Очите му бяха здраво стиснати след по-малко от минута той ги отвори и видя че не бях жената на която произнесе името. Блъсна ме силно в стената и започна да проклина. Все още бях в отранс от целувката, след като се осъзнах станах от земята и по най - бързия начин излезнах от стаята дълго обикалях коридора докато не видях голямата снимка на Сергей и на красивата жена сигурно тя беше Наталия. Бързо влезнах в стаята си и затворих вратата и се свлякох на нея избухнах в сълзи. Боже какво направих този път той ми се нахвърли не аз през живота си никога не съм се целувала това беше първата ми целувка и тя беше вълшебна и в същото време унизителна. Телефона ми издаде звук че съм получила съобщение станах от земята избърсах сълзите си и тръгнах към леглото взех телефона и останах изненадана колко много съобщение имах от Владимир имах 10 съобщение от него и две от леля първото беше от него.
"Дарина по дяволите защо не ми каза че, ще заминаваш мамка му бесен съм ти защо не ми писа защо не ми сподели за проблема ви щях да ти дам пари да ти помогна защо занимава малката можех да помогна много ми липсваш като видиш съобщението веднага ми звъни и или ми пиши обичам те ''
Почувствах се още по ужасно че не му казах веднага започнах да пиша съобщение"Нямах възможност да помисля от кога да взема парите защото леля вече беше уредила нещата . Опитах се да ти кажа, че ще заминавам но ти ми отговори, че в момента си зает с някакво момиче но вече няма значение . Чао''
Станах от леглото и се отправих към гардероба облякох си пижамата минах през банята направих вечерната си рутина точно преди да заспя получих съобщение.
"Толкова много съжалявам Дарина такъв егоист съм че не дойдох когато ти трябвах''
Нямах сили да му отговаря бях изтощена и напрегната. Заспах веднага.
Събудих се от силен плач отметнах завивка та от себе си и тръгвах да бягам по стълбитеСергей държеше четири годишната Настя. Изглеждаше много разтревожен а тя не спираше да плаче и да се върти в ръцете му.
Сергей отдели поглед от Настя и погледна към стълбите където стоях и ги гледах.
Погледаме ме с умолителен поглед тръгнах към тях.-По дяволите какво и има защо не спира да плаче. Подаде ми я и аз я взех от ръцете му.
И с устни докоснах челото ѝ.-Сергей тя гори има температура.
-По дяволите сега какво ще правим в къщи няма никой мамка му къде отиде Анастасия сега.
YOU ARE READING
Forced love/Принудена любов
RomanceЕдно бедно момиче от малък град, чийто родители умират при пожар. Името и е Дарина, отгледана е от леля си Мария, към която е много привързана. Животът ѝ никак не е розов, преминава през много трудности, но всичко се преобръща на 360 градуса само от...