A kezdetek

36 1 0
                                    

A kezdet kezdetén mikor még Mike és Brooklyn Nelson nem is élt, volt egyszer egy házaspár. 
Őket Elizabeth és George Nelsonnak hívták. Nem egyszerű emberek voltak, nevezhetjük őket akár kalandoroknak is. Nem volt olyan pillanat, amikor nem csináltak volna valami őrültséget, ám egy nap az egész életük megváltozott. 
Az egyik sikátorban az alvilág népébe bukkantak: démonokba. A torkuknál fogva szorongatták őket a hideg téglafalnak s közben ők az életükért könyörögtek. Nem volt menekvés, meg kellett halniuk hisz az emberek nem tudhattak egyik világról se. A pokolnak és a mennyországnak csak legendaként szabadott léteznie a halandók fejében. Így mindenkinek, aki kapcsolatba került ilyen lénnyel el kellett pusztulnia. Szerencséjükre épp ekkor termett ott egy vadász, bizonyos Jackson Grenson aki megmentette életüket. 
Ám mindennek ára volt: azt mondta egy feltétele van a segítségért cserébe. Álljanak vadásznak. 

Tudni illik a vadászok nem csak szimpla emberek. Katonák, harcosok akik a jó és a rossz közötti egyensúlyt tartják fent. Megölik a gonosz alvilágiakat, segítik az angyalokat. 
S mivel tartoztak az idegennek kénytelenek voltak elfogadni az ajánlatot. Másnap már kiképzéseken vettek részt, ahol különféle harc módokat tanultak meg, fegyverek használatát, a lények kinézetét és erejét meg úgy általában mindent ami ahhoz szükséges, hogy az ember egy két lábon járó gyilkológéppé váljon. Pár hónappal később már felavatott vadászokká váltak és együtt mentek az első bevetésükre. 
Ám az élet évekkel később közbe szólt ugyanis mikor Elizabeth 25 éves lett terhes lett első gyermekével Brooklynnal. S mit volt mit tenni fel kellett adnia az eddigi életvitelét és a családjának szentelni minden idejét.
Ez idő alatt George nem volt rest: továbbra is halomra gyilkolta a démonokat, semleges alvilágiakkal kötött üzleteket fegyverekért, főzetekért és védőruhákért cserébe. A talált holmikat eladta a feketepiacon Dandelion sötét és mocskos sikátoraiban jómódú vadászoknak vagy nephilimeknek.
Egyik alkalommal, épp egy vadászaton elfogott egy jól szituált ám annál gonoszabb démont. Kiderült magát Lucifert kapta el, aki nem tetszésének hangot is adva megakarta ölni George-ot. Ismét életéért könyörgött, mint akkor 5 éve csak most a családját féltette nem a saját bőrét. Megesett rajta az öreg démon szíve, ám nehogy azt higgye bárki hogy azért, mert ennyire jó lelkű lett volna. Tévedés, mindennek ára van. Ahogy akkor most is drágán kellett fizetnie az életéért csak most nem őt sújtotta hibája, hanem a családját:
- Elátkozom a családod egészen a harmadik generációig ,  addig minden gyermeked egy szörnyű képességgel fog születni. Félig démonok lesznek, félig emberek és erejük megállíthatatlan lesz, ha érzelmeik uralják őket. Többet ne kerülj a szemem elé, legközelebb nem leszek ilyen kegyes. -mondta Lucifer nevetve majd a földbe süllyedve eltűnt. 
George könnyek között rogyott a földre, barna szemeit a felhőtlen égre szegezte és könyörögni kezdett:
- Rengetegszer segítettem én nektek, most nekem van szükségem segítségre. Kérlek szánjatok meg. Tudom, nem vagyok nephilim, hogy egyáltalán észre vegyetek csak egy átkozott ember, de tennetek kell valamit, ezt nem hagyhatjátok. - mondta és a kezeibe temetve a fejét ült felhúzott lábakkal a földön. Ekkor a semmiből egy angyal szállt le elé. Raziel volt az. 
- Segítséget kértél, hát itt vagyok. Mondd hát mi bántja a halandó lelked?
- Kérlek Raziel, tégy valamit a családomért! Elátkozott Lucifer és most minden gyermekem egy irányíthatatlan szörnyeteg lesz, ha nem teszünk valamit!
- Nyugodj meg kérlek, s állj fel. - mondta s kezet nyújtott életében először egy halandónak. Raziel sose jött el a földre, hogy szemtől szemben segítsen mindig csak fentről irányított. Ám George egy fontos halandó volt számára , hisz bár nem tudhatta egyben az őrangyala is volt. 
- Sok mindent nem tudok tenni sajnos, az átkot csak az tudja levenni aki rád rakta. Ám enyhíteni tudom. -mondta majd kitárta karjait és igét mormolt. - Kész. Immár a gyermekeid nem csak démoni hanem angyali erővel is születni fognak. Így képesek lesznek valamennyire kordában tartani az erejük. 
- Köszönöm Raziel. - mondta sűrű hálálkodások közepette Nelson majd kezet csókolt az angyalnak, aki nem sokkal később eltűnt. 

Így jött létre egy új faj, mely nem így született hanem teremtettek:

A Daphilimek.  Nephilim, Daemon és ember keverékek...

--------------

Na hát szervusztok kedveseim. Egy új történet, új szereplők és egy teljesen új világ.
Remélem tetszeni fog nektek ugyanis ez nem csak az én agyszüleményem. 
Az elkészüléséhez hozzájárult többek között  Annelsoon és Marvelgirldh
Egyébként még annyit, hogy az egész egy szerepjátékból indult s ide jutottunk. Remélem még sok részt lesz lehetőségem elkészíteni és ti is annyira fogjátok szeretni a világot és a karaktereket, mint mi. ^^ 

Angel tales - The Nelson familyWhere stories live. Discover now