Ako začnete čítať môj príbeh veľa z vás si povie aké ja už len môžem mať problémy veď som Selena Gomez ale to je len meno, ktoré občas nenávidím. Niekedy preklínam deň keď som sa stala slávna, nespoznala by som debila menom Justin Bieber , nechcelo by ma milión dievčat zabiť, mala by som pokoj od novinárov. Ale nemala by som mojich Selenators ktorý ma robia silnou.Vďaka ním a hudbe som ešte stále tu , oni ma nikdy nesklamú a ani ja ich.
Práve sedím na terase v svojom novom obrovskom dome v ktorom som momentálne sama.Nikto by sa to možno aj bál sám alebo by nevedel čo sám robiť ale ja sa teším že som aspoň chvíľku sama. Nemusím sa hrať na šťastnú keď nie som , môžem plakať keď chcem. Hlavne sa cítim sama sebou .Pozerám na nočnú oblohu , pomaly zatváram oči.
---Flashback---
Práve sa vracia z fotenia v Paríži ale som ta byť o dva dni dlhšie ale stihli sme to spraviť skôr tak už idem domov. Teda k Justinovi , nezvolala som mu že končím skôr chcem ho prekvapiť.Keďže som mala kľúče otvorila som si sama. Auto mal pred domom ale nikde som ho nepočula. Pozrela som sa dole ale nebol nikde tak som sa šla pozrieť či nespí. Šla som do spálne,pomaly som otvorila.To čo som uvidela som nečakala ani v najhoršom sne. Justin spal a vedľa neho pre mňa neznáma žena. Do mojich očí sa nahrnuli slzy ktoré hneď stekali po mojej tvári. Hnevala som sa na neho tak veľmi ,chodila som do neho prvé čo som mala po ruke našťastie to bol len vankúš. "Čo to?" otvoril oči a pozrel na mňa ale ja som bola ticho a čakala čo povie "Sell..to je ináč ako to vyzerá, teda nieje to ináč ale ja ti to vysvetlím " vtedy bolo jedine čo mi šlo hlavou ako dlho ma podvádza "Tu nieje čo vysvetľovať,je koniec!" kričala som ale tá neho stále spala "Je koniec! ale môžeš zato ty! Ty si na mňa nemala čas tak sa teraz nečuduj!" toto som už nezvládla a odišla som.
---Koniec Flashbacku---
Rýchlo som sa posadila a otvorila oči. Po tvári mi stekali slzy zas,donútil ma myslieť si že to je moja chyba,že to ja som nás zničila. Odvtedy sme spolu rok neboli až po roku sme sa začali stretávať ale aj to vyzeralo tak že sme spolu boli mesiac a zas sme sa pohádali a boli od seba.Tak to šlo až do nedávna hej až teraz som si uvedomila že to už nieje ten 16 ročný chlapec do ktorého som sa zamilovala že ho už vlastne vôbec nepoznám ale moje srdce ho aj napriek tomu miluje iba že moja hlava vie žeby mi len zas ublížil.Už som nevládala dlhšie ani len sedieť nie to ešte rozmýšľať, postavila som sa a šla do spálne. Prezliekla som sa do pyžama a hneď som sa ponorila do ríše snov.
Som Justin Bieber , najväčší debil na svete ja to viem a chcem sa zmeniť.Ale nejde to skúšal som už všetko ale stále som jej len ublížil a to je posledná vec ktorú chcem. Snažil som sa ale dopadol som tak že ma už v živote nebude chcieť vedieť. Zato že som jej ublížil ma nenávidí mama , scooter a veľa ďalších ľudí. Beliebers odchádzajú aj keď vedia čo pre mňa znamenajú . Selena a Beliebers su pre mňa všetko ale pokazil som to . Im stačí keď vydám song a budú šťastné ale Sell neviem ako spraviť šťastnou.
Je len niečo po ôsmej hodine vecer a ja už lezim v posteli, sám. Som úplne sám este aj taky ako je Lil mi povedal že mám byť sám aby som dostal rozum ako by ho on mal. Iba že ja sám iba trpím a rozmýšľam nad ňou, nad ženou ktorej patrí moje srdce.Išiel som dole a vzal som si prvú fľašu alkoholu čo som našiel. Vrátil som a ľahol som si na posteľ. Behom pár minút bola fľaša skoro prázdná. Vzal som si papier a začal písať.
Ahoj všetci. Ak toto čítate tak som už mrtvý. Svet bezo mňa pôjde ďalej a vy všetci budete šťastný. Mama už nebude mat problémy ani Scooter a Sell bude žiť pokojný život.Všetkých som vás vždy miloval hlavne teba Selly budem navždy milovať.Prepáčte mi to ale ja sa nedokážem zmeniť. P.S Beliebers budem na vás s Avalannou z hora dávať pozor.
Papierik som položil na stôl a do ruky som si vzal žiletku. Silno som ňou potiahol na mojom zápästí,krv tiekla neuveriteľne silno a moje oči sa zatvárali "Zbohom"
ČTEŠ
The Modern Fairytale
RomanceMoja rozprávka nieje o princovi a princeznej je o spevákovi a speváčke nebojujeme proti zlej kráľovnej ,bojujeme proti mediam.