Sinan lan oğlum şu ayağını ağzımdan çeksene ,sabaha kadar uyutmadın .Mehmet kapat çeneni sana ne demeli ayağını dayamıssın burnumun ucuna çürümüş yumurta gibi kokuyor.Allahsız insan bi çorabını çıkarıp yıkar .
Napıyım abi dün akşam Çağatayla yaptığımız maçta yoruldum uyuyakalmışım.Birde varya hep Çağatay kazanıyor kesin hile yapıyor. Her iddiasına varım .Mehmet küçük atya 10'a 3 kaybettin daha hile var diyorsun .kapının eşiğinde ikisini dinlerken adım geçtiği. için dayanamadım içeri girdim. Biraz dalga geçeyim artık. Mehmet lan az dedikodomu yap ya da dur ,yapıyorsanız bari biraz sessiz yapın.Resmen belediyeden anons yapar gibi arkamdan bağırıyorsun sonra kafamı sallayarak odama gittim . (Dün gece) Sabah erken kalkmak için alarm kurmuştum. 11:30'da gelen iki tane gerizekalı arkadaşım var .Bu pek mümkün olmadı.mehmet kapıyı açar açmaz üzerine atladı. Az yavaş lan bende insanım sonuçta . Abi hadi Playstation kurda maç yapalım diye gözümün içine bakıyor.Allahın cezası. "yürü git lan diyen gözlerime rağmen yenik düşerek sadece iki el ona göre dedim." (2saat sonra). Offfffff yeter artık yaa oğlum sıkıldım 2 el dedin 14 el oldu sıkılmadın mı. Ben kazanmaktan bıktım sen kaybetmekten bıkmadın.Hey paşam bende varım burdayım bi benide görseniz diyorum vallahi artık ruhlar aleminden olduğumu düşünüyorum sayenizde.Bak ne güzel söyledin ruhlar alemi diye hadi bir film izleyelim memette mısır patlatsın sen filmi seç hazırla bende battaniye ,pike falan getireyim .
Ben yukarı çıkarken Mehmet kendi kendine söyleniyor sinanda korku filmi seçiyordu . koridarun sonundaki odama girip dolaptan annenin kışın soğukta oralarda donarsın diye koydurduğu battaniyeleri çıkarıp merdivenlerden aşağı iniyordum ki mutfaktan gelen patırtı gürültü yüzünden dengemi bozup merdivenden aşağı düştüm.Allahtan kollarımla tuttuğum battaniyelerin üstüne düşmüştüm .
-sinan mutfağa bi baksana kanka!Mehmet mutfağı yıktı döktü herhalde ya boş ver o malı ne yapıyorsa yapsın dedikten sonra kolumdan tutarak beni yerden kaldırdı.çağatay sende yeri iyi rahat buldun ben kaldırmasam kalk çağın yok yerden .Tabi kanka ne demezsin bayaaa rahattı sana da öneririm ben arada yapıyorum .kendimi merdivenin son üç basamağına gelince aksiyon heyecan olsun diye kendimi yere atıyom .Hıh çok komik Çağatay baya güldüm hadi geç otur ben filimi koydum mısırda gelince başlarız.
Evettt beyler bende geldim hadi başlayalım.Ne izliyoruz?
Sinan tabiki korku filmi o ne biçim bir soru. Hadi başlatıyorum geç otur. Yok arkadaş ben izlemem sizede izletmem.Sonra rüyalarına giriyor.Güzelim uyku kabuslarla geçiyor.Aç komedi filmi ne izleyelim . Ben ne güzel korku sinema keyfi yapacağız diyorum Mehmet ben korkarım diyor.Neyse Sinan hadi kalkta filmi değiştir kanka zaten kafam ağrıyor,şu salağı konuşturma.tamam zaten gözüme bir tane film çarpmıştı bende onu koyayım.
Tamam bitti hadi başlatıyorum. Sinan filmin adı ne kanka? bekle birazdan anlarsın tam senlik Mehmet (😀).
O değilde ne güzel patlatmıssın mısırı aferin yağını tuzunu iyi ayarlamıssın .Tabi abi ne zannetin ben yaptım . Düdüklü tencerede patlattım belki ondandır.
Neeee? Bi dakika ben yanlış duymadım demi.Kanka mutfakta tenceremi yokdu da ona koydun salak.Napayım bulamadım nereye koydularsa.
