ДАРИНА:
Вече официално съм от семейство Савицки.Свекърва ми тръгна да ме прегръща
-Миличка вече си отнашето семейство толкова се радва и ако той не слуша ти позволявам да го биеш и до като не съм забравила това е от мен и Алексй гривната е на бабата на Сергей .Прибрах гривната в малка чанта .
-Боже! прекрасна е много благодаря.-силно я прегърнах
-Аз ти благодаря миличка моля те каквото и да става не напускай Сергей.-Анатолия тихо за плака ,защо ми казваше да не напискам Сергей това е много странно какво с станало Сергей да не би да е убил човек това е много налудничево дори да си го помисля.
-Ето я и прекрасната булка-Анастасия ме прегърна и след нея се изредиха всички
-Вече трябва да тръгваме хайде.-организаторката прекъсна прегрътката ни тръгнахме към колите качих се в лимозина всички вдига наздравица за сватба а Сергей не спираше да се мръши по пътя към ресторантта. Отворих вратата на колата и подадох глава на вън всички са събрали на стълбището и ни качат да минем върви опитах да се да изляза но роклята е твърде голяма и не мога да изляза Сергей забеляза че не мога да изляза и ми подаде ръка вдигнах очи от ръката към лицето му очите му бяха по сини и от небето можеш да се изгбиш в тях но в очите му се намираше не само прекрасното небе в тях имаше много тъга името ми да не Дарина ако не разбера историята му.
-Хайде Дарина-Сергей кимна и отново подаде ръката си хванах силната груба мъжка длан и до като се осъзная вече ме беше изкарал от колата.Тръгнахме на горе по стълбите организаторката ни показа местата огледах залата толкова непознати лица.Всички гости танцуват всичко е толкова красиво.С периферното си зрение виждах как Сергей гледа на всичко това с отвращение наливаше чаша след чаша водка дори за миг не спря да пие пресушили чаша си сипваше нова вече пие от два часа а изобщо не личи че е пийнал.Продължих да гледам как гостите се зебавляват и на мен ми се прииска също гледам как Димитрии въври към мен с танцива стъка и ми прави знаци да стана изкикотих се на танцуването му и Сергей за първи път вдигна поглед от чашата и ме погледна с интерес и аз също го погледнах и се усмихнах нещо в очите му проблясна и забелязах как ъгълчетата на устните му потребват сякаш ще се усмихне но не обърна глава съм сцената и за да види как играе братовчед му.Димитри стигна до нас и протехна ръка към мен.
-Хайде бамби да потанцуваме-изкикотих се на прякора Димитрии хвана ръцете ми и започна да прави да кръгови вдижени по дланите ми Сергей не спираше да ми гледа и се почувствах неловко.
-Е братовчеде за малко ще ти открадна момичето -Сергей повдигна и межди към него и се намръщи още повече.Димитрии тръгна към сцената почна бавна песен и Димитрии ме хвана за кръстта и започнахме да танцуваме в ритама на бавната музика.Облегнах глава ва рамото на Димитрии.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forced love/Принудена любов
RomanceЕдно бедно момиче от малък град, чийто родители умират при пожар. Името и е Дарина, отгледана е от леля си Мария, към която е много привързана. Животът ѝ никак не е розов, преминава през много трудности, но всичко се преобръща на 360 градуса само от...