Sabaha karşı gördüm rüyadan dolayı. Uykumu da alamadım .
Bugün pazartesi okul vardı onu da kaçırdık. Bizimkileri de kaldırayım artık öğleden sonraki derse yetissek bari.
Odamın kapısını açık bırakıp,solana girdim. Mehmet koltuğun bir başına ,Sinan ise diğer tarafa kafasını koymuş uyuyorlar. Mehmet Sinan'ın ayaklarına sarılmış, öpücükler konduruyor.Sinan arada bir eliyle mehmet 'in ayaklarını itiyor. Bir taraftan da ofluyordu. İşte şimdi eğlence başlıyor bizede izlemek düşer. Kolumu kapıya yaslayıp ikisini izlemeye başladım.
Sinan daha fazla dayanamayıp yattığı yerden bağırmaya başladı.
Yeter lan artık, çek şu ayaklarını sabaha kadar ağzıma soktun. Yetmiyormuş gibi kuala gibi yapıştın . bacaklarıma öpüp duruyorsun.
Allah'ın sapığı ne görüyon lan sen rüyalarında...
Tamam kes lan sende amma abarttın haa uyu tamammı uyu uykumun içine sıçtın yat . işte tam bu anı bekliyordum.
Hoppa ne yatması kalk! kalk! hadi saat 11:20. öğleden sonra ki derse yetişsek bari diye düşünüyordum ki son anda mutfak aklıma geldi.
Arkamı döndüğümde Mehmet horlama moduna geçiyordu.
Aklıma gelen muhteşem ötesi fikirle resmen göğsüm kabardı. Koltuğa sessizce yaklaşıp bacaklarından tutup koltuktan aşağı çektim. Tabiki bu süreçte zavallı arkadaşım kafasını tabiri caizse tak tak yere vurdu. Mabul içi boş olunca sıkıntı olmuyor. Mutfak kapısının önüne gelince kolundan tutup kaldırdım. Kanka sana bir sürprizim var .
Ne sürprizi?
Biliyor musun aslında senin bana dün akşam ki en güzel sürprizin di. Ama tabiki bilmiyorsun seni içeri alalım.
Kapıyı açıp Mehmet'i omzundan içeri ittim.
Oha lan bunu ben mi yaptım?
Yok kanka ben yaptım suçu üzerine atacak adam arıyorum!
Tamam ya sen yaptıysan ben gideyim .
Ne demişler misafirligin kısası makbuldür. Deyip kapıdan kaçarken kolundan tutup mutfağın içine soktum. Evet beyefendi nereden başlamak istersiniz. Tavan ,dolaplar,yer, duvarlar vs vs
Off kanka tek yapmam valla yardım edeceksiniz .
Tamam Sinan 'ı sen kaldır .Bende temizlik malzemelerini getireyim.
10dk sonra
Ben hayatta yapmam .Kendi batırdığını kendin topla.
Kanka sende salonu temizleyen eline
mi yapışır.
Yapışır .Akşam mısır kasesini kucağına çekip kız arkadaşına evlenme teklifi eden adam gibi mısırı etrafa saçtın.yağlı yağlı pislik Betül senin bu halini görünce yeminle seninle s'kt'n sene görüşmez .Yüzünede bakmaz.Seninde varya iyi çemen açılmış. Sen bu kadar konuşmazdın ya .
-meemeettt hemen mutfağa gelll.
(3 elden kolları sıvadık haydi bismillah).5saat sonra mutfak zemin fayansları son kez silerken Mehmet'le modumuz
Temizlik yapan kadir e dönmüştü.
Her yeri siler süpürür
Çitilemedik ,ovalamadık yer bırakmam kadirrr...Ha ha ha aman Allah'ım.Ne çektiniz siz la ?
Çamaşır suyu .
Belli zaten bayağı bir kafa yapmış size.
Tamam ya hadi kapının eşiğinden çekilsende bizde son kez sil sek oraları. Canımız çıktı ,birde var ya çamaşır suyu kafamı ağrıtıyor dayanamıyorum.
Hadi bitirsende size dışarda güzel bir yemek ziyafeti ısmarlayım .
Ooo sen yemek ısmarlamak ,ve sen elini cebine sokup para harcayacak sın vay ve demek bu günlerinde görecektik ha.
Yapma sen de artık o kadarda cimri değilim ,ben ya iyice abarttın sende kardeşim. Ellerimi bir birine vurarak işime son noktayı koydum .Bitti hadi gidelim .Hadi kardeşim siz bir evinize gidin üstümüzü ,başınızı değiştirin ben size yeri mesaj atarım. Hadi beyler evli evine köylü köyüne hoşçakalın .
