Ben Eda 17 yaşımda hayatın büyük zorluklarıyla karşı karşıya geldim. 17 yaşımın hiç olmamasını dilerdim. Çünkü babam hazira'nın 8inde bizi terk edip gitmişti.O adamdan nefret ediyorum. Ben bunları anlatırken bizim fakir olduğumuzu düşünmeyin tam aksine çok zenginiz annem çok ünlü bir tasarımcı. Aslında fazlasıyla mutlu bir yaşamımız vardı. Babamın bizi neden bırakıp gittiğini bilmiyordum bile takii,gerçekler kapımı çalana kadar. Size herşeyi en baştan anlatıyım.
7 haziran sabahıydı ve sanki evde kıyamet kopuyordu. Annem babam bi yandan bağırıyorlardı.Kavgadan sonra babam dışarı çıktı. Eve geldiğinde saat 8 idi tek kelime etmeden odasına çıktı meğersem bovulunu toplamak için gitmiş.
8 haziran sabahı babam çoktan gitmişti ve biliyordumki hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. Bundan anlayacağımız üzere aile problemleri olan bir kızdım. Ama annemi çok seviyordum her ne kadar babam bizi bırakıp gitsede ben annemle mutluydum.Aslında bırakıp gitmesi bir bakıma iyi olmuştu. En azından aile huzurumuz vardı.Sabah okula gidecektim.Saat gece'nin 3'üydü.Ama ben hala uyumamıştım.Zaten az sonra yatardım.Pencerenin önünde durdum.Etrafı seyrettim buradan bakınca bahçedeki çeşitli ağaçlar çiçeklere renk katıyordu buradan bakınca ağaçları pek seçemiyordum. Ama ağaçların isimlerini ezberlemiştim. En sağda kiraz ağacı vardı. En yaşlı ağaç oydu. Çacukluğum o ağaçla geçmişti resmen yavaşça gülümsedim. Birden ağaçların arasında bir karaltı gördüm irkildim. Biraz daha dikkatli baktım ama karaltı orada yoktu Başımı iki yöne salladım mavi iri gözlerimi kapayıp açtım. Ama orada yoktu o gece kafayı yediğimi düşündüm ve gidip yattım. Sabah kalktığımda direk banyoya koştum. Aynadaki tipime bakıp gözlerimi devirdim. Gözlerim sabahları biraz daha iri olup dahada koyu renge dönüyordu. Hemen yüzümü yıkayıp odama geldim. Giyinmek için dolabımı karıştırdım..Dolabım çok düzenliydi böylelikle aradığımı hemen buldum.Ten rengi şort eteğimi giydim, kapalı yeşil tişörtümüde giyip aynanın önüne geçtim. Bacaklarım düzgün ve esmerdi. saçlarımın ön tarafını sola doğru yatırmıştım. Saçlarım belime kadar geliyordu. Gözlerimede eyleynir çektim böylelikle gözlerim daha belirgin duruyordu. En sonunda kısa kot ceketimi giyip sağ omzuma çantamı astım ve evden çıktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 KELİME ; SİKTİR GİT
ChickLit17 yaşında genç bir kızın hayatındaki büyük gelişmeler ve babasının gidişi ve Eda biliyordu ki babasının gidişinden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı.