Az átok után nem sokkal megszületett Brooklyn Nelson, teljesen átlagos körülmények között.
Egy ideig minden rendben ment. Ám Brook harmadik születésnapján a tortája véletlenül a földön landolt mire a kislány iszonyatos haragra gerjedt, a szemei feketékké váltak, a tárgyakat a levegőbe emelte és mindent törni-zúzni kezdett. Beletelt egy kis időbe mire szülei megtudták nyugtatni ugyanis egyszerre féltek és aggódtak érte. Ekkor jöttek rá, hogy valóság az ami évekkel ezelőtt történt és nem tudják elkerülni a sorsuk.
4 évvel később megszületett a második gyermek is Mike Nelson. Nála már nem ment minden olyan simán, a szülés közben komplikációk léptek fel, mert Mike nyakára tekeredett a köldökzsinór. Egy hajszálon függött az élete, de végül túlélte.
Eleinte vele is minden rendben ment, majd amint elérte a csöppség a három éves kort rögtön kezdőttek a bajok pontosan úgy ahogy testvérénél is. Ha bármi váratlan történt és az nem tetszett a csöppségnek azt bizony a lakás berendezése bánta. A szülők nem tudták mi tévők legyen, s hogyan tartsák kordában gyermekeiket. Mivel jobb ötlettel nem jutott eszükbe, úgy döntöttek, hogy amint gyermekeik elég érettek lesznek hozzá képzeni fogják őket. Fegyelemre tanítják majd, önuralomra és ami a legfontosabb: a Luciferhez hasonló szörnyű lények vadászatára, hogy többet ez senkivel se történhessen meg. Valahol bosszút is akartak, hiszen szenvedtek, féltek. Nem tudták mikor veszi majd át teljesen az uralmat az erejük gyermekeik felett.Évek teltek el... Brooklyn és Mike immáron tinédzserek voltak. Szüleik megfelelően kiképezték őket, szinte profi vadászokká váltak. S bár édesanyjuk sose árulta el, hogy milyen képességeik is vannak valójában ezzel együtt teljes életet tudtak élni. De minden megváltozott, mikor édesapjuk ismét szembe került Luciferrel, de ezúttal ígéretéhez híven nem volt kegyes. George halott volt és a világuk egy csapásra összeomlott. Minden megváltozott, értelmét vesztette. Legalábbis Mike így érezte. S bár nagyon fájt neki apjuk elveszítése tartotta magát, fagyossá vált.A fiú egyedül dolgozta fel a traumát s kis, sötét szobájában egyedül sírt esténként. Nem szerette, ha sírni látják, úgy gondolta attól mások gyengének fogják tartani.
Brooklyn és édesanyjuk együtt sírták át az éjszakákat az egykori hitvesi háló koszos padlóján. Ha kellett átölelte, ha kellett magára hagyta. S mikor a fájdalom enyhült mindannyiójukban, akkor úgy döntöttek, hogy közös erővel maguk mögött hagyják a múltat. Elköltöztek, új életet kezdtek. Nem meséltek senkinek, nem barátkoztak senkivel. Csak egymásra számíthattak.
Később életük egy csapásra fejetetejére állt mikor Mike és Brook kénytelen volt középiskolába járni. Kénytelenek voltak átlagosak lenni.
De csak egy ideig, mert egy ismeretlen alak érkezése mindent megváltoztatott..--------
Hát srácok, tudom rohadt régen írtam ezt a sztorit, de úgy döntöttem folytatom. Remélem lesz aki még olvassa.. :)
Köszönöm ha szavazol, kommentelsz. Mindenért hálás vagyok.
YOU ARE READING
Angel tales - The Nelson family
FantasyMindenki gondolkozott már azon, milyen lehet különlegesnek lenni. Képességekkel rendelkezni, amelyek senki másnak nem adatottak meg.. Ám minden képesség áldás és egyben átok is... Pontosan így van ezzel a Nelson család is, akik egy hiba következtébe...