37

17 4 0
                                    

İki hafta sonra yani kamp bitince.

[Son Feci bisiklet / bu kız]

                       

Ananem kanseri yenmişti bütün aile mutluyduk önce biz İstanbula gşdicektik iki hafta sonra da annem gelicek ti.

Mert ve Selin de bizimle gelicek ti. Anam sağolsun bavulumu hazırlamıştı. Ravza kankim ve Çağrı da hazırlanmıştı.

Annem dayım ve anneannemle vedalaşıp arabaya bindik. Doğukan ve ben oturmuş müzik dinliyorduk allahım bu müzik aşkı hadisede yok vallahi  kendi kendime göz devirip müzik dinlemeye devam ettik.

Bilmem kaçıncı müziğimizi bitirmiştik ve hava epey kararmıştı hatta gece olmuş olabilir.

" Dodo bişey sorcam"

" Sor bakalım" dedi yitatlı bi şekilde ay yicem ya.

" Şimdi seneye 12. Sınıf olucaz derslere asılmaya başlıcaz ya ya giö görüşemezsek" dedim hüzün ile

" Mira bizi test kitapları ayıramaz merak etme hem insan karısıyla görüşmez mi"

" Evlenmeden olmaz dodo!" dedim gülerek, burnumu sıktı ve bana   hiç bırakmayacakmış gibi  sarıldı dodom lan .

Uyandığımda otobüs durmuştu dodom ve ben de uyuyorduk tabi şu an uyandım dodoyu iteledim.

" Doğukan geldik" uykulu gözleri ile başını salladı tipini yerim senin diyen iç sesime bağırıp aşağı indik.

Mert selinle tarrışıyodu ravza ve Çağrı biliyonuz zaten çifte kumrular ele ele tutuşmuşlar ve bavullara doğru ilerliyolardı.

Bavularımızı alıp tavsiye bindik tabi ravza benim kucağımda selin Mertin kucağında fesat olmayın kardeş onlar selini her ne kadar sevmesem de met aşkımı seviyordum.

Sıkış tıkış bi vaziyette yolculuk ettik. Evin önüne gelince herkes kendini dışarı attı.

Herkes dediğim çağrı ve ravza hariç onların evi iki sokak aşağıdaydı.

Merti ve Selini bizim eve gönderdim ben ve dodo ise Ayla abla ve Berkin yanına gitmek için dodoların evine ilerledik.

Kapıyı açan kişi berkti öyle bir sarıldı ki anlatamam.

" Yaşasın  Mira ablam geldi"

" Ama senin öz abin benim allahım bu ne abla aşkıdır"

" Abi ya öyle deme hem sen benimle hiç kutu kutu pense oynamadın" dedi ve doğukanın kucağına atladı.

Ayla ablayla sarılıp salona geçtik eşyalarımı alıp eve gittim.

Dodo sağ olsun benimle geldi. Evi o kadar özlemişim ki anlatamam çantalarımızı koyup salona geçtim.

Mert pijamalarını giyinmiş uyumuş bile selin  de aynı şekilde.

Dodoyla kaçırılma mevsusu hakkında epey konuşmuştuk sonra

Doğukanla kahvaltı yaptık ve salonda Doğukana bi yatak açtıp iyi geceler dedikten sonra odama girip yatağa yattım.

Bölümleri bilerek kısa yazıyorum sıkılmayın diye kendimden biliyorum bazen çok uzun oluyo sıkılıyom neyss bay bay canlarım

Bu kız beni sever bu kız beni öldürür bu kız bana güzel

Çikolatalı Süt \Yarı Texting *DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin