Final

201 15 2
                                    

Evet Enes tam bir saplantılıydı her gün beni arıyor ve konuşmadan telefonu kapatıyordu evime dergi gönderiyordu ve derginin içinde ise gizli mesajlar vardı ve mektup gönderiyordu bu çocuk sorunluydu bundan emindim. O gün çok eğlenmiştik Arda beni eve bıraktığında şoka girmiştim kapının önünde siyah bir kutu vardı ve kutuyu Arda 'nın gönderdiğini düşündüm ve heyecanla kutuyu açtım içinden bir kafa tası ve siyah gül çıktı ve bir not "Seni Seviyorun Eda 'm " yazıyordu evet doğru bunu Enes göndermişti. Hemen içeri girdin korkudan titriyordum Ardayı aradım ve bize çağırdım ona kutuyu gösterdim ve ne yapcağımızı sordum Arda çok sinirlenmişti kolumdan tuttu ve Enesin evine götürdü kapı açıktı ve içeride kimse yoktu içeriye girdik ve ışığı açtık her yerde fotoğraflarım vardı karşıda bir kapı vardı odaya girdim ve çığlık attım Enes kanlar içinde yerde yatıyordu Arda geldi ve Enesu hastaneye götürdük neyse ki zamanında yetişebilmiştik Enes 'e bir şey olmamıştı. İntihar etmeye çalışmıştı ama kurtulmuştu . Bu son yaptığı hareketten sonra artık hiçbir değeri yoktu. Koridorda otururken Arda geldi ve oturdu. Evet ben Ardayla mutluydum.

3 YIL SONRA

Arda ve ben nişanlanmıştık mutluyduk evlilik yolunda ilk adımımızı atmıştık bile. Emre ve Gizem evlenmiş mutlu bir hayat sürüyorlardı harika bir dörtlüydük. Enes ise bizim nişanlandığımızı duyunca bir daha intahar etmeye kalkmıştı ve tımarhaneye kapatılmıştı. Selin ise trafik kazasında feci şekilde can vermişti. Hayat gerçekten çok garipti bazılarını mutlu ederken bazılarının da hayatının içine sıçıyordu. Hayat gerçekten çok acımasızdı. Ha bu arada babam eve dönmüştü çok mutluydum bu çok acayipti fırtına gibi çöken hayatımın ardından harika bir gökkuşağı çıkmıştı.

UNUTMAYIN :

Her fırtınanın ardından sizi güzel bir gökkuşağı bekler.

2 KELİME ; SİKTİR GİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin