-Раян, мой човек... Тръгваме ли?
Раян току що се беше събудил, а първото нещо, което видя, бе физиономията на Чарли. Луничаво лице и къдрава черна коса, точно като баща му-Лио Валдес.
-А, не бе! Но поне можеше да изчакаш да се събудя.
-О, стига, Грейс! За пръв път ще помагаме за откриването на полу богиня. Вложи повече ентусиазъм.
-Забрави ли, че отиваме само защото въпросната полу богиня счупи краката и пукна главата на двата сатира, тръгнали да я търсят преди нас? Между другото, кой те пусна?
-Как кой? Майка ти!
Мама, Пайпър Маклийн, после омъжвайки се за баща му станала Грейс, понякога беше отвратително мила с Чарли. Вярно, че с баща му са приятели от отдавна, но все пак можеше поне да го събуди. А и знаеше, че с него не са първи приятели.
-Ставай и да тръгваме, че Локи ще ни убие. Все пак и на него му е първа задача.
Раян се зачуди как могат да дадат подобна задача на новак. Все пак е повече от ясно, че момичето не е шега работа. Изпрати Чарли в кухнята при техните, а той се преоблече и си прибра нещата за изпът в туристическа раница:резервни дрехи, кредитна карта, манерка с нектар и малко амброзия (божествените напитка и храна). Преди да излезе се спря за миг пред отражението си в огледалото. ,,Същият като баща си си" повтаряха му, но това на което отива бе доста отговорна задача. Дали щеше да се справи? Все пак въпросното момиче беше ранило доста сериозно опитни сатири с не една или две задачи. Вярно! Имаше русата коса, сините очи и бялата кожа на баща си-Джейсън, но дали притежаваше и неговата храброст?
YOU ARE READING
Морската дъщеря
FanfictionМинали са 20 години от побеждаването на Гея. Сега пък нещо още по-силно иска да се събуди и полу-боговете са подложени на върховно изпитание. Дали ще се справят или светът ще бъде поразен от мъчения и вечен мрак...