Lee Jihyun POV
Dah 3 bulan aq kawin dgn eunsang..3 bulan tu jugak eunsang anggap aq mcm maid..aq mcm ank patung.. pukul,maki,tinggal..tu lah yg aq hadap selama ni..lps dia pukul dia maki aq pastu blah...selama tiga bulan ni jugak lah..eunsang x pernah sentuh aq..jgn diharapkan sentuh..tidur pon asing..smpai bilalah aq jdi mcm ni..bila penderitaan ni nak berakhir?..
End POV
Author POV
Jihyun termenung sendirian di dalam bilik..tiba-tiba..
GEDEGUMMM!!!!
Guruh saling menyambar (entahlah author pon x terer sgt BM😂).
"Manalah eunsang pergi? Dh ribut ni tak balik lgi..." gumam jihyun sendirian..
Tiba2..
TOK TOK TOK!! TOK TOK TOK!!
Pintu rumah diketuk kuat..
"WOI BUKK PINTU LAH PEREMPUAN!! SEJUK BABI KAT LUAR! KAU NK AQ MATI KE?!" Jerit eunsang dri luar.Jihyun yg takut akan eunsang bergegas mmbuka pintu "maaf awk say—-" tidak sempat jihyun menghabiskan katanya..satu tamparan hinggap di muka jihyun.
Lee Eunsang POV
Aq marah..ya aq marah..sbb perempuan murahan ni mmg cri nahas...dasar perempuan x guna!..
End POV
Jihyun POV
"TAK CUKUP KEMEWAHAN YG AQ BGI SELAMA NI KAT KAU?! SAMPAI KAU CRI LAKI LAIN?! KAU NI MMG PEREMPUAN MURAHAN MMG MENYUSAHKAN HIDUP ORG!" Tengking eunsang smbil menampar pipi dan menarik rambutku..aq dh x tahan..aq kena lawan kali ni..
"Awk kata saya x guna?.. SEBENARNYA AWK YG X GUNA! AWK LANSUNG X HARGAI JASA BAIK SAYA DAN AQK X PERNAH NAMPAK USAHA SAYA! PERNAH AWK NK TIDOR DGN SAYA?! PERNAH AWK NK SENTUH SAYA?! TAK PERNAH KAN! AWK ASYIK SEBOK CKP PASAL AERI—-" sebelum sempat aq menghabiskan kata..eunsang menarik rambutku dan berkata...
Lee Eunsang POV
aq dh x boleh tahan..kau nk sgtkan tidur dgn aq..aq buat tpi kau akn menyesal!..
Aq menarik rmbut jihyun dgn kasar dan berkata.."KAU NAK SGT KAN?!!?! JOM IKUT AQ!!"
End POV
AUTHOR POV
eunsang mengheret jihyun masuk ke dalam bilik dan mencampaknya dia atas katil..
"Awk jgn buat saya macam ni.." rayu jihyun dlm tangisan tpi tidak dihiraukan eunsang." KAU YG MINTAK JDI KAU YG AKN MENYESAL!" Kata eunsang lalu mengoyakkan baju jihyun dgn paksa..(huhu kalau Author jdi jihyun mmg lama dah author tampor di eunsang ni sbb bangang sgt😌😂)." A-Awk! JANGANNN!!!" Jerit jihyun ttpi tidak dihiraukan eunsang dan malam itu mahkota milik jihyun dirampas oleh eunsang dlm keadaan paksa...
"a-awk da-darah.." ucap jihyun lemah..(penat kot sbb fes taim🌚). "Dah..tidur je.." ucap eunsang smbil memeluk pinggang jihyun dri belakang..(author jeles).
End POV
<to be continued>
—————————————————————
Sorry korang late update😅hrp Chapter ni x membosankan sbb author dah kehabisan idea dh ni..mungkin malam nnti Author update pape ok..thanks sbb tunggu 😘💕saranghaeeee❤️✨
YOU ARE READING
[SU]•Heartless husband• LES✨
Hayran KurguLee Jihyun seorang isteri kepada Lee Eunsang,seorang lelaki yang kaya raya dan CEO kepada LEE FAM entertaiment.Walaupun begitu,jihyun sentiasa menahan derita dan keperitan.Eunsang selalu memukul dan menderanya kerana merasa bahawa jihyun beban bagin...