İkisini de kapı dışarı ettikten sonra bütün içtenlikle derin bir şükür çektim. Derin bir nefes alıp verdim.
İyi bir banyo yapsam fena olmaz deyip banyoya girdim.
Yarım saatlik bir banyo bütün yorgunluğumu aldı .Üzerime kot pantolonu mu geçirip turuncu kazağımı da giyinip ,saçımı da kurutup evden çıktım. Fakat bir anda yüzüme çarpan havayla montunu almamakta büyük bir hata yaptığımı anlayarak geri döndüm ne demiş atalarımız Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır. Montunu da giyinip düştüm yollara uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece
Restoranın kapısından içeri girdiğimde ikisininde gelmediğini fark ettim ortadaki masalardan birine oturdum .
Kolumdaki saate baktığımda 18:28 geçiyordu 2 dakika erken gelmişim neyse dedim ve içimden 10 dan geriye doğru saymaya başladım.
10 ,9 ,8, 7, 6 ,5 ,4 ,3,2,1ve sıfır demeye kalmadan
Selam kıra napiyon diyerek masaya atladı Sinan .
Tam vaktinde geldin
Ya ne sandın hiç bir yere geç kalmam ben aklının bir kenarında bulunsun.
Tamam da Sinan Mehmet nerede ben birlikte gelirsiniz sanıyordum.
O
Ha o Betül ün yanındaymış .Siz başlayın ben biraz geç kalırım dedi.
Betül ile hala görüşüyorlar mı ki?
Maalesef evet kız sümük gibi yapıştı bizimkine utanmaz hala bana bir şans ver diye peşinde dolaşıyor. Mehmet te daha fazla dayanamadı bu işe bir nokta koymaya gitti işte garibim.
Garsonu çağırıp siparişleri verdik.
Tam yemek yemeye başlıyordum ki enseme birisi tokat patlattı. Sinirle arkamı döndüğümde gördüğüm manzarayla şok oldum .
Annem bana çatık kaşlarıyla bakıyordu.
Söyle bakalım eşek sıpası sabahtan beri seni 20 kez aradım neden açmıyon şu lanet olaçıca telefonu hı.
Tam ağzımı açıp iki kelime edecekken gönlümün sultanı konuşmama fırsat bırakmadan .
Sus bakıyım anaya cevap verilmez .
Diyerek ben başlamadan konuşmama noktayı koydu. Arıyom arıyom açmıyon bende en son Mehmet oğlumu aradım sordum oda burayı söyledi .Sana kalsa öldük mü kaldık mı. Hiç haberin olmaz hayırsız evlat ne işin var senin burda düş bakıyım sen benim önüme sen Sinan hadi.
-Anne bari söylediğimiz yemeği yeseydim.
Sus diyom sana eşek sıpası düş önüme.
Ben kapıdan çıkarken annem elindeki valiz kadar çantasıyla Sinan la benim sırtımıza geçirdi .
Hı eşek sıpası!
Anneya eşek sıpası deyip durma ayıp oluyor herkesin içinde, hem kocaman adam oldum ben artık.
Kocaman adammış babana anlat sen onu yürü eve .
Biz seni kayserin den buraya oku adam diye yollayak sen okula gitme akşamlarında dışarda yemek ye keyfi of ne iyi dünya .
Sema teyze kızıp durma sende Çağatay ya ben dedim ona dışarda yemek yiyelim diye .
Kapat çeneni anası kılıklı .
Tamam kuzen sen karışma gönlümün sultanı sana da patlamasın.
Evin önün gelince anahtarları çıkarmak için elimi cebime sokunca anahtarın olmadığı fark ettim.
Montun bütün ceplerine baktım ama yoktu. Allah Allah gelirken yolda mı düşürdüm acaba diye düşünürken evin kapısı açıldı.
Gel benim şaşkın oğlum ,gir içeri hadi kapının önünde dikilme kazık gibi.
İçeri girip ayakkabılarımı çıkarıp banyoya girdim elimi yüzümü sonrada ayaklarımı yıkayıp çıktım.
Odadaki tekli koltuğuma babam oturduğu için bende Sinan'ın yanına oturdum .
Annem mutfakta akşam yemeğini hazırlıyordu.
Rabbime şükürler olsun ki mutfağı dünkü haliyle görmedi yoksa beni küçük küçük parçalara ayırıp sonra evden atardı . Ben haberleri izlerken kuzen ile babam kariyer muhabbeti başladılar en iyi lafın ucu bana değmeden kaçsam iyi olcak .
Baba ben içerden su almaya gidiyom size de getireyim deyip koltuktan tam kalktım ki babam otur bakayım oraya hemen kaçma seninle de azıcık konuşalım .
Tabiki babam .
