•part 2•Flashback•

66 11 5
                                    

Lee Eunsang Pov

"Haih nak ape lgi?!" Jerkah eunsang."erk ada panggilan tuan...saya turun dulu ya.." kata pembantu peribadi eunsang,Choi Soobin."haih x habis2 menyusahkan org betul lh omma ni!" Kata eunsang memandang telefonnya yg dri tdi berdering.Setelah berfikir,eunsang mengangkat panggilan tersebut.

                     •On Call•
Eunsang :
"Hello ma? Napa? Org busy ni!."
Aunty irene:
"Sang dkt mana ni?"
Eunsang:
"Kat office lh mana lgi"
Aunty irene:
"Balik now!"
Eunsang:
"But m—"
Aunty irene:
"I said now,NOW!"
Eunsang:
"Okay fine!"
         
                         •end call•

Jihyun POV

"Dia x busy ke aunty?" Tanyaku serius."x lah,dia bru habis meeting!"jwb aunty irene arkward."ermm okay.." balasku lemah..aq dh tak tau nk buat apa..eunsang mmg dh berubah..hati dia bukn untuk aq..hati dia untuk Aerin sahaja...

•flashback•

"Awww..!! Jihyun to-tolong!!.." ucap aerin lemah."OMO! AERIN!! WHAT HAPPEND?!" Kata Jihyun terkejut melihat darah keluar dri celah2 peha aerin."I-I gu-gugur..!." Ucap aerin kesakitan.."you-you preg-pregnant?"
Kata jihyun sambil mencari telefon bimbitnya untuk menali fon ambulans..tpi tergendala mendengar penjelasan aerin."ahh sakittt!!"kata aerin tidak tahan kesakitan" OMO JOM" kata jihyun cuba untuk mengangkat aerin ttpi aerin terjatuh semula. "AHHHH!!" Jerit Aerin kesakitan. Tiba- tiba..

"LEE JIHYUN!"

PANG!!!

Satu tamparan melekat di muka mulus jihyun."jgn sentuh GF aq! Aq benci kau! Kau gila ker? Nk bunuh dia?!!" Jerkah eunsang mmbuat jihyun tercengang..niatnya baik ingin menolong namun inikah balasannya?

•end of flashback•

"Jihyun? Jihyun? Jihyun!" Terjah irene.."erk sory aunty..mengelamun sekejap😅" kata jihyun malu "jihyun fikir ape?" Tanya aunty irene prihatin "ha? No-nothing🙂"

<to be continued>

Nnti author sambung..penat menulis weee😂

[SU]•Heartless husband• LES✨Where stories live. Discover now