Okula yarım saat uzaklıkta bi kafe vardı. Oraya gittiler Barış hemen Eylül'ün sandalyesini çekip :
-"Buyurun hanımefendi. " dedi.
Eylül gülmemek için ağzını sıkıca kapatmıştı. Bu çocuğu şımartmak istemiyordu. Ama Barış yine konuşmaya başladı:
-Ee ne yemek istersin? Ne seversin ?Biraz kendinden bahsetsen yani seni tanımak istiyorum.
-Buraya seninle yemek yiyip sohbet etmek için gelmedim sadece bişeyler içebiliriz dedim .
-Ya tamam ama biraz konuşabiliriz değilmi?
-Sence sana kendimi anlatacak kadar yakın mıyız yani seni tanımıyorum bile sana neden güveneyim ki ?Şuan neden senle burda oturduğumu bile bilmiyorum.
-Belki sen de benden hoşlanıyosundur.
-Ne hoşlanmak mı?
Barış bi anda ciddileşti.
-Eylül ben seni seviyorum. Evet belki daha dün tanıştık ama seni ilk gördüğüm anda sanki beni sana çeken bi kuvvet vardı. Biliyor musun ben seni o ilk sokakta görmedim. Dün otobüse bindiğin ve yanımdan geçtiğin an önce kokuna sonra da o bebeği güldürmek için yaptığın tatlılıklara aşık oldum sanki. O şerefsiz arkandan indiği an kendimi birden inmiş peşinizden geliyorken buldum.Yani benim sana olan sevgim öyle oyun değil.Gerçekten gerçek.
Eylül'ün şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı.
-Nasıl yani sen otobüste miydin?
-Eylül gerçekten onca şeyin arasından buna mı takıldın?
Eylül ani bir utançla başını eğdi.
-Özür dilerim. Şeyy yani ben ne diyebilirim ki. Hayatımda ilk defa bir erkek beni sevdiğini söylüyo.Ve ben de ilk defa bir erkekle bu şekilde buluşuyorum.
Barış gülerek:
-Nasıl yani daha önce hiç erkek arkadaşın olmadı mı? Şaşırdım böyle güzel bir kızın nasıl daha önce hiç sevgilisi olmaz? Neyse benim için iyi bişey bu.
Eylül bi anda fazlasıyla utandı.Neden bu kadar utanmıştı ki bu çocuğun ona böyle laflar etmesinden bu kadar utanması ama bi yandan da mutlu olması normal miydi?.Barış'a bakmadan:
-Neyse geç olmadan eve gitmeliyim. Annem merak eder. Biraz acele edelim.
Barış gülerek:
-Tamam ama sen böyle utanırsan , böyle gözlerini kaçırırsan ban sana daha çok aşık olurum.
Eylül 'ün kalbi hızla atmaya başlamıştı. Barış 'ın bu sözlerinden sonra nasıl rahat edecekti?
Bu düşünceler içinde yeni gelen kahvesinden bi yudum alıp karşısındaki garip insana kaçamak bir bakış attı.❤❤❤
Yorumlarınızı bekliyoruz... 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLÜL
Teen Fiction-Demek adın Eylül. Güzelmiş.. Eylül ani bir hareketle arkasını döndü. - Ya sen benden ne istiyorsun, bıraksana peşimi!