Bitmişti.

173 17 0
                                    

Çok geçmeden mekandan çıktık ve deniz kenarına gittik burası bizim Ardayla buluşma yerimiz gibi olmuştu. Biraz oturup konuştuktan sonra beni eve bıraktı eve girince annemin yanına gittim. Gözlerini bana dikmiş saati gösteriyordu saat gece 12'idi.
Tek bir laf etmeden arkamı döndüm ve annem seslendi
"Gel buraya küçük hanım"
"Efendim"
"Saatin kaç olduğundan haberin varmı(?)"
"12 ne olmuş (?)"
"Bu saate eve geliyorsun ve ne olmuş diyemi soruyorsun(?)"
"Yeter artık 18 yaşıma girdim kendi kararlarımı kendim alabilirim(!)"
Arkamı döndüm ve odama çıktım neden sanki her seferinde annem mutululuğumu bozuyordu(?) En sonunda bu evden kaçıp gidecektim babam gibi bende evi terk edip gidecektim. Odama çıktığımda telefon çaldı arıyan Enes'ti telefonu açtım.
"Alo"
"Efendim Enes"
"Nasılsın(?)"
"Sanane(?) Sanki çokmu umrunda nasıl olduğum(?)"
"Tabiki umrumda"
"Ya öff Enes bana masal anlatma hadi ben kapatıyorum.
"Ya hayır Eda dur(!)"
"Ne var (?)"
"Seni seviyorum."
"Sus"
"Anlamadım(?)"
"İKİ KELİME:SİKTİR GİT"
dedim ve telefonu kapattım  telefonu kapattıktan 1 dakika sonra mesaj gelmişti "Evinizin önündeyim gelmezsen bağırırımé mesaj Enesten gelmişti. Hemen üzerime ceket aldım ve kapının önüne çıktım.
"Ne var allahın belası(?)"
"Bak Eda saba oyun oynadığım için çok pişmanım ne olur bana geri dön."
"Off yeter artık kes saçmalamayı"
dedin ve içeri girip kapıyı kapattım artık hayatımda ona yer yoktu. Odama girdiğimde Enes balkonun altında bağırıyordu
"Eda gel buraya konuşcaz"
hiç bir şey yapmamıştım mutfağa gidip soğuk su aldım balkona çıkıp Enesin başından aşağı döktüm.
Ahahaha!
Salak ne olduğunu farkında bile değildi tek kelime etmeden içeri girdim ve yattım sanrım o da çoktan gitmişti. 

2 KELİME ; SİKTİR GİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin