Mutlu - Mutlu

239 15 0
                                    

Gizeme birşeyler söyledi Gizem ise " Evet " diyerek sarıldı . Bu manzara gerçekten hoşuma gidiyordu. Gizemi mutlu görmek benide mutlu ediyordu yüzümde küçük bir tebessüm olustu . O sırada kahvemin bittiğini fark ettim .Kendi kendime " kahvem bitmiş gidip yenisini alıyim dedim. Arkadan bir ses "Sen zahmet etme " dedi

Az sonra elinde iki tane kahveyle Enes göründü hemen karşıma oturdu.

"Merhaba Eda "

"Merhaba "

"Lafı fazla uzatmıycam. Bak Eda seni gerçekten seviyorum , bana ne yaptığını bilmiyorum ama senden kopamıyorum " Aslında bunları duymak hoşuma gitmişti ama hala sert bir tavırla duruyordum karşısında ona kendimi kullandırtmayacağımı belli etmek içinde. "Benim neyimi seviyorsun ki güzel değilim bişey değilim (?)"

"Saçmalama (!)Çok güzelsin o deniz mavisi gözlerinde kayboluyorum hayattan kopuyorum,ayrıca ben senin saflığına ve güzelliğine aşığım." Bunları duyduğuma sevinmiştim ama ne kadar doğru olduğunu bilmoyordum bundan emin olmak istemiştim.

"Peki kanıtla "

"Neyi (?)"

"Beni ne kadar sevdiğini "

"Ne yapabilirim "

"Herkezin önünde Seline onu sevmediğini söyle "

Az sonra yanımıza Selin geldi Enesin elini tuttu,Enes hiç zaman kaybetmeden ayağa kalktı. "Selin senden nefret ediyorum. Miğdemi bulandırıyorsun o dudaklarla daha kaç kişiyi öptün (?)

Selin ne olduğunu bile anlamamıştı şaşkın şaşkın etrafa bakıyordu kafasını kaldıfdı ve " Ne yapıyorsun " dedi. Enes ise yüksek sesle bağırdı

"Çok net İKİ KELİME : SİKTİR GİT .

Selin ağlayarak gitti Enes ise masadan inip elimi tuttu ve bağırdı "Herkes duysun ben Edayı çok seviyorum ve cebinden bir kutu çıkardı kitunun içinde kolye vardı ve Eda 'm yazıyordu ve gözlerimin içine bakıp "Eda benim olurmusun (?)" "Evet " diyebilmiştim.

Herkez alkışladı ve elindeki kolyeyi alıp boynuma taktı ve gelip anlıma masum bi öpücük kondurdu.

2 KELİME ; SİKTİR GİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin