Asya Saraç;
Benim Adım, Asya Saraç 21 yaşındayım, boyum 1,75cm, saç rengim siyah, göz rengim kahverengi. Hayalimi gerçekleştirmek için Orta Doğu Teknik Üniversitesin'de Mimarlık son yılımı okuyorum.
Annem Babam kardeşlerim Mardinde yaşıyor. Anne tarafım adanada yaşıyor baba tarafı adanada yaşıyor. Ben doğma büyüme mardin bütün töreleri biliyorum. Töreden kaçıp İstanbul'a yerleştim Ailem izin vermedi bir ablam ve eşi izin verdi.
Annemin İsmi : Derya Saraç 43 yaşında ev hanımı.
Babamın ismi : Bilal Saraç 46 yaşında Mardinde gözde 2 nci ağalığı oğlu Emre Saraça verdi.
3 Kardeşim var : 1 : Emre Saraç 27 yaşında Yılmaz şirketin ortağı.
Sevdiği kişi Bade Aslan'ı seviyor.
2: Ablam : Bahar Vural 24 yaşında yeni evli berdel gitti. Kocasının ismi : Arda Vural 28 yaşında inşaat mühendisliği yapıyor.
3 : Duru Saraç 15 yaşında lise 1 gidiyor. lise bitene kadar okayacak sonra töreye göre evlenecek.
Bir halam bir amcam birde babaannem var.
3 arkadaşım var 1 tane sevgilim var.
1 : Işıl Yar 2 : Oktay Arman 3 Özge Okar. Sevgilimi ailem bilmiyor bir ablam ve küçük kardeşim biliyor. Sevgilim : Yamaç Uysal hepimiz aynı bölüm aynı üniversite okuyoruz ışıl özgeyle beraber kalıyoruz.Miran Aslan ;
Benim Adım, Miran Aslan 25 yaşındayım, boyum 1,81 cm, saç rengim koyu sarı, göz rengim mavi , gamzelerim var.
Aslan holdingde İnşaat müdürüm.
ben ve ailem Mardinde yaşıyor.
Anne tarafım urfada yaşıyor.
En gözde bekarım bütün kızlar altımda yatar. Bütün ülkeyi gezerim.
Annemin ismi : Leyla Aslan
42 yaşında ev hanımı.
Babamın ismi : Mert Aslan 47 yaşında Aslanların en ünlü en büyük ağası. Ağalığı Miran Aslan'a verdi.
3 kardeşim var.
1 : Yağız Aslan 32 yaşında evli bir ikiz çocuklara hamile 4 aylık bir kız bir oğlan karısının ismi : Özlem Aslan 29 yaşında ev hanımı.
2 : Bade Aslan 26 yşaında bekar ama sevdiği var. ev hanımı.
3 : Selin Aslan 15 yaşında lüse 1 gidiyor.
3 arkadaşım var .
1: Bora Kara 2: Selim Akar 3 : Burcu Karahan aynı şirketde çalışıyoruz.
3 halam 3 amcam dedem babaanne var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİM
Romanzi rosa / ChickLit"You are my best friend, my human diary and my other half. You mean the world to me and I love you." Asya Saraç & Miran Aslan Aşkı 💜💜💜💜💜💜