Часът е 02:45 през нощта все още не мога да заспя мисля само за утрешния ден само след часове вече ще съм съпруга на Сергей и като стана въпрос за него.
Той ми липсва много нищо, че го познаеам само от седмица. От както се съдрпаха с Анастасия не съм го виждала а толкова липсваше неговото присъствие . Целуна ме само два пъти но сякаш изгори устните ми.Прокарах език между затворените си устни сякаш щях да кого докосна. Питах всички от къщата той къде е? Отговора на всички беше че си е отишъл в апартамен си.
Да ли ще ми хареса роклята ми въпреки не ,че те бях от тези момичета който искаха да се покажат просто исках той да ме хареса.Всичо за сватбата е вече готово ,но само леля лисваше тя ще пристигне днес сутринита с Владимир.Престах да отговарям на всяко негово подсадително съобщение дори нямах смелост да му зънна или пиша но няма да мисля за него както той не мисли за мен.Утре ще е пръвата ни брачна нощт със сигурност ще се изложа не знам нищо за секса никое момче не спече ли моето довери за да се отдам на когото и да е.Разбира се не съм глупава и знам че винаги първият път боли никога не съм разговаря с леля на тази тема тя ведънж се опида да говори с ме но аз от казах и от тогава не сме повдигали тази тема.Прекратих тези мисли и веднага зазпах.
Събудих се от леко побутване и веднага отворих очи леля милваше главата ми
-Лельо-изписках щастлива и започнах да я преръщам.
-Скъпа толкова много ми липсваше как си ?тук как се отнасят с теб?
Леля изтреля въпросите на един дъх
-По бавно лельо всички се държат много добре с ме а ти как си липсвам ли ти?
-Боже какви са тези въпроси Дарина разбира се ,че ми липсваш.
-Ти също ми липсваш много а между другото къде е Влади?
-Тук е Анатолия му даде стая и каза,че ще си почине малко преди сватбата.Но да знаеш ,че е мното омърлушен и е много заядлив днес.Сърцето ме стегна за него сигурно някоя от много бройните му приятелки го е заразяла а не за това,че се омъжвам.
-Миличка много си разсеяна - Дарени чуваш ли ме изобщо.Леля ме искара от замисленото ми състояние.
-Да да цялата съм в слух.Погледнах я в очите и тя ми направе сърдита физиономия защото бе ме хванала да не я слушам.
ESTÁS LEYENDO
Forced love/Принудена любов
RomanceЕдно бедно момиче от малък град, чийто родители умират при пожар. Името и е Дарина, отгледана е от леля си Мария, към която е много привързана. Животът ѝ никак не е розов, преминава през много трудности, но всичко се преобръща на 360 градуса само от...