgwałcę " . Wziął mnie za koszulę i przycisną do ściany . Nadal wyglądał jak pedofil .
Jest całkiem silny więc nie miałem jak się bronić . Pocałował mnie w usta. Przyssał się bardzo mocno . Po chwili zabrakło mi powietrza . Zacząłem lekko płakać . Gdy mnie puścił uciekłem z toalety i wbiegłem do mojego pokoju . Zamknąłem drzwi na klucz i położyłem się na łóżku . Przytuliłem poduszkę i zacząłem cicho płakać . Usłyszałem głośne kroki i walenie w drzwi .
- Przepraszam !!! Proszę wybacz mi !- krzyczał Alois . Nie odpowiedziałem . Zacząłem mocniej płakać a on chyba to usłyszał .
- Nie płacz proszę ! - usłyszałem że naprawdę nic nie chciał mi zrobić .
- Zostaw mnie w spokoju ... - przytuliłem poduszkę jeszcze mocniej.
Nic mi nie odpowiedział i poprostu odszedł . Ja wstałem i podszedłem do drzwi . Otworzyłem je ale nadal zastanawiałem się czy wyjść . Obejrzałem się czy nikogo nie ma i wyszedłem . Zacząłem szukać Aloisa by go przeprosić .-----------------------------------------------------------
To na tyle . Sory że krótko ale nie miałam pomysłu na jakiś sensowniejszy wstęp . Następnym razem postaram się żeby było dłużej .