5 ( 16 +)

277 13 23
                                    

Jak masz słabą psychę to nie czytaj . Wiem że nikt z tu zebranych nie ma 16 lat ( nawet ja tyle nie mam ) . Zdechne xDDDDDD

______________________________________

{ Pov . Ciel }

Nie spodziewałem się tego . Myślałem że uderzyłem go na tyle mocno że już się do mnie nie odezwie . Uderzyłem go odruchowo . Nie chciałem mu nic zrobić. Już tak poprostu mam.
- Wiesz jak się to robi ? - zapytał i rozpiął mi koszulę .
- N- nie wiem ... Nigdy tego nie robiłem ... - odpowiedziałem zawstydzony .
- No to cię nauczę ...

Rozpiął mi spodnie. Nie wiedziałem co robić więc zrobiłem to samo. Alois bardzo podniecony wyjął mojego członka ( xDDDDD tak śmieszy mnie to ) i zaczął go gładzić palcami. Po chwili wyjął swoje berło ( miało być parówa ale nie dam rady ) i odwrócił mnie na brzuch . Leżałem tak sobie i czakałem na dalszy rozwój wydarzeń. Nagle poczułem że wsadza  swoją parówkę w mój tyłek .

- Ah~ A- Alois... To zawsze tak boli ?

- Tak to całkowicie normalne ... Jak jesteś jeszcze nie rozciągnięty . - Powiedział i zaczął wsadzać swojego fiuta głębiej i mocniej. - Hej ja czekam na jakieś odgłosy erotyczne ...

- Ahh ~ Ahh ~ - Zacząłem jęczeć .

To strasznie bolało. Bałem się że mi rozerwie odbyt.

Kilka łez spłynęło mi po policzku . Teraz czułem się naprawdę źle . Nie dlatego że dupa mnie bolała ( xD) ale dlatego bo go źle traktowałem . Kilka razy prawie go zabiłem .

Ból na chwilę ustał . Alois był już głęboko w środku . Zaczął przesuwać swoje berło do przodu i do tyłu .

Nie trwało to długo bo po paru sekundach wyją swojego penisa i usiadł obok mnie .

- Aż tak bolało ? - zapytał i założył mi spodnie .

- Bardzo ...
- Przepraszam ... - zaczął lekko płakać .

Fajnie się dobraliśmy. Oby dwoje cały czas płaczemy .

- Kocham cię ... - przytuliłem go i pocałowałem w usta - Choć idziemy się razem umyć .

Ten pomysł bardzo mu się spodobał . Nie wiem czemu ciekawi mnie jak wygląda cały goły i mokry .

Kocham twój uśmiech | Cielois Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz