Steph mi je prišla u backstageu, i povukla me u svoj ured.
"Alanna, the condition is... Go to Lovren."
"WHAT?! I AM SUPPOSED TO GET OVER HIM! YOU TOLD ME I HAVE A STORYLINE WITH SETH!"
"Calm down. Storyline - wise you are still with Seth. But in personal life... I beg ya. He came into my office on the edge of tears begging to make you go back to him. Alanna... Please. For God's sake you guys are perfect."
Počelo me boliti oko srca.
Da. Voli me. Volim i ja njega. Ali... Prevario me. Slomio mi je srce. I ja sam njemu slomila srce. I jedan i drugi smo samo bezvrijedne polovice svaki za sebe. Ali zajedno... Možemo pokoriti svijet.
"Steph..."
"Yes Alanna?"
"I'm gonna call him."
"Okay. Alanna... He craves for ya. Do it not just because I told you to. Do it because you love him."
"Okay. I am gonna go... But I ain't gonna guarantee it will work."
"Whatever. Just go and do it."
Otišla sam i nazvala sam ga.
"Dejane..."
"Ivona?"
"Ta sam. Hotel Corinthia, Kelsie Street, soba 467. Dolazi ovamo. Odmah."
"Stižem."
Prekinuo je, ja sam otišla do svoje sobe i legla nasred kreveta.
I čula da je netko u kupaonici.
"Who is there?" Uplašeno sam pitala dok sam prilazila kupaoni s ručnom lampom kao jedinim oružjem.
"Hey Als don't be scared! It's Natalie... I mean Eva Marie! Whatever you know me by!"
"Really? My God Eva you scared the shit out of me! And what the actual fuck are ya doing here?"
"I am your roomie apparently. They think I am not very socialized so they picked you as my roomie. They think the same about you."
"Yeah whatever. Can you please leave for like 2 hours or so? Dejan is comin-"
"OF COURSE!" Rekla je sa smiješkom na licu.
Zamahnula je njenom jarko crvenom kosom i izšetala iz kupaone.
"Where are you going?"
"Oh. The Shield's room. One of them called me to, ya know, have some fun."
Rekla je i namignula.Seth? Ili Roman? Vjerojatno Dean?
Iskreno ne znam. Ali znam da me sumnja izjeda.
-----------
A/N
Hehehehheh 😉Puknite od cekanja mwahahahahah
Vidit cete sve slj puta 💋💋💋
Love ya'll❤️
YOU ARE READING
Anđeo (nastavak BND-a) - Dejan Lovren fanfiction
FanfictionPa... Evo nas na drugom dijelu. Znam. I fucked up. Hah. Prije ovog pročitajte Broj Na Dresu. Bitnooo! Najvisi rating: #31 - Fanfiction