5:00
De jó, hogy még enyhén sötét van.. Nem szeretem az őszt. Igaz még csak most léptünk ebbe az időszakba, de nem olyan mint akár nyár közepén, vagy elején. De legalább újra láthatom. Várjunk.. Miket beszélek.. Tisztára meghülyültem pedig épp, hogy elkezdődött a suli.
Szerencsére Kitti is kint van ahol mi leszünk, szóval jön velünk a hamarabbi busszal.
Amint megláttak, mindegyik egy nagy szoros ölelést adott. Imádom őket.- Te.. Kim.. Tudod hova kell menni? - nézett rám Viki.
- Persze. Tudod ahol voltunk évnyitón
. *bólintott* .. oda kell mennünk. A csoportba le is írták, hogy melyik terembe leszünk, szóval még azt is tudjuk.- Jaa, jó. Te mész elől odáig! - nevette el magát.
- Kitti, te hanyasba leszel?
- 13-asba. Ti a meg ha jól láttam a 12-esbe. Legalább egymás mellett leszünk.
- Szuper. - mosolyogtam egy nagyot.
Felszálltunk a buszra. Ezen szerencsére nem voltak sokan, csak idősebbek, akik munkába mentek.
Az állomáson szálltunk most, mivel onnan hamarabb indulnak helyi buszok és talán lesz is így helyünk. Csak egy gond van.. Rohadt drága egy helyi jegy.. nem is értem. Kb 10 percet ülünk a buszon és mar 400 ft..- Itt kell leszállni nem? - nézett körbe Viki.
- Aham. Csak annyi lesz, hogy átmegyünk a zebrán és már látni is lehet a bejáratot. - válaszoltam buszról lelépve, majd cigire gyújtottam.
- Uuu, kérhetek?
Sosincs cigije? Eddig 1x láttam nála. Az is 1 szál volt. Nekem is pénzbe kerül.. Na mindegy, remélem nem csinál rendszert ebből.
- Tessék. Ja és amúgy eddig, hogy tetszik ez a remek osztály? - kuncogtam kicsit.
- Hát.. *nevette el magát* Furák, de az a Betti meg a Barbi nagyon nagy arc. Bírom őket.
Ja.. Amúgy tényleg azok.
Elszívtuk a cigit, majd bementünk. Meg is van a terem. Már csak pár ember hiányzott és mi beültünk a középső oszlop, második padsorába.
Ez is tuti egy ismerkedős nap lesz, mivel olyan óráink vannak amik nem voltak még.
Töri az első. Be is csengettek. Na akkor épp időbe értünk be. Nemsokkal a csengő után már be is lépett a tanár. Elég fura fazon, de nagyon nagy arc.
Bemutatkoztunk, bár szerencsére nem olyan hosszasan és elkezdtük venni az anyagot. Imádom az Ókori Rómát. Az ilyen témakörök tetszenek. Mondjuk nem igazán rajongok a töriért, de talán még ennél a tanárnál meg is fogom szeretni.Szünet. Hamar eltelt az óra, mondjuk ez tanártól is függ. Igaz, hogy 20perc elment a bemutatkozással, de a maradék idő is csettintésre véget ért.
Az a jó, hogy legalább itt bent lehet maradni a termekbe.
Van egy játékom aminek az a lényege, hogy ki kell találni mi van a képen, de úgy, hogy a kép pár fekete kocskával vagy mivel ki van takarva és ha egyet felnyitsz akkor látod a képnek azt a részét ami addig le volt fedve azzal a fekete kockával. Nagyon el tudok ezzel lenni.- Sziasztok. - ült az asztalomra Betti. - Mivel játszol?
- Szia. Hát.. annyi, hogy ki kell találni mi van a képen. És igen.. most megakadtam szerintem. - nevettem el magam, majd maga felé tartotta telefonom.
- Őőő.. Szaxofon?
- Basszus tényleg.. Köszi szépen. - mosolyogtam rá, amit viszonzott.
- Mizu Viki? - fordult felé.
- Semmi érdekes. Fáradt vagyok eléggé. Veled?
- Húh hát semmi érdekes. Hé, Kim! - fordult vissza hozzám.
- Hmm?
- Te kajak tudsz töltöttkáposztát csinálni? - nevetett fel.
- Ez fura kérdés, de igen. - nevettem én is vele. - Csak nem szeretem.
