-19-

500 23 19
                                    

|~godinu nakon~|

Stajao sam u kuhinji, sa Sethom koji se nakon 6 mjeseci probudio. Zbog utjecaja kome završio je u kolicima, pa je morao odustati od hrvanja. Uz to, kad je saznao da je Ivona umrla, nije znao što bi... Zatvorio se u sobu i nije izlazio. Jedina utjeha bila mu je Nika, tako da je on sadašnja teta za nju. Voli ju. Jako ju voli.

Trenutno živimo zajedno, on, ja, Nika, AJ i Phil (Punk). Dogovor je pao na Chicago, ja sam potpisao s tamošnjim nogometnim klubom, a AJ i Phil su dovodili dovoljno novca iz WWE-a, to jest iz UFC-a, s kojim je Phil nedavno potpisao ugovor.

Svi smo bili kući, ja sam kuhao večeru, i razmišljao o Ivoni. Ovaj posljednji djelić nje kojeg Seth i ja čuvamo pod cijenu našeg života. Sutra je godišnjica njene smrti, prva. Ne znam kako ćemo kroz to proći.

"Dejan, the door!" Seth je rekao, a ja sam krenuo prema njima.

Otvorio sam vrata da vidim Mateu.

"Dejane..." Rekla je sa smiješkom. "Mogu vidjeti malenu?"

"Tko ti brani? Ako hoćeš ostani na večeri, imamo rižoto s piletinom i gljivama."

"Moj najdraži."

"Znam."

Matea je ušla, ali Setha i Nike nije bilo u kuhinji.

"Nika! Seth!"

"We're heeeeere!" Čuo sam glas iz dnevnog boravka, koji je bio povezan s kuhinjom samo jednim vratima na slide. Ova kuća je bila skupa, ali s obzirom da svi ovdje imamo
masivne plaće, ovo je bila sitnica.

"Come on, call AJ and Punk, dinner is ready." Seth se dovezao do kuhinje.

"Kad ce uncle Punk doci?" Nika je pitala a ja sam se nasmijao.

"Uskoro ljubavi tatina. Uskoro."

Iako malena nije moja, i Seth i ja često govorimo da je naša. Bože, koliko sam puta završio u tabloidima da sam gay ili slično zbog te 'dva tate' stvari. Ljudi ne shvaćaju posebnu situaciju u kojoj ja živim.

Punk je totalno chill ušao u sobu, dok je AJ s druge strane kipila.

"AJ? What happened sweety?"

"I am living with three guys and a baby. This house is such a mess."

"I can help with that." Matea se javila.

"Jesus, the whole Todoric/Lovren family is sent from God." Počeo sam se smijati.

"Nika is such a wonderful kid I gotta admit. She is a cutie pie and she is neat. AJ, when we have a baby, we need something like Nika."

"Punk. Sweety. You can't really choose. But with our genes it really doesn't stand a chance with being un-perfect." Do sad smo se već smijali kao ludi.

"Guys, set the table, dinner is ready."

Postavili su šest tanjura, vilica i čaša.

"Auntie AJ, what are we eating?"

Nika, iako samo trogodišnjakinja, znala je podjednako engleski i hrvatski - ipak živi sa tri Amera, a tata i mama su Hrvati. Smatrao sam to dobrim, mislim, strani jezik nikad nije loš.

"Chicken and mushroom risotto, sugar."

"OK. What is mushrooms, auntie AJ?"

Nasmijao sam se.

"Gljive, malena."

"Aaaaaaa."

Sjeli smo, i krenuli jesti.

Nakon 5-6 minuta, zvono na vratima je zazvonilo.

AJ je ustala da otvori vrata. Otvorila ih je.

"Holy fuck."

"Bye bye, Nika. Bye bye brate."

Tim riječima, 5 Molotovljevih koktela koji su stajali pred vratima eksplodiralo je.

-------

"Seven people was found dead after a big explosion in downtown Chicago. The victims are identified as brothers Davor and Dejan Lovren, both famous footballers, Dejan's three year old daughter Nika, Dejan's friend Matea Todoric, wrestlers April Mendez and Phil Brooks, more famous as AJ Lee and CM Punk, and ex-wrestler Seth Rollins. The source of the explosion are 5 Molotov cocktails found in front of the house, along with gun powder spread across the house. More informations are coming soon."

A/N
I ja sam officially gotova s ovim knjigama.

Želim se zahvaliti svim čitateljima koji su trpjeli moja bezbrojna sranja u ovoj knjizi (uključujući to da sam poubijala svih. oops.). Želim zahvaliti što su čitali iako pišem kratke chaptere (uspjela sam to ispraviti u Ashlyn's Hounds mwah).

Hvala vam od srca.

A sad me ispričajte, idem si iskopati grob, s obzirom da sam nakon ovog prilično mrtva.

Love ya'll so so much.❤️❤️

Anđeo (nastavak BND-a) - Dejan Lovren fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora