Yastığa başımı koyduğunda halen cansu nun ısırdığı kolumu ovuyordum. Üstelik hiç utanmadan gitti yatağıma yattı cadı kız biran önce gitse de kurtulsam. Gecenin bir yarısında daha maç denen şu bela vardı. Bu sefer çıtayı yükseltmiştik maçın ucunda 20.000 TL vardı. Onur her kaybettiği maçta daha çok sinirlenip ortaya daha çok para koyuyordu . Aslında bir yandan bu bizim takım için güzeldi benim ve kuzenlerim maddi durumu çok iyiydi . Biz her maçımızı metin ve mert ikiz kardeşler için kazanıyorduk.
Zaten orta oyuncumuz mert tam bir gol kralı. Bugün de maçı okulun kapalı spor salonunda yapacağız.
Cansu nun bundan haberi yoktu iyiki de yoktu gecenin bir yarında kalkar beni götür diye ağlardı. Gece yarısına alarm kurup yattım😴Cansu
Abimin koluna çok güzel bedavadan saat yaptım kolundaki saatlere dünya para ödüyor yatsın kalksın bana dua etsin . Dişlerimin sızısından uykum kaçtı.
Telefonumu alıp wattsap a girdim . Durumlara bakıp çıkacaktım lakin sapık adlı şahıstan mesaj yağmaya başladı.
Cansu
Konuşalım mı?😁
Müsait mısın?
Bu saatte uyumuş olamazsın cansu☹️ değilmi .
Daha fazla dayanamadım cevap yazdım birazcık konuşu versem ölmem sonuçta.
Konuşalım
Müsaitim
Bu saatte de uyumadım onur.
Cansu sana bir kaç soru sorsam. Ama cevaplayaksın.
Tamam hadi sor bakalım.
Kaç yaşındasın?
Sence😏
Bence 17 .
Bildiğin şeyi peki neden soruyorsun!
Kuşum sorgulamak yok.
Tamam
Şey daha önce erkek ardaşın oldu mu ?
Sence bu seni ilgilendiyor mu?
Kuşum sorgulamak yok demiştim.
Tamam
Oldu
Kaç tane ?
3 tane
Çok sevdin mi ?
Evet
Peki isimleri neydi?
Onur bu nasıl bir soru söylesem tanıyacak mısın sanki?
Cansu hadi.
Okey başlıyorum.
İlyas , Çağatay, Sema sultan
Bunlar ne kuşum?
Sen bana sordun işte sevgilin oldu mu diye al cevabı .
Yani.
Yanisi şu sevgili denince benim aklıma gelen 3 kişi.
Canım babam (İlyas) bir tanecik annem(Sema sultan) uyuz abim(Çağatay) dur unuttum ve ikizim Esra .
Senin ikizin mi var?
Evet görsen ikimizi ayırt edemezsin.
Ben seni şu dünyada kimseyle karıştırmam bir kere gördümya seni bir ömür unutmam yüzünü.
Büyük konuşuyorsun bak.
Hiçte bile güzelim ben sözümün arkasındayım.
Bu sözlerini unutma onur sana yediricem.
Böyle böyle konuşmuştuk onurla saat gece yarısı olmuştu. Vay be bu kadar uzun mu konuşmuştuk . Yatmadan önce su içeyim diye mutfağa girmiştim. Lambayı yakmadan girdim. elimdeki bardakla sessizce mutfaktan çıkacak iken odadan duyduğum fısıltılar la kendimi geriye çekip dinlemeye başladım.
Abim ,Sinan ve Mehmet aralarında sessizce fısıldaşıyorlardı.
Allah'ım ya hiç bir şey duyulmuyor.
Kulağımı kapıya dayayıp biraz daha dinledim.
Mehmet sus kanka ya cansu duyacak şimdi fil gibi kulakları var zaten her şeyi duyuyor cadı.
Demek fil gibi kulaklarım var ben sana gösteren abi filin daniskasını
Sinan formanı giydin mi?
Giydim hadi gidelim.
Tamam sessiz olun.Allah Allah bunlar üzerlerinde Fenerbahçe forması ile nereye gidiyorlar acaba . Dış kapıya doğru tam bir adım atıyordum kapı açıldı.
Kapıdaki her kimse artık girmeden odama geçsem iyi olcak .
Odama girip kulağımı kapıya dayandım. İçeriyi dinliyordum ayak sesleri benim olduğum odaya doğru gelmeye başlayınca yatağa girip uyuyor numarası yaptım . Salak Çağatay sözde beni kontrol etmeye gelmişti yermiydim ben bu numaraları abi .
Baktı ben uyuyorum odadan hemen çıktı dış kapının kapanma sesini duyana kadar yataktan çıkmadım.
Telefonu elime alıp wattsap girdim .
Abim nereye giderse gitsin her zaman durum yapardı.durumlara baktığımda sadece onur durum yapmıştı. Futbol sahasında galatasay forması vardı üzerinde. Tabi ya abim bugün akşam görüşürüz derken bunu kastediyordu. Bu maçı kesinlikle izlemeliyim. Kaçırırsam yazık olur ya . Evden niye kaçarak çıktığı belliydi bende gelirim diye yaptı.
Bekle beni abi geliyorum o maça elimdeki telefonla direk evden çıktım.
Gecenin yarısı gidiyorum abim dönüşte ağzıma s8çacak ya neyse.
Kapıyı kapatıp direk aşağı indim.
Hava soğuk değildi Allah'tan üzerime ceket falanda almadım .
Pijama ile gidiyoruz hayırlısı.
10 dakikalık yürüşün ardından okula gelmiştim . Spor salonunu da görünce koşarak gittim.
Resmen kendimi arenada gibi hissetmiştim . Galatasaray - Fenerbahçe ye karşı tribünden çıt çıkmıyordu sayın seyirciler . İnsanlar nefeslerini tutmuş maçı büyük bir dikkatle izliyorlardı.
İşte hissettiklerim buydu lakin tek izleyicileri bendim .
Yarım saattir en önde tribünde oturuyorum fakat kimse beni görmüyordu. Takımları 5 kişiydi ,5 kişiyle maç mı yapılır yavv.
Durum 1-1 maçın 40.ıncı dakikası ay çok heyecanlı yeminle kalbim çıkacaktı.
Onur kaleye kadar gitmişti. Yav nolur gol olmasın diye dua ediyordum.
Mehmet abi topu kalenin tam sol yukarı köşesinde tuttu. Ohh be yeminle içim rahatladı.
Şimdi gol sırası bizdeydi. Metin abi karşı takımın kalesine bir kanarya gibi yaklaştı ve resmen şok kafa vuruşuyla topu kaleye yolladı.
Kendimi daha tutamadım ve zıplayarak bağırmaya başladım. Gol gol yaşa Fenerbahçe lala la la la o Fenerbahçe . Bu bir gol yes mikrofon seksene kompleks , kompleks...
Çağatay
cansu nun odası kontrol ettikten sonra direk koşarak salona gittik. Maç başlamıştı ilk golü yağız atmıştı. Moralimizi hiç bozmadan devam ettik . İlk golü siftah niyetine ben atmıştım. Moralimiz ve enerjimiz %100 kaptan olarak takıma moral veriyordum . Ve maçın 40 dakikasında ikinci gönlümüzü de mert atmıştı. Biz kendi aramızda sevinirken salonda kız sesi yankılanıyordu. Yaşa Fenerbahçe yaşa diye bağırıyordu . Tribündeki kişiyi görünce şaşa kaldım .
Bağırarak şarkı söylüyordu. Bu bir gol yes mikrofon seksene kompleks, kompleks...
Ben sahanın ortasında şaşkın şaşkın cansu yu izliyordum. Koşarak tribünden inip sahaya koştu . Yaşa abi diye boynuma atladı.
Cansu senin burda ne işin .!
Ben sizi izlemeye geldim.
Nasıl geldin.?
Yürüyerek.
Bu saatte buraya yürüyerek mi geldin yani.
Evet
Cansu bu halin ne ?
Ne varmış halimde Sinan abi.
Doğrusu pijamaların yakıyor.
Minyonlar mı o küçük sarı şeyler?
Evett. Abim almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik Çiçeği
Fiksi RemajaUyuşturucu satan bir genç ve onu bu bataklıktan kurtaracak kız kardeşi ve beklenmedik bir misafir . Çağatay son bir umudu var oda sare' nin onu sevmesi sonunda erik çiçeği sahibini bulcak