İlk Adım

266 15 0
                                    

Merte ters ters bakmaya başladım,kulağıma yaklasarak "Enes seni kıskandırıyor sen sadece bana ayak uydur ""peki ".dedim . Ve beni kendine doğru çekerek sarıldı aslında bu o kadar da hoşuma gitmemişti . Tam bana döndü öpücektiki " ştt adamım ağır ol " dedim ve geri çekildi. Mert biraz bozulmuş gibiydi ama öpmesine izin verseydim banada Seline baktıkları gözle bakmalarından korktu . O sırada Enesin bize doğru baktığını gördüm, göz göze geldik ve bana kızgın bir şekilde bakıyordu hemen gözlerimi kaçırdım ve ders bitmişti . Merte kantine gideceğimi söyledim ve sınıftan çıktım merdivenlere doğru yürürken arkamda bir ses duydum " Eda dur (!)" Evet bu sesi tanımıştım bu Enesin sesiydi sanırım Selinden sıkılmıştı . Durdum ve arkamı döndüm.

"Efendim "

"Birlikte kantine gidelimmi (?)"

"Peki olur "

"Ee nasılsın Eda (?)"

"Harika "

Aslında pekte konuşmak iatemiyordum bu yüzden hep kısa cevaplar veriyordum .

"Ee Selinle nasıl gidiyor (?)"

"Selinmi (?) Boş versene onu "

Bana yavşamaya başlamıştı ve ben benide kullanmasına izin vermeyecektim.

"Neden (?)"

"Selin çok sıkıcı bir kız ben şu anda başkasıyla ilgileniyorum"

"Hmm kimmiş (?)"

"Sen "

"Hadi ya sıra banamı geldi (?) Ama ben buna izin vermiycem .

Dedim ve masadan kalktım . Evet onu seviyordum ama kendimi ona kullandırtmıyacaktım 2 dakika önce Selinle öpüşen çocuk şimdi bana yavşıyordu,nasıl güvene bilirdimki bu çocuğu (?) Biliyordumki benide kullanacaktı . Sınıfa girdiğimde Mert 'in şaşkın şaşkın bana bakıyordu hemen lafa girdi .

"Ne oldu (?)"

"Hiç "

"Sizi gördüm sanırım plan işe yaradı .

"Benimle oyun oynayacak (!)"

"Bunu biliyorum ama sana gerçekten aşık olacak "Hiç sanmıyorum o orosbulardan hoşlanıyor, bense orosbu değilim işte tamda bu yüzden benden hoşlanmayacak .

2 KELİME ; SİKTİR GİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin