tost

13 0 0
                                    

Candy için Sam çok Özeldi onunla konuşmayı çok isterdi ama ne yazikki göz göze geldiklerinde çok utanıyor çekiniyordu.

Candy sam'dan kurtulamamisti Sam candy'nin kolunu tutmuş ve gitme demişti. Sadece GITME!!!

Sizce candy o mavi gözlere dayanabilir miydi ? Baktıkça kayboluyordu. Baktıkça kendini buluyordu. Candy Sam'ı çok seviyordu .

Candy istekli ama isteksiz görüntüsüyle masaya geri oturdu. Konuşmak o kadar zordu ki Sam bunun farkındaydi. Zaten candy'yi taniyordu. Konusmamasinin nedenini biliyor onu konuşmaya teşvik etmek istiyordu. Çok zordu bu. Candy için konuşmak çok zordu. Sam candy'e

-Konuşmamız gereken bir şeyler var mı ?

Dedi.

-B-b-ben bilmiyorum. Var mı ?

-Bence var candy bana bir şeyler soylemelisin

Candy tam konuşmaya hazırlanıyordu ki o kahrolasi zil çaldı. Candy ve Sam sınıfa indiler.

Tarihhhh bu candy'nin en sevdiği dersti. En çok bu dersi çok iyi dinlerdi. Notlar alır yapılması gerekeni yapardı. Bu ders onun için çok iyi geçiyordu. Ama Cameron , tady rose ve diyer arkadaşları için aynı şeyler söylenemezdi. Zaten onların dinlemeleri için nedenleri yoktu. Saniyorlardi ki hayatını baba parasıyla sürdürecek. Bu sadece onların saçma düşünceleriydi. Saçma ve gereksiz . Ders çok hızlı geçiyordu Sam arada bir candy'i gözlemliyordu. Çünkü candy artık fark edilmişti. Sam'ın gözünde artık bir anlam ifade edebilecek durumdaydı.

Ders bitmiş herkes eve gitmek için sınıftan çıkmıştı. Sam candy'e bağırdı

-Candy eve beraber yürüyelim mi ?

-Benim acelem var Sam

-Olsun bizde hızlı yürüruz

Sizce candy bunu reddeder mi ???

Yorumları bekliyorum bu arada bir kitap daha yazıcam onuda okursanız sevinirim adı Ben Kimim ?

O BURADA YAŞAYACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin