Capitolul 5

8 1 0
                                    

Jason a zambit la mine si a dat din cap, vizibil deranjat de gestul meu.
"Este ciudat. Imi pare rau, dar..."
"Nu, inteleg, stai linistita. A trecut ceva de cand nu ne-am mai vazut si stiu ca e greu, dar vom trece si peste asta si lucrurile vor reveni la normal, ai sa vezi, Cassie."
"Jason, nu intelegi, eu..."

Usa s-a deschis cu un scartait, iar Alexander si-a strecurat capul usor inauntru cu un zambet batjocoritor pe fata.
"Vad ca nu va merge prea bine. O sa il duc pe asta in alta parte, ca sa putem vorbi." Mi-a zis el.
Alexander l-a apucat strans de gulerul haine si l-a impins catre usa, dar eu l-am prins de maneca si nu i-am dat drumul.
"Macar ai putea sa te comporti frumos cu el; nu ti-a facut nimic rau ca sa merite tratamentul asta din partea ta. Stiu ca esti gelos, dar nu rezolvi nimic asa."
Alex m-a privit patrunzator in ochi, l-a smucit pe Jason din mainile mele si l-a dat afara din camera, apoi a revenit la mine.

"Sean se va ocupa de el." M-a asigurat Alex.
Am dat dezaprobator din cap.
"De ce el? Il va chinui."
Sean era unul dintre cei mai duri barbati din banda. Avea in jur de 28 de ani si iubea violenta, puteai spune ca se hraneste cu frica altora si folosea bataia pentru a se impune. Mereu avea ceva de demonstrat, dar nu si in fata lui Alexander, deoarece el era liderul.

"Esti un nenorocit. Cum de sora ta te mai suporta? In locul ei, eram plecata demult. Iti place doar sa vezi oamenii cum sufera." Am tipat.
"Rebeka nu are altceva de facut decat sa accepte, nu ne putem alege famila. Cat despre suferinta, sa stii ca si eu am avut o copilarie grea si nimanui nu i-a pasat."
De ce trebuia sa fiu aceea careia ii pasa mereu de el, cea care ii lua mereu apararea cand se certa sau cea care incasa palme pentru el? De ce il iubeam atat si alegeam durerea in loc sa plec si sa am propria viata.
Un lucru era cert, toate tampeniile astea imi placeau si simteam ca puteam face din Alexander ceea ce nu este, inca, dar, in schimb, plateam un pret: eu deveneam o criminala.

Alex mi-a apucat barbia cu doua degete si mi-a ridicat capul, cu privirea care imi era indreptata spre pamant.
"Nu ii voi face rau lui Jason." Mi-a zis calm, facand cativa pasi marunti spre mine.
Ii priveam ochii albastri si simteam cum respiratia mea o ia razna alaturi de inima care imi bubuia pana in timpane, dar mi-am pus mana peste a lui si i-am indepartat-o de pe fata mea, departandu-ma de el.
"De ce ai face asta?" Am zis suparata. Nu mai doream sa ma lupt cu el; deja nu mai aveam puteri sa tin piept acestui demon.
"Pentru ca..." A inghitit in sec"...e fratele meu."

Am facut ochii mari de surprindere.
Am fost asa de oarba incat nu am observat cat de mult semanau, in ciuda ochilor de culori diferite, iar numele lor... Alexander Dumber... Jason Dumber.
"El stie?" L-am intrebat si a aprobat.
"Daca ii faci ceva sau il faci criminal iti jur ca te ucid!" Am tipat.
"Calmeaza-te! Jason e prea slab pentru asta. Nu ar rezista sa aiba lucruri din astea pe constiinta. Nu e ca tine."
"Ce vrei sa spui prin asta?"
"Esti puternica, atat fizic cat ai psihic, si inspiri respec, chiar mai mult decat o fac barbatii din casa asta, chiar mai mult decat mine. Pe langa acestea, mai esti si desteapta si poti face tot ce iti doresti, dar el nu; Jason a fost mereu veriga slaba si ar fi prins imediat."

Dupa o lunga tacere lasata intre noi, Alex a inceput sa imi povesteasca despre trecutul sau si il ascultam atenta, chiar daca nu lasam sa se vada.
"Mama a murit cand eram mici, iar tata a luat-o razna. Bautura era singurul lucru care ii aducea alinarea, dar il facea un om violent, iar noi trei eram tintele sale, mai ales eu, fiind cel  mai mare. Uram sa il vad chinuindu-i pe Rebeka si Jason, asa ca am acceptat sa mananc bataie in locul lor, iar fuga lui Jason de acasa a inrautatit si mai tare lucrurile. Am fost bucuros cand l-am regasit dupa ceva timp si am reluat legatura cu el si am incercat sa il protejez cat am putut, dar fara nicio consolare din partea nimanui, am inceput sa fur, sa violez, sa omor si nu aveam regrete. Insa acum, ceva imi spune ca am gresit mult."

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

La  Reina soy YoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum