•part 10-Last?•

65 8 14
                                    

Lee Eunsang POV

Sedang aq menyiapkan tugas di dalam office tiba tiba pintu bilik ku dibuka.."hmm Soobin awk nk ape?.." tanyaku ttpi tidak memandang wajahnya."saya bukn Soobin..tpi saya cinta pertama awk..".

Aku terkejut.Aku terkaku.

Cinta aku kembali.

Akhirnya kami bersatu.

End Pov

Author Pov

"Makan lh sikit we..ko dri semalam x mkn..nnti perut masuk angin.." rayu hana MrChaChawifeu . "Tak nak..aq nk ank aq balik..kenapa ank aq perlu mati..aq nk ank aq balik..." kata jihyun kemudian menangis persis org meroyan (huhu siannya..EUNSANG MANA KAU? AQ NK LENYEK KO DGN LORI!) "kau jgn gini we..aq dgn hana tau kau sedeh tpi kau sabar ya..bykkan berdoa.." ucap jieun sambil mengelap air matanya.."eunsang mana?" Tanya jihyun membuatkan hana dan jieun terdiam..

Flashback

hana dan jihyun sedang membeli bubur untuk jihyun.

Tiba-tiba.

"Hahaha! Lawaklah oppa ni! Mcm dulu" gelak seorang perempuan yg duduk x jauh dri mereka.Hana terpandang dan terkaku..kerana perempuan itu adalah..

Lee Aerin.

Bekas tunang Lee Eunsang.

Hana mengajak jieun keluar dri tempat tersebut dan menceritakan tentang hal tersebut kepada jieun.mereka berjanji untuk menyimpan rahsia tersebut dri jihyun.

End flashback

"Eunsang..erk eunsang kerja.." balas jieun linliniee_ pendek."aq rindu dia..jijik ke aq?" Tanya jihyun kemudian kembali menangis.."kau x jijik dan tak bersalah! Yg bersalah adalah eunsang! Aq minta maaf atas apa yg abg aq dh buat dkt kau..aq janji akn lindungi kau lepasni..aq dgn jieun ade..kau jgn risau ok". Jawab hana sambil air matanya jatuh."tolong aq we..." kata jihyun membuatkan jieun dan hana bingung."what is it?" Tanya mereka serentak.

End Pov

Jihyun Pov

"HAHAHA YOU SO FUNNY OPPA!"
Suara seorang perempuan bergema di ruang tamu rumah ku."siapa pulak tu?" Kataku lalu menuju ke ruang tamu.

Aq ternampak suamiku..mencium seorang perempuan..ya,aq kenal perempuan tu...

Lee Aerin.

Terkejut? Ya.
Marah? Ya.
Sedih? Ya.

End Pov

Eunsang Pov

Aq membawa aerin balik ke rumah ku.Jihyun? Ah kesah ape aq dgn perempuan murahan tu! Tah ank sape dia mengandung! Aq akn jadikan dia maid aq lepasni! Aerin? Ofkos lh akn jdi isteri aq!

Aq mencium aerin dan dia membalasnya..

Tiba-tiba.

"LEE EUNSANG! LEE AERIN!"
Satu tamparan melekat dimuka aerin dan dia terjatuh..

"KAU PAHAL HA SUNDALL?!!?"tengking ku pada jihyun lalu menolaknya.aq menolong aerin untuk bangun semula."KAU KENAPA HA PEREMPUAN?!?! AQ DH KATA KAN YG AQ JIJIK DGN KAU SO JGN BERANI TUNJUK MUKA KAU DKT AQ LGI!" Kataku lalu menendang jihyun dan menampar mukanya."Dah lh oppa! Baik kita had fun kat atas! Dri oppa lyn perempuan murahan mcm sundal niyh😒" kata aerin dan menarik tanganku..

Sebelum beredar aq berkata..
"Kau dgr elok elok.."
"Lee Jihyun aq nk kau berambus dri sini!"
Lalu aq beredar dri situ bersama cinta hatiku (UWEKK NK MUNTAHHH)

End POV

Jihyun Pov

Hati aq hancur berderai..sampai hati dia buang aq semata-mata perempuan tu?

Aq bingkas bangun dan menuju ke bilik..aq mengemas barangku sambil air mataku berguguran jatuh..lalu aq menalifon hangyul oppa untuk mengambil ku..

On call
Hangyul: assalamualaikum jihyun..kenapa call?
Jihyun: waalaikumsalam oppa..boleh tolong ambilkan jihyun x?
Hangyul: eh boleh! Kat mana?
Jihyun: erk kat rumah eunsang...
Hangyul: kenapa ni jihyun?..kalau ade pape citer lh kat oppa..
Jihyun: insyaalah nnti jihyun citer ya?..oppa cepat boleh?
Hangyul: ha ok ok oppa dtg now..assalamualaikum.
Jihyun: waalaikumsalam oppa.

End call

Aq memungut begku sendri sambil menangis..hati aq sakit sgt..

Aq keluar dri rumah aq dan melihat kereta hangyul oppa memasuki perkarangan rumah.. aq memasuki brgku kedalam kereta hangyul oppa kemudian beredar..aq memandang rumah yg tercipta byk kenangan aq bersama eunsang untuk kali yg terakhir..sebelum masa aq tiba...

End pov


<to be continued>

—————————————————————
Sorry guys sbb slow update🙏🏻❤️thanks sbb stay and terus baca ff ni💓harap ff ni smpai 1K aminnso citer ni authour tukar jdi sad ending okeyh💕x semua citer ff happy ending💞so please vote and comment oky😌author nk habiskan cerita ni sebelum 31/12 sbb 2/1/2020 author dh nk masuk asrama😭huhu sedehh💓ok so hrp enjoyy

[SU]•Heartless husband• LES✨Where stories live. Discover now