O patırtı gürültü neydi o zaman .
Galiba ben birkaç şey kırıp dökmüş olabilirim.(🤔)
Neyse Çağatay başlat filmi hadi.
(1saat sonra). Off ya uyuya kalmışım. Sinan ,Mehmet hadi kalkın lan yukarı misafir odasına çıkın.Sinan git lan başımdan biz burada iyiyiz kendin ne yapıyorsan yap.Dedikten sonra yarım kalan uykusuna geri döndü.Bende ne yapayım artık su içeyimde yatayım.mutfak kapının önüne kadar ayaklarımı sürüyerek gittim .Allahım inşallah fazla dağıtmamıştır mutfağı diyip kapıyı açtım. Elimle lambayı açtıktan sonra gördüğüm manzarayla şok oldum her yeri duman kaplamış, yanık yağ kokuyordu kokuyu içime çekmemle birlikte genzim yanmaya başladı.Tişörtümün yakasını burnumun üstüne kadar çektim .Mutfağın kapısını koku etrafa yayılmasın diye hemen geri kapattım.İçerdeki yanık kokusundan gözlerim yanıyordu utanmasam hüngür hüngür ağlayacaktım, ellerimle gözlerimi ovuşturup ocaktaki düdüklüyü alıp soğuk suyu açıp lavobonun içine attım, attım diyorum çünkü öyle bir ısınmıştı ki resmen eriyecek diye korkuyorum.
Bu arada bunu kimyacıya sorcam hocam akşam ocağa bir tencere koysak sabaha kadar eritebilir miyiz.
Neyse biraz daha burda duracak
Olursam 18 yaşında hayatımın baharında salak bir arkadaşımın hatasına kurban gitcem.Mutfağın bütün camlarını açtım,ve balkon kapısınıda dayadım sonrada açtığım
Musluğu kapatıp mutfaktan kendimi dışarı attım .Yeni günün daha ilk iki saatinde ağzıma s'çtılar.Mehmetle ,Sinan geleli daha 5saat oldu .oturma odası odası savaş alanına dönmüştü,mutfağı hiç sormayın zaten annem bu hafta ki ziyaretine gelmeden o mutfağın her tarafını Mehmet'te çamaşır suyu ile yalatcam.neyse bunu artık ona
Öğlen yaptırırım bir saattir ayaktayım yoruldum .Annemi düşününce kadın bize nasıl katlanıyor
Ya ben şu beş saati düşünüyorum da
Mahallenin en azgın , şımarık iki çoçuğuna bakmak zorunda kalan dadı
Gibi hissediyorum.Fakir ama gururlu
Adımlarımı zoraki sürüyerek odama girdim.Lambayı açmadan direk kendimi yatağa attım, telefonun alarmını kurdum hafta sonu erken uyuma planım resmen katliama uğradı. Gözlerimden Nil nehri gibi uyku akıyordu uçsuz bucaksız sıcak çölde serin ,soğuk bir su gibi bana göz
Kırpıyor .Kedimi uykunun kollarına bıraktım.😴😴Sanırım bir ilkbahar günü , sabahın erken saatinde kalkmışım heralde hafif yağmur yağıyor.Yolda hafif çamurlu bulanık su birikintileri var .
Bir yere gidiyorum ama bilmiyorum hani bir söz vardır. Ayaklarının seni götürdüğü yere git diye aynen öyle oluyor. Bilinçsizce yürüyorum, sonra bir ses doluyor kulaklarıma hiç yabancı gelmeyen bir tınısı var sesini etrafıma bakınıyorum ama hiç kimse yok ,aynı ses bu sefer Çağatay diye bağırıyor . Burdayım demek istiyorum bağırmak istiyorum lakin sanki birisi bütün gücüyle boğazımı sıkıyor. Nefessiz kalıyorum Allah'ım ölüyor müyüm olmaz daha çok erken yaaa..(Yorum ve oylarınızı beliyorum😊😊)
(Bu hikayeyi yazmaya yeni başladım umarım beğenirsiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Çiçeği
Teen FictionUyuşturucu satan bir genç ve onu bu bataklıktan kurtaracak kız kardeşi ve beklenmedik bir misafir . Çağatay son bir umudu var oda sare' nin onu sevmesi sonunda erik çiçeği sahibini bulcak