Erre furán nézett rám, de megtörte köztünk a beszédet a magyar tanár.
Nagyon cuki ez a nő. Nincs 30 éves én úgy gondolom. Fiatal és csinos.
Nála is bemutatkoztunk, kérdezte mit szoktunk szabad időnkbe csinálni. Én azt válaszoltam, hogy WoW-ozok álltalában. Az egy RPG játék és az életem. Eléggé meglepett a reakciója:
*WoW-ozol? Ne mond már, azta. Imádom azt a játékot, meg a LoL-t is*
Mivan? Ez most kajak?? Na jó, úgy látom elég jó tanáraink lesznek.
Át vettük, hogy a Nyelvtant első félévbe vesszük és aztán az Irodalmat. Hát mondjuk ez nálunk általános suliba is így volt.
Szimpatikus ez a tanár. Nagyon kedves és jófej.
Óra végén szólt Viki, hogy menjünk WC-re. Megvártam az ajtónak dőlve, míg elvégezte dolgát.- Hallod! Rohadt jó a dzsekid, nem akarod nekem adni? - ölelt meg a semmiből ott teremve Betti.
- Jaa amúgy nekem is tetszik. - mosolygott rám Merci.
- Áá nem. Nem is az enyém amúgy. Nővéremé, csak ő egyetemen van és itt hagyta.
- Óh.. Nagy kár. - nyúlt a vállamhoz, majd levette rólam és magára vette. - Hát most mond, hogy nem jól áll.
- Dee. Jól áll. - mosolyogtam rá.
Jött ki Viki, majd sapis vissza is adta a dzsekit.
Vissza mentunk és sapis a táblára el kezdett rajzolni. Nem tudom miért, de el kezdtem videózni. Olyan cukin rajzolt. Észre vette és el kezdett nevetni, aztán bepózolt.
Odajött és halkan meg kérdezte tőlünk, hogy következő szünetbe nem-e akarunk cigizni. Viszont azt is mondta, hogy a WC-be.
Hát.. elég húzós, mivel akár kaphatunk is érte valamit. De bele mentünk. Egyszer élünk.
Ofővel volt óránk, mivel nincs itt az ételkésztítés tanár. Jó hamar megunt minket, vagy én nem is tudom.
Kérdezte, hogy eddig milyen a suli stb stb..
Mit tudnánk mondani, ha csak 2 napja vagyunk még itt? Mindegy hagyjuk rá.
Hamarabb el is engedett, így mentünk is 3-an a megbeszélt helyiségre.- Öm.. Izé.. Betti? Nem lesz ebből cink? - kérdeztem a WC kabinba menet.
- Jaj nyugi már. Még csak a második nap. Nem lesz baj, és szerintem észre se veszik. Ki megy a füst, a csikket meg lehúzzuk a WC-n.
- Nekem tetszik. - nevetett fel Viki.
- Azt gondoltam. Te minden ilyenbe benne vagy. Csak aztán tényleg ne legyen gond. - mondtam eléggé aggódóan.
Folyton rám tekintett azokkal a csillogó barna szemeivel és kerek arcával Betti. El kell, hogy mondjam, tényleg nem durva a kisugárzása. Sőt.. Tök szép lány.
Gyors el is szívtuk majd vissza mentünk a folyosóra, hogy kicsit ki áramoljon belőlünk a cigi szag.
Már nem sok órank volt. Végig szenvedtük a fáradságtól.
Viki el kezdett Barbival beszélgetni, amint látom tök jól el vannak.
Német van. A másik felének meg Angol. Elég laza lesz a német, mivel tökéletesen beszélem. És erre a tanár is felfigyelt.
Az angolt nem szeretem. Fura vagyok igen, mivel álltalában azt szeretik jobban, de én nekem mégse az ideálom.Vége a napnak. Megvártuk Kittit, majd együtt indultunk a busz fele. Végre irány haza.
A buszon vagy 3x megnéztem a videót amit készítettem.. Annyira fura érzés kering bennem.. Mi lehet ez?
ESTÁS LEYENDO
Hope (lgbt story)
RomanceHello hello, sziasztok! Szeretnék veletek megosztani egy LMBTQ történetet. 16 éves lányról van szó, aki felkerül középsuliba. Ott megismerkedik egy lánnyal aki az osztálytársa. Nagyon jóba lesznek, majd többet éreznek a másik iránt, valmint leírja a...