Bak oğlum bu lisede son yılın avukat olacağım diye ortada dolanıyon aklını başına al Kayseri'de okul yok gibi inadın tuttu Ankara da okyacağım diye bir dünya masraf yaptırdın bize . Sana ev tuttuk değer mi dersin hepsi senin iyiliğin için hadi adam akıllı dersine çalış bak şurada sınava kaç ay kaldı.
4 ay kaldı baba .
Bak sende söylüyorsun oğlum 4ay az bir süre değil hadi bakayım pşam görelim bakalım seni . Ha bu arada amcamla bir karar aldık Sinan da bundan sonra seninle kalacak okul pansiyonunda büyük arıza varmış senin için de bir değişiklik olur .
Hiç önemli değil hem zaten akşamları bana geliyordu .Yalnızlıktan çaklıyordum demi kuzen . Aynen İlyas amca .
E yeğenim eşyalarını yurdundan
ne zaman alacaksın ?
Yarın okul çıkışı ben gidip toplarım Çağatay la getiririz .
Baba ben bir anneme bakayım.
Mutfağa girdiğimde içerisi miss gibi mercimek çorbası kokuyordu . Yanında pilav ve çoban salatası vardı.
Ellerine sağlık gönlümün sultanı o ellerin dert görmesin inşallah .
Hadi bakalım kes yalakalığı seninle yemekten sonra konuşuruz. Şu tabakları masaya götür baban şimdi sorar yemek hazır değil mi diye hadi koş koş bakalım.
Annem ile masayı hazırladıktan sonra hep birlikte masaya oturduk.
Evet gönlümün sultanı nasılsın, fark etmedim sanma sarılmadın bu sefer oğluna .
Hani önceki hafta eve gelcektin. Biz gelmeseydik senin hiç geleceğin yok bak kardeşlerin de soruyor seni abim bizi iyice unuttu diyorlar .
İkizler ben buraya dört önce gelirken .Onlar davul zurna oynuyorlardı noldu kafalarına taş mı düştü.
Evett abi böyle kocaman senin kadar 75 kg o yüzden beynimin yarısı çalışmayı anlıyorsun.
Esracım bir kere ben 75 kg değilim .
Ve beyninin çalışmaması konusunda haklısın bir şey diyemem .Benim lafımla bana atıfta bulunma.
Ayrıca o nevresim takımı da yıkat ya leş gibi ter kokuyor.
Sen benim yatağımda mı yattın!
O kaşını indir abicim napayım 6 saat te canım çıktı o arabada otur otur bende uyuyayım diye yattım .
İyi de Esra cansu nerde onu getirmediniz mi ?
Ayyy Allah'ım ne kadar uyudum ben ya anne saat kaç ?Aa siz yemek mi yediniz?
Ohha sürpriz yumurtadan çıkar gibi her yerden çıkıyonuz .Kafamı diğer odalara çevirerek hey yok mu arttıran ,yeni sloganımız evimiz hilal i ahmer çıkın çıkın gelin ,çıkın çıkın gelin .Evim istilaya uğruyor anne bu iki cadıyı niye getirdin .
Höst lafını bil de konuş dangalak sıpa nereden senin evin oluyormuş, parasını ben ödüyorum sana sadece geçici kullanım hakkı düşer .
İlyas amca bu arada ben kiraya ortak oluyor muyum diye sorsam size .
Yok evladım ne kirası parası öğrenci adamsın paran lazım olur ,cebinde kalsın.
İkizler masayı kaldınca bizde oturma odasına geçtik.
Anne biz nerde yatacağız uykumuz geldi bizim .oha kızım daha uykumdan kalkalı 2 sat geçmedi ayı mısın demek istiyorum ama hayvana hakaret olur.
Babaaa ! Şu oğluna bir şey söyle ya dalga geçmesin benimle
Çağatay
-Annecim şöyle yapalım siz misafir odasında yatın babamla bende kendi odamda yatayım kızlarda şurda ki koltuklarda yatabilirler değil mi ?bence bir sıkıntı yok herkese iyi geceler diyerek koltuktan kalktım odama yöneldiğim sırada kapı zili çaldı Allah Allah kim gelirli bana bu saatte .
Ben kapıya bakarım .Otur sen yerine cansu .İnşallah gereksiz biri değildir .
Evin çelik kapısını açınca kapının yanında 3 adet valiz duruyordu .
Naber abi
Nasılsın...
Yokkkk artık.😣😣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Çiçeği
Novela JuvenilUyuşturucu satan bir genç ve onu bu bataklıktan kurtaracak kız kardeşi ve beklenmedik bir misafir . Çağatay son bir umudu var oda sare' nin onu sevmesi sonunda erik çiçeği sahibini